Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Логотипи різних брендів трапляються нам на очі щодня. І не важливо, вийдемо ми випити кави в сусідню кав'ярню або просто вирішимо погортати соцмережі - ці невигадливі іконки, що запам'ятовуються, наздоженуть скрізь. Вони виконують багато корисних функцій і допомагають просувати компанію. Логотипи необхідні всім, незалежно від масштабів фірми.
На перший погляд може здатися, що лого - це проста маленька іконка. Але, насправді, це далеко не так. Воно має масу корисних функцій. І якщо емблема буде оформлена правильно, вона принесе купу користі і виконає всі необхідні властивості. Про яку ж користь ідеться?
Відмінна
Ця функція логотипу допомагає виділити ваш бренд у конкурентному середовищі. Допомагає клієнту розпізнати вас серед безлічі подібних компаній на ринку. Робить власника лого єдиним і неповторним.
Естетична
Робить зовнішній вигляд товару більш привабливим і естетичним. А також підкреслює вашу унікальність і робить використання продукції приємнішим. Плюс до цього, гарантує високу якість товару і захищає його від підробок.
Рекламна
Допомагає вибудувати певний імідж в очах потенційних покупців. А також робить репутацію високою. Створює асоціації у цільової аудиторії та привертає увагу. Підвищує впізнаваність.
Захисна
Захищає продукцію підприємства від підробок. Якщо інша компанія скористається вашим логотипом у будь-яких цілях, ви зможете притягнути її власників до адміністративної відповідальності.
Гарантійна
Логотип на товарі гарантує його якість. Ви напевно помічали, що не всі компанії використовують емблеми. Але зате ті бренди, які впевнені у своїй продукції, не випускають практично жодної одиниці без лого.
У сьогоднішній статті ми хочемо детально розглянути особливості розробки логотипу для виробника постільної білизни та іншої текстильної продукції для дому. Які нюанси має ця галузь? Як зробити так, щоб лого принесло максимум користі та залучило якомога більше клієнтів?
Також розповімо вам про те, як зробити емблему неповторною і яскравою. Щоб конкуренти заздрили, а покупці шикувалися в чергу. Поділимося незвичайними фішками, які можна застосувати при створенні логотипу для текстильної компанії. Тож пристебніть ремені безпеки, ми злітаємо у світ дизайну лого!:)
Насамперед лого відрізнить вашу продукцію від конкурентів. Воно допоможе підвищити впізнаваність. Покупці будуть запам'ятовувати вас і рекомендувати друзям і знайомим. Адже кожному потрібна якісна постільна білизна.
За допомогою логотипу текстильної компанії дуже важливо показати рівень якості продукції. Використовуючи певні відтінки та іконки підкреслити винятковість тканин і матеріалів. І акцентувати увагу на тому, що постільна білизна прослужить довгий час.
Також необхідно викликати інтерес у цільової аудиторії. Щоб люди вважали за краще придбати продукцію у вас, а не у конкурентів. Для цього створюйте правильні асоціації та наштовхуйте на позитивні емоції.
Якщо ви розмістите вдало оформлене лого у вигляді бирки на товарах, то можете сміливо розраховувати на зростання продажів. Адже в цьому разі лого виконує естетичну функцію і змушує споживача відчувати задоволення від зовнішнього вигляду покупки.
Важливо пам'ятати, що емблема допомагає і в побудові іміджу. Якщо ви хочете виглядати в очах цільової аудиторії як виняткова компанія з виробництвом товарів вищої якості - використовуйте відповідне оформлення. І так далі. Суть ви вловили.
Виробники постільної білизни часто використовують у своїх логотипах символи та іконки, які роблять акцент на комфорті та високій якості їхньої продукції. Лого для постільної білизни має транслювати спокій, розслаблення, отримання задоволення від відпочинку, глибокий сон. Необхідно показувати певний “меседж ”, який буде зрозумілий вашим потенційним покупцям.
Логотипу необхідно містити в собі щось затишне. Те, що асоціюватиметься у цільової аудиторії з теплим домашнім вогнищем. Тому як іконки найчастіше використовують іконки, пов'язані з будинком.
Наприклад, зображення товару або елементів домашнього декору. Такі варіанти дизайну лого зроблять акцент на затишку і теплі. Речі, які асоціюються у цільової аудиторії з рідною домівкою, матимуть гарний вигляд на емблемі та приваблюватимуть нових покупців.
Також чудово підійдуть картинки, пов'язані з сім'єю і безпосередньо фото сім'ї. Якщо ви не хочете зображати людей на своїй емблемі, можете додати малюнки тварин.
Головна особливість логотипу для виробника домашнього текстилю - він повинен викликати відчуття щастя і затишку. Асоціюватися зі спокоєм і душевною рівновагою.
Виробник постільної білизни
Виробнику постільної білизни важливо асоціюватися у потенційного покупця з якісним сном і гарним відпочинком. Тому рекомендуємо використовувати в логотипах спокійні відтінки. А в якості іконок застосовувати зображення тварин, пов'язаних зі сном. Наприклад, сову. Також підійдуть малюнки хмар, місяця та інших “сонних” об'єктів. Ну і не забувайте про картинки ліжка та постільної білизни.
Магазин домашнього текстилю
У магазинах домашнього текстилю розміщують продукцію величезної кількості брендів. Знайти там, як правило, можна масу речей: як халати і кімнатні капці, так і постільну білизну. Логотип має відображати цей широкий асортимент. У лого необхідно робити акцент на затишній обстановці. Наприклад, можете розмістити іконку каміна або іншого елемента, без якого не обходиться домашнє вогнище.
Виробник домашнього текстилю
Якщо ви створюєте величезну кількість різних товарів для дому, то потрібно особливо зацікавити цільову аудиторію. Переконати в тому, що ваш бренд — найкращий. І що саме у вас можна купити будь-який елемент для створення затишного житла. Покажіть, що виробляєте товари хорошої якості і що надаєте широкий асортимент домашнього текстилю. Можете підкреслити це симпатичною іконкою.
Інтернет-магазин домашнього текстилю
Інтернет-магазин від звичайного магазину відрізняється тим, що в онлайн-бізнесі важливо показувати не тільки високу якість продукції. Але й гарантію надійності продавця. Тому лого для інтернет-магазину розробити набагато складніше. Використовуйте відтінки, які викликають довіру клієнта. Додавайте зображення, які транслюють надійність.
Дивлячись на крутий логотип складно здогадатися, скільки на нього було витрачено часу. Адже зазвичай він виглядає просто, але геніально. Здається, ніби його придумали за 20 хвилин. Але насправді, в ньому об'єднана величезна кількість деталей. Які утворюють шикарну картинку. Тож що якісніше ви опрацюєте кожен елемент у логотипі, то більше захоплених поглядів упіймаєте на своїй емблемі.
Пам'ятайте, що навіть незначний недолік може негативно вплинути на загальне враження від лого. Тож підходити до його оформлення потрібно відповідально. Розробляти кожну деталь ретельно. Адже форма, іконка, шрифт і колір - елементи, без яких якісна емблема існувати не може.
У цьому розділі ми хочемо вам докладно розповісти, як підбирати елементи для логотипу так, щоб заслужити повагу аудиторії. І щоб випробувати на собі заздрість конкурентів:)
Почнемо з основного. Які ж види логотипів бувають і який саме підійде вам? Давайте розбиратися.
Монограма/абревіатура — оформлення однієї або декількох букв. Підходить для брендів зі складним неймінгом.
Логослово — дизайн назви компанії. Оформляється як лого.
Емблема — чимось нагадує старовинні герби і печатки
Символ — використання графічної та буквеної символіки
Абстрактний знак — розробка символу або знака, що передає ідею бренду.
Логотип-талісман — використання фірмового персонажа-талісмана в логотипі.
Комбінований (текстово-графічний) — використання як слів, так і зображень.
Вибираючи колір для логотипа виробника текстильної продукції, керуйтеся транслюванням довіри, спокою й умиротворення. Пам'ятайте, що ви повинні викликати у потенційного клієнта бажання скористатися вашими товарами.
Є два шляхи підбору кольору для логотипу цієї сфери. Перший - використовувати відтінки, які змусять покупця нудьгувати за домом. Для цього підходять червоні та жовті тони. Також можете використовувати будь-які інші теплі відтінки. Наприклад, коричневий або помаранчевий.
Другий варіант шляху — застосовувати розслаблюючі приглушені кольори. Вони заспокоюватимуть потенційного клієнта і налаштовуватимуть його на потрібний вам лад. Пастельні відтінки добре підійдуть, якщо ви вирішили виробляти постільну білизну або інший домашній текстиль.
Не забувайте і про базові тони. Білий, бежевий відмінно впишуться в концепцію вашого лого. Можна додати і пару елементів чорного, темно-синього і сірого кольорів. Але не переборщуйте, щоб не зробити емблему надто похмурою.
Можете міксувати перераховані вище тони із золотим і срібним. Але використовуйте їх так само, як і темні відтінки: не додавайте занадто багато деталей таких кольорів.
Шрифт сильно впливає на загальне сприйняття логотипу. Відіграє роль у фінальному враженні від нього. Думка про лого може змінитися в негативний бік, якщо ви неправильно оформите текст на ньому. Тому дуже важливо підбирати правильний дизайн шрифту.
Шрифт відповідає за донесення інформації до споживача. Допомагає правильно засвоїти меседж потенційному покупцеві. Оскільки текст на логотипі транслює філософію та ідею компанії. Тож кожна буква має бути розбірливою. Адже якщо текст буде невиразним, сміливо прощайтеся зі схваленням цільової аудиторії. Важливо підходити до підбору шрифту відповідально.
Щоб завдання підбору оформлення тексту було для вас більш здійсненним, ми вивели для вас три правила. Три заповіді, при виконанні яких прибуток поллється до вас рікою. Ці критерії допоможуть вам підібрати найкращий варіант дизайну букв на лого.
Перший і один із головних критеріїв — це читабельність. Якщо ви стежитимете за тим, щоб кожен символ на лого був розбірливим і читабельним — схвалення потенційних покупців у вас у кишені. Причому дуже важливо, щоб шрифт був читабельним у будь-якому масштабі. Це навіть важливіше, ніж безпосередньо сам дизайн лого.
Забудьте про всякі закарлючки на буквах. Якщо ви думаєте, що подібні шрифти надають вашому логотипу витонченості — ви глибоко помиляєтеся. Вони навпаки роблять його більш неохайним і псують загальне враження від емблеми. До того ж вони будуть погано помітні. Воно вам треба?:)
Слідкуйте за гармонією між усіма деталями логотипу. Усе має поєднуватися. Наприклад, якщо ви хочете у своїй емблемі зробити акцент на витонченості — шрифт має відповідати. Так само і з масивними іконками. Для них підійде масивний шрифт. Суть ви зрозуміли — гармонія, гармонія і ще раз гармонія.
Коли підбираєте шрифт, завжди пам'ятайте про ці правила. А так обирайте все, що душа ваша забажає. Сучасні тренди або ж класичне оформлення - вирішувати вже вам. Але хочемо додати, що важливо віддавати перевагу шрифтам, які будуть актуальні протягом довгого часу. А не швидкоплинним модним течіям.
При погляді на різні геометричні фігури, у нас виникають певні асоціації. Емоції, які покращують або погіршують наш настрій. Так ось при підборі форми для логотипу радимо озброїтися інформацією про вплив різних геометричних фігур на наш мозок. І якщо ви розберетеся в них, то емблема вийде більш вдалою. Хочемо розповісти вам про вплив найпоширеніших форм лого. Давайте розберемося, як кожна з них впливає на наш настрій.
Коло, овал, еліпс
Головна фішка цих геометричних фігур — це відсутність кутів. Тому вони й викликають у нас відчуття спокою і довіри, легкості та добродушності. Вселяють оптимізм, дарують позитив. Компаніям із круглими логотипами легше асоціюватися у клієнтів із дружелюбністю та привітністю. Тому якщо ви хочете, щоб цільова аудиторія ставилася до вас, як до друга - зріжте кути у своєму логотипі.
Квадрат і прямокутник
Прямі кути ми мимоволі асоціюємо зі стабільністю і міцністю. Це символ балансу. Тому прямокутники і квадрати часто пов'язують з високою ефективністю і гарною якістю роботи. Ці форми за впливом схожі на круглі. Але з нотками серйозності та впевненості. Викликають довіру і “заражають” позитивом. Ви можете використовувати ці фігури, якщо вважаєте, що коло, овал і еліпс — недостатньо строгі і не дуже підходять під концепцію вашого лого.
Трикутник
Трикутна форма підійде компаніям, які хочуть створити собі образ серйозного підприємства. Гострі кути транслюють строгість. Особливо часто цю геометричну фігуру обирають бренди, націлені на чоловічу цільову аудиторію. Впевненість і брутальність, влада і закон — це все про трикутники. Тож радимо оформляти свій логотип у трикутник, якщо хочете показати свою силу та впливовість.
Виробнику текстильних виробів найкраще обирати круглу або квадратну форму емблеми. Але ніхто не забороняє вам фантазувати і знаходити щось своє. Оптимальний та ідеальний варіант, за який вас полюблять покупці.
Виробнику постільної білизни та іншого домашнього текстилю важливо викликати у покупця приємні спогади про домашнє вогнище. Про щось тепле і затишне. Ми підібрали для вас кілька ідей для іконок, які допоможуть вам налагодити контакт із цільовою аудиторією.
Зображення товару
Не знаєте, чим урізноманітнити свій логотип? Просто зобразіть на ньому свій товар. Можете красиво його розфарбувати або оригінально оформити. Так ви висловите концепцію свого бізнесу і сподобаєтеся потенційним клієнтам.
Фото або малюнки щасливої родини
Мама, тато, я - щаслива сім'я. Саме близькі люди асоціюються в нас із домашнім затишком. Без рідних дім не буде наповнений щастям. Тому якщо думаєте над тим, як передати позитивний настрій і викликати ностальгію за теплом - обирайте картинки, пов'язані з родиною.
Іконку домашнього каміна
Ідеальне житло завжди пов'язане з домашнім вогнищем. І саме камін, як ніякий інший атрибут, може викликати емоції затишку і тепла. Це те саме вогнище, яке допоможе відчути себе, як вдома. Викличе позитивні емоції.
Зображення тварин
Милі чотирилапі друзі завжди будуть актуальні в дизайні логотипів. Адже залежно від тварини, ви можете показати різний настрій і відобразити необхідну концепцію. Для лого виробника постільної білизни чудово підійдуть сова, заєць або спляче ведмежа. Але ніхто не заважає вам фантазувати і створювати власного персонажа.
Абстракція
Найуніверсальніший варіант оформлення іконки лого. За допомогою абстракції ви можете зобразити будь-яку картинку. І причому ніхто не зможе повторити її. Своєрідність і оригінальність — це про абстрактні іконки.
Дизайн логотипів, як одяг для людини, створює певний імідж. Не дарма кажуть: “по одягу зустрічають…”. Так от логотипи також мають свої тренди. Тому ми хочемо поділитися з вами найактуальнішими варіантами оформлення емблеми. Раптом саме серед них ви знайдете необхідний “інгредієнт” для ідеальної формули логотипу?
Мінімалістичність
Краса — у простоті. Це про мінімалізм. Зараз цей тренд дуже популярний практично у всіх сферах. І розробка лого — не виняток. Виглядає скромно, але дуже ефектно. Радимо придивитися до цього варіанти оформлення лого.
Градієнт
Плавні переходи від одного кольору до іншого… Зміна тонів і зміна настроїв. Якщо ви хочете поєднувати непоєднувані кольори — спробуйте поєднати їх у градієнті. Можете використовувати його як фон або як додаткову деталь.
Неонові відтінки
Додайте у свій логотип яскравих “родзинок”. Помітні деталі незвичайних кольорів урізноманітнюють будь-яку емблему і виділять її в конкурентному середовищі. А також залучать багато нових клієнтів.
Тонкі лінії
Використання ліній нестандартної товщини зробить лого цікавішим. Тонкі штрихи і рисочки відмінно доповнять будь-яку концепцію. Допоможуть висловити філософію компанії. І підкреслять її витонченість.
Загублений елемент
Для того, щоб ваш логотип став виділятися — не обов'язково щось додавати. Адже можна щось і прибрати. Зітріть який-небудь елемент - і емблема стане виглядати оригінальніше і свіжіше. Такий варіант виглядає по-справжньому круто.
Щоб по-справжньому розібратися в логотипах і зрозуміти, що саме вам потрібно, зверніть увагу на роботи конкурентів. Можливо, серед них ви знайдете натхнення. Або навпаки, визначтеся з тим, чого сто відсотків не хочете бачити на емблемі. Обирайте та вивчайте нашу добірку прикладів.
Приклади найкращих логотипів виробника текстилю у світіЯкщо ви плануєте виходити на закордонний ринок або українських прикладів вам просто виявилося недостатньо, зверніть увагу на приклади іноземних логотипів. Ми зібрали для вас кілька крутих емблем з усього світу. Дивіться, вивчайте, насолоджуйтеся!
У створення логотипу необхідно багато вкладатися. Лише тоді ви зможете розробити гідну версію емблеми і завоювати повагу цільової аудиторії. Потрібно перебрати величезну кількість ідей, щоб знайти ідеальну концепцію.
Логотип складається з маси елементів. І чим краще ви опрацюєте кожен із них, тим крутішим вийде результат. Процес розробки лого займає купу часу і забирає багато сил. Але фінал буде вартий того. Адже якщо дизайнер попрацює на “відмінно”, замовник отримає багато нових клієнтів, займе лідируючі місця в конкурентному середовищі, прибуток зросте.
Розробка емблеми — надскладний процес. Він складається з безлічі етапів. Підбір концепції, аналіз цільової аудиторії, вивчення інформації про компанію-замовника і багато іншого. Тому підходити до цього механізму потрібно відповідально і не економити ні сил, ні фантазії, ні часу, ні коштів.
Лого схоже з обгорткою на цукерці. За нею ми визначаємо, яку з солодощів з'їсти першою. Так і з емблемами. Споживач вибирає компанію з найпривабливішим оформленням. Тому дуже важливо розробити якісний елемент корпоративного стилю. Поставтеся до підбору дизайнера-виконавця серйозно. Розглядайте всі можливі варіанти та обирайте найкращий. Перевірте всіх, щоб знайти того самого маестро мрії.
Але для того, щоб знайти гідного дизайнера, важливо хоча б трохи розбиратися в дизайні емблем. Тому ми розклали для вас по поличках усі базові етапи розробки лого. Вони можуть доповнюватися різними пунктами, залежно від сфери бізнесу. Але нижче перераховані ті, без яких ви не зможете домогтися розкішної емблеми.
1 етап. Дослідження
На початковому етапі виконавець чітко визначає побажання замовника. Дізнається про те, що необхідно клієнту для отримання ідеального логотипу. Розбирається в бізнес-цілях. Щоб розуміти, на чому робити наголос у лого. Можливо, замовник хоче розкрутити свій бізнес. Або створити певний імідж. Результат залежатиме від поставлених завдань. Дизайнер аналізує концепцію бренду та його філософію. Ретельно досліджує кожну особливість. Щоб у фіналі клієнт був щасливий.
2 етап. Визначення концепції
Інформацію, нарешті, зібрали. Тепер необхідно правильно її застосувати. І застосовувати маестро її починає на наступному етапі - етапі створення головної ідеї та загальної концепції логотипу. Дизайнер опрацьовує всю отриману інформацію та розмірковує над основним концептом емблеми. Виводить її ідеальну формулу. Щоб результат сподобався не тільки клієнту, а й цільовій аудиторії. Щоб привернув якомога більше нових покупців. Потім розробник лого відбирає найкращі ідеї та створює чорнові варіанти, спираючись на заздалегідь придумані ним концепції.
