→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Логотип та фірмовий стиль сайту та інтернет-магазину – створюємо чіпляючий дизайн

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотип та фірмовий стиль сайту та інтернет-магазину – створюємо чіпляючий дизайн

Для бізнесів, що працюють у сфері e-commerce, особливо важливим є сайт, що грає ключову роль у побудові відносин з клієнтами. Від того, наскільки він буде привабливим, таким, що запам'ятовується і зручним, залежить лояльність і довіра користувачів, а також зростання продажів.

Якщо людина, потрапляючи на ваш ресурс, бачить застарілий дизайн, кострубатий інтерфейс, довгі простирадла тексту, строкаті безглузді картинки та різноманітність різних деталей, то на збільшення кількості замовлень можете не розраховувати. У такій ситуації користувач просто закриє сторінку та піде до ваших конкурентів. Не дуже приємна перспектива, згодні?

Що робити в цьому випадку? Рішення просте – розробити сучасний привабливий дизайн, створивши унікальний логотип та фірмовий стиль сайту.

Якщо грамотно вписати всі елементи в концепцію багатосторінника, можна не лише посилити його сприйняття та стимулювати користувачів здійснити покупку, а й покращити юзабіліті.

Що таке логотип та фірмовий стиль сайту?

Логотип сайту – це унікальний графічний знак, що представляє та ідентифікує компанію на ринку. З його допомогою користувачі дізнаються про продукт, отримують уявлення, що він може дати, і чим відрізняється від інших.

А фірмовий стиль – це ряд візуальних елементів, включаючи фірмовий знак, які викликають певні емоції та асоціації, формують враження про компанію, посилюють її імідж та підвищують лояльність покупців.

З їхньою допомогою можна:

 

Логотип и фирменный стиль сайтарозповісти про місію та цінності компанії;

Логотип и фирменный стиль сайтапозиціонувати бренд на ринку;

Логотип и фирменный стиль сайтавибудувати довгострокові відносини із клієнтами;

Логотип и фирменный стиль сайтастворити впізнаваний образ;

Логотип и фирменный стиль сайтаспростити просування сайту.

Логотип є «обличчам» ресурсу, а фірмовий стиль – його «одягом». Тобто корпоративні елементи допомагають презентувати компанію, виділити її на фоні конкурентів і зробити відомою.

Наприклад, коли мова заходить про Google, ми чітко уявляємо собі логотип компанії у вигляді синьо-червоно-жовто-зелених літер, а якщо говоримо про Facebook, то перед нами спливають синьо-білі тони та назва, оформлена великими м'якими літерами.

Такі комбінації відтінків асоціюються у нас із конкретними брендами навіть при побіжному погляді на сайт чи лого. У цьому полягає сила фірмового стилю.

Інтерфейс сайту: для чого в ньому логотип та фірмовий стиль?

Хороший інтерфейс є комплексом рішень, що дозволяють користувачеві отримати бажане швидко і з мінімальними зусиллями. Тобто це важлива складова будь-якого сайту.

Інтерфейс складається з кнопок, зображень, вкладок, посилань та інших елементів, які полегшують життя покупцям. Якщо він простий, зрозумілий та привабливий, то сприяє зростанню трафіку та конверсії. А це особливо важливо для інтернет-магазинів.

Логотип и фирменный стиль сайта

Для створення ефективного інтерфейсу користувача необхідно вивчити потреби аудиторії, відмовитися від занадто складної системи, адаптувати дизайн під різні пристрої і сформувати єдиний візуальний образ, що підвищує довіру і впізнаваність ресурсу.

Що дає сайту фірмовий стиль:

#1Зміцнює імідж і робить компанію відомою.

#2Формує привабливий образ, який добре сприймається аудиторією, що сприяє побудові довірчих із нею відносин.

#3Шляхом відображення цінностей компанії приваблює користувачів, зацікавлених у продукті.

#4Підвищує ефективність реклами та просування сайту.

Цікавий зовнішній вигляд та зручна навігація залучатимуть користувачів та стимулюватимуть їх довше залишатися на сторінках. Але щоб досягти мети, необхідно розробити сучасний web-дизайн, який відповідає фірмовому стилю компанії.

Саме логотип, корпоративні кольори та шрифти допоможуть дотриматись стилістиці та створити єдине оформлення ресурсу, яке виділятиметься серед конкурентів та добре запам'ятовуватиметься аудиторією.

Елементи дизайну підбираються в залежності від виду сайту. Наприклад, для великого інтернет-магазину можна зробити лаконічний та доступний інтерфейс, щоб користувачі легко знаходили потрібний товар та швидко оформляли замовлення, а для бізнесів у сфері розваг відмінним рішенням стане розробка унікального дизайну з використанням анімації та інших трендів.

Вплив на користувача візуальними образами через логотип та фірмовий стиль

Оскільки цінність ваших товарів/послуг залежить від їхньої якості та тих відчуттів, які вони викликають у покупців, ваш сайт має спиратися на логіку та емоції.

Логіка в даному випадку – це зміст сторінок (тексти, фото, відео, гарантії, відгуки), а емоції викликає дизайн (логотип, кольорова гама, шрифтові стилі, символіка і т.д.).

За допомогою цих елементів вам вдасться викликати у користувачів позитивні асоціації, підвищити їхню лояльність та побудувати з ними довгострокові відносини.

Присутність логотипу та оформлення ресурсу в єдиному корпоративному стилі підвищуватиме довіру до компанії та сприятиме зростанню продажів. А використання правильних шрифтів, відтінків та символів впливає на підсвідомість клієнтів через емоції та враження.

Сприйняття сайту через візуальні образи:

 

Логотип и фирменный стиль сайтаслоган чи рекламна фраза – ненав'язливо пробирається в голову користувача і легко запам'ятовується;


Логотип и фирменный стиль сайтафірмовий знак – присутність лого на сторінках ресурсу та інших носіях забезпечує постійну його видимість, що впливає на впізнаваність компанії та підвищує до неї довіру;


Логотип и фирменный стиль сайтакольорова гама – завдяки психології кольору можна підібрати ті відтінки, які найкраще донесуть до споживачів вашу ідею та викличуть певні емоції, що міцно пов'язують ваш продукт із покупцем;


Логотип и фирменный стиль сайташрифтові стилі – передають характер та підкреслюють індивідуальність, тому сприяють формуванню унікального образу та підвищенню впізнаваності.

 

Звідси випливає, що єдиний образ компанії потрібен будь-якому бізнесу, пов'язаному з інтернетом, оскільки він впливає на утримання уваги споживачів і зростання конверсії. А ще це чудовий спосіб справити на аудиторію сприятливе перше враження.

Логотип и фирменный стиль сайта

Наприклад, анімований логотип Netflix привертає увагу і ніби переносить глядача у кінотеатр. За допомогою такого ефекту вдається створити особливу атмосферу та настроїти аудиторію на потрібну хвилю. А червоний колір лише посилює збудження, символізує динаміку та енергію.

Інший приклад – Вікіпедія. Чорний і сірий відтінки, шрифт із засічками, які плавно переводять погляд з однієї літери на іншу, спрощуючи читання, та логотип у вигляді глобуса, зробленого із пазлів, із незакінченою верхньою частиною – всі ці елементи створюють єдиний образ, що відображає діяльність компанії та закликає до отримання нових знань та навчання.

Логотип и фирменный стиль сайта

 

А якщо подивитися на логотип і фірмовий стиль інтернет-магазину ROZETKA, то побачимо доброзичливий усміхнений логотип-смайлик і заспокійливий зелений колір, що тонізує, посилений строгим чорним, який символізує мудрість і солідність. Такий фірмовий знак привертає до себе і приваблює, але в той же час не перетягує увагу від товарів, представлених на сайті. Колірна гама створює особливий настрій та підштовхує зробити замовлення.

Логотип и фирменный стиль сайта

 

Види логотипів: який найкраще підійде під ваш сайт

Оскільки користувачі отримують уявлення про ту чи іншу компанію, відштовхуючись передусім від назви та візуального образу, дуже важливо розробити емоційний логотип, який відображатиме ідеологію бізнесу та підкреслює його сильні сторони.

Фірмовий знак допомагає заявити, хто ви і що можете дати споживачам. Але щоб логотип легко запