Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Час – один із найцінніших ресурсів людства. Тому послуги служб доставки актуальні у світі високих швидкостей. За останнє десятиліття було зафіксовано зростання великих та малих підприємств, які пропонують послуги експрес-доставки. Отже, питання конкурентоспроможності та впізнаваності бізнесу у його власників на першому місці.
Що таке логотип і навіщо він потрібен компаніям, які пропонують послуги швидкої доставки? Це не просто гарне зображення. Логотип – це фірмовий знак компанії, який асоціюватиметься у споживачів із конкретним брендом. Йому необов'язково розповідати про сферу діяльності та подобатися Вашій мамі. Вибір символу компанії – відповідальне рішення. Тому людям, які не є фахівцями у тонкощах маркетингу та брендування, потрібна допомога експерта.
Професійні студії та брендингові агенції при створенні логотипу компанії враховують:
Потреби цільової аудиторії,
Гармонійне поєднання графічних елементів,
Кольори та тони,
Підбирають шрифт.
Наявність логотипу допомагає виділитися серед конкурентів, це перше знайомство споживача з Вашою компанією, тому формування позитивного іміджу сучасної аудиторії починається з лого. Фірмовий знак бренду допомагає у просуванні послуг, він скрізь: на авто, візитівках, одязі кур'єрів. Він має бути унікальним, простим і зрозумілим. Щоб споживач міг легко впізнати компанію по лого.
Логотип належить компанії. Тому у разі плагіату конкурентам чи шахраям загрожує кримінальна чи адміністративна відповідальність.
Не всі компанії мають свій товарний знак. Але якщо Ви орієнтовані на просування, зростання та розвиток бізнесу, наявність лого – обов'язкова умова. Згідно з маркетинговими дослідженнями, сучасні споживачі довіряють компаніям із власним розпізнавальним знаком. Наприклад, відомий бренд Apple. Для його споживача — це гарантія якості, тому спочатку вони шукають товарний знак (надкушене яблуко), що світиться, а вже пізніше бажають ознайомитися з характеристиками.
Створення логотипу для компанії, що спеціалізується на послугах експрес-доставки, можна розбити на ряд етапів:
• Аналіз діяльності компанії-замовника та його конкурентів,
• Пошук ідей,
• Попередній ескіз,
• Корективи,
• Презентація кінцевого результату.
Для того, щоб посилити відчуття динаміки, при створенні фірмового стилю потрібно не боятися використовувати яскраві кольори та контрастні поєднання. Лідери світового ринку такі як: DHL, UPS та FedEx воліли використовувати у своїх фірмових знаках синій, помаранчевий та жовтий колір. Ця колірна гама виглядає швидко і сучасно. Логотип має передавати цінності компанії — комфортне та швидке обслуговування. Динамічними формами вважаються: візуальні ефекти, які створюють ілюзію швидкого руху, коло та діагональні лінії.
Вибір кольору під час створення логотипу – відповідальний етап. Існує безліч вже усталених асоціацій, які потрібно використовувати для формування позитивного іміджу компанії. Взяти, наприклад, червоний колір: які асоціації він викликає у потенційної аудиторії? Сила, енергійність, агресія... Синій колір – стабільність та спокій.
Для потенційної аудиторії кольори можна умовно поділити на дві групи: теплі та холодні. Теплі відтінки асоціюються з енергійністю, холодні кольори – стабільність. Краще мати на увазі, що використання більше двох кольорів небажане через зорову напругу.
Якщо логотип компанії це назва або девіз, необхідно подбати про підбір відповідного шрифту. Тут не потрібен негативний кернінг з хитромудрими варіантами в яких літери будуть розташовуватися надто близько: на футболці, візитівці або значку напис буде нерозбірливим. Надлишок позитивного кернінгу (надто велика відстань між символами) створить відчуття неохайності та нескладності. Текст має бути читабельним без недомов та різночитань. При першому погляді на логотип компанії, люди повинні відразу розуміти, що пропонує Ваша компанія.
Перед розробкою, визначтеся зі стилем логотипу: емблема, монограма, торгова марка, абстрактні знаки, комбіновані логотип, персонажі, шрифтове логотип. Кожен із 7 типів лого має свої переваги.
Ще в середні віки люди використовували емблеми для позначення торгової марки. Усередині символу розміщено текст. Це класика, що не старіє, яка підсвідомо асоціюється у споживача з якістю і традиціями, вона формує у споживача почуття довговічності і рівноваги.
Якщо назва компанії важка і важко запам'ятовується, монограма в логотипі допоможе створити слово, що запам'ятовується.
Цей тип логотипу ідеально підходить для компанії експрес-доставки, яка хоче створити логотип із зображенням гранично впізнаваним для споживача. Згодом та впізнаваністю торговий знак компанії може еволюціонувати. Зникає текст і залишається лише зображення, за яким цільова аудиторія легко ідентифікує Вашу компанію.
Їх можна використовувати якщо компанія з експрес-достав хоче використовувати зображення без текстових обмежень. Цей тип логотипу буде незамінним при створенні унікального бренду, який створює відчуття руху та енергії.
При створенні унікального знака, потрібно чітке розуміння того, що в цьому процесі немає строгих обмежень і правил, є рекомендації. Тому Ви можете комбінувати стилі та ідеї. Комбінована марка стане чудовим вибором для нової компанії з експрес-доставок, яка лише формує свій імідж.
Цей різновид фірмового знака побудований на словах і буквах, які складають назву компанії, що спеціалізується на експрес-доставці. Для створення логотипу в цьому стилі потрібно відповідально підійти до вибору шрифту або використовувати авторський унікальний шрифт.
Креативний підхід до створення логотипу продемонструвала «Нова Пошта», одна з найбільших компаній, що спеціалізуються на експрес-доставках та вантажоперевезеннях в Україні. Між стрілок, спрямованих у чотири сторони, розробники зашифрували букву «Н». Логотип компанії говорить про те, що вони доставлять вантаж у будь-яке місце. Хоча ця ідея не була новою, тому що FedEx (популярна на європейському ринку компанія експрес-доставок) використала той самий принцип у своєму логотипі. Тільки стрілка була зашифрована між "Е" та "Н". Але розробникам логотипу «Нова Пошта» вдалося реалізувати ідею цікавіше і помітніше для простих обивателів.
Служба доставки з простою назвою "Єди" використовувала партизанський маркетинг. Сама ідея назви та лого говорить про одну з перших потреб кожної живої істоти. Стікери у поєднанні з виразом осіб персонажів із журналів та афіш привносять кумедну нотку, що позитивно впливає на популярність та запам'ятовуваність торгової марки.
Новий логотип "Укрпошта" - вдала комбінація традицій та інновацій. Знак, що використовується при створенні логотипу, нагадує не тільки навігаційні точки Google Maps, але й поштовий ріжок, який використовувався в минулому, щоб сповістити клієнта про те, що листоноша прибув або їде.
Колірна гама була обрана у стилі українського прапора.
Дизайнер логотипу компанії FedEx (однієї з найбільших компанії, яка спеціалізується на експрес-доставках та вантажоперевезеннях) Ліндон Лідер зашифрував у фірмовому знаку прихований елемент. Він розташовується між літерами Е та Х у вигляді стрілки у порожньому просторі. За його задумом, стрілка символізуватимемо швидкість доставки.
United Parcel Service при створенні логотипу віддали перевагу практичності. Засновники компанії при виборі кольорової гами віддали перевагу коричневому з тієї причини, що пил та бруд на його тлі менш помітні. Компанія скористалася абревіатурою, щоб логотип був простий, читаємо та впізнаємо серед споживача.
Німецька міжнародна компанія DHL (назва якої складається з перших букв прізвищ її засновників) у своєму логотипі, використовувала три прямі лінії з обох боків, які є символом руху. Їхня кольорова гама: жовтий і червоний. Ці кольори символізують енергію та рух.
В Америці та Європі було проведено дослідження, згідно з яким вдалося вивести дані: через розвиток прогресу, кожна людина бачить близько 14 000 рекламних носіїв логотипів на день. Власники кур'єрських служб доставки в Німеччині не перевантажують логотип, щоб споживач міг легко зрозуміти його ідею.
Служба доставки Hermes використовувала при створенні фірмового знака три лінії по зростаючій. Ідея буде зрозуміла для споживача: кур'єри здійснюють доставку вантажу на будь-які відстані. Колірна гама: синій, сірий та чорний. Вони передають цінності компанії: традиційну якість та стабільність.
Більшість кур'єрських служб США воліють використовувати графічний елемент разом із символами. Цей логотип витримає випробування часом та зміни у тенденціях. Є можливість грати з аудиторією ховаючи у символах приховані смисли («Нова Пошта», компанія FedEx) та яскраво ілюструвати основні переваги Вашої компанії.
Цінову категорію створення логотипу можна відзначити лише приблизно, оскільки ціна формується виходячи з низки чинників. Є три варіанти розробки логотипу: фрілансер, онлайн-сервіс та студія дизайну.
Існує безліч бірж, за допомогою яких Вам вдасться знайти виконавця віддалено. Вартість його послуг буде на 60% меншою, ніж в агентстві. Але не варто забувати про «підводні камені» такого співробітництва. Дуже складно знайти пунктуальних виконавців, найчастіше виникають проблеми із термінами. Немає гарантії того, що дизайнер не пропаде на другий день після передоплати. Також існує можливість плагіату, про який замовник дізнається пізніше. Чи можна знайти талановитого та сумлінного виконавця віддалено? Так, але потрібно витратити більше часу на пошук, щоб отримати більше інформації про його репутацію, навички та рівень.
Поговоримо про напівфабрикати у світі дизайну та їх принципи роботи. Для створення логотипу у веб-сервісі потрібно надрукувати назву компанії та поставити кілька галочок. Буквально кілька хвилин та скрипт видасть Вам готовий логотип за 300 грн. Швидко, дешево, неефективно, немає логотипу у векторі, жодних документів та мінімальної кількості правок.
Комплексний підхід, чіткі дедлайни, стильне та корисне лого... Перед створенням логотипу команда дизайнерів ретельно вивчить ринок та тренди. Безумовно, послуги команди дизайнерів і маркетологів коштуватимуть дорожче, ніж у одного фрілансера. Але в результаті логотип буде відповідати світовим стандартам і зробить Вашу компанію відомою серед потенційної аудиторії. Наш менеджер разом з Вами заповнить бриф, Ви підпишете договір та погодите терміни. Щоб розпочати розробку логотипу Вашої компанії, потрібно зв'язатися з нашими фахівцями по телефону або написати в онлайн-чат.