3 етап. Внесення правок у концепцію
І ось більшу частину шляху розробки емблеми виконано. Залишається лише показати всі начерки замовнику. Він оцінює роботи, вносить виправлення і побажання. Але при цьому головна ідея лого не змінюється. Після цього емблема допрацьовується. Набуває остаточного зовнішнього вигляду. Фінальний результат демонструють клієнту. А тепер логотип уже можна показувати світу!
4 етап. Запуск або поширення
Логотип показали компанії-клієнту і кожен у ній залишився задоволений плодом дизайнерської праці. Після цього його починають запускати в маси. Використовують при просуванні бренду, при створенні рекламних кампаній. Розміщують у соціальних мережах. Роздруковують на фірмових товарах і упаковках, прикрашають офіс.
Раніше ми вже говорили, що етапів розробки емблеми, насправді, набагато більше. Але ми вибрали найосновніші. Акцентували увагу на якомусь фундаменті лого. Ви можете доповнювати його всілякими прибудовами, залежно від персональних вподобань і особливості сфери вашого бізнесу. Але без тих перелічених вище чотирьох етапів логотип не зможе існувати.
Чим старанніше виконавець пропрацює кожен етап, тим приємнішим потім буде результат. Якісний логотип допоможе вам завоювати авторитет серед потенційних покупців. А також виділитися серед подібних вам брендів. Про зростання прибутку ми взагалі мовчимо:)
Хорошим рішенням буде продемонструвати всі свої “родзинки” в логотипі. Тоді ви точно будете оригінальні. Але для втілення всіх “фішок” в емблемі важливо знайти хорошого дизайнера.
Не знаєте, де такого знайти? Ми готові порекомендувати вам справжніх фахівців — співробітників студії WeLoveBrands. Вони професіонали своєї справи. Для них результат важливіший за прибуток. Віддані своїй справі, наші дизайнери готові днями і ночами розробляти шедеври “логотипного” мистецтва. А все заради того, щоб побачити щасливі обличчя вдячних замовників.
Тож якщо ви звернетеся в WeLoveBrands, будьте впевнені - вас без красивого лого не відпустять. До того ж наші уважні виконавці завжди готові прийняти нові побажання та ідеї. Вислуховують їх і втілюють у реальність.
Не вірите в їхню геніальність? Тоді просто подивіться на їхні роботи:
Ми ось вам зараз усе в фарбах описали. І ви напевно думаєте, що ціни в студії високі і що взагалі вам не по кишені. Але змушені вас розчарувати. Адже саме у нас ви можете зустріти ідеальне поєднання адекватної ціни та високої якості.
Розробка одного варіанту лого за 2700 гривень
Якщо у вас є чітке розуміння того, що ви хочете бачити на своїй емблемі, обирайте пакет за 2700 гривень. У нього входить розробка одного варіанта дизайну логотипу. Підійде для замовника, який чітко знає чого хоче.
Три варіанти логотипу за 4000 гривень
У вас в арсеналі є парочка ідей лого, але ви не можете ніяк вибрати відповідну? Тоді просто втіліть усі варіанти в реальність і виберіть найкраще виконання. Розробка трьох варіацій лого підійде вам, якщо ви приблизно розумієте, чого хочете. Але остаточно все ж не визначилися.
П'ять варіацій лого за 6000 гривень
Абсолютно не знаєте, що хочете бачити на своїй емблемі? Тоді просто замовте п'ять варіантів логотипу. Наші дизайнери детально вивчать вашу нішу і створять для вас п'ять ідеальних лого. Ну а ви вже тоді виберете вподобану.
На перший погляд здається, що лого — це невелика картинка. Розробка якої не вимагає особливих зусиль. І яка не відіграє особливої ролі в долі підприємства. Але насправді, це далеко не так. Оскільки якщо емблема вийде крутою, то вона допоможе вийти вашому бренду на більш високий рівень.
Тому не економте своїх ресурсів під час створення емблеми. І тоді можете сміливо очікувати успіху! А допомогти в цьому вам готова студія WeLoveBrands. Звертайтеся до нас — ми зробимо для вас емблему мрії! Ну а поки що хочемо побажати удачі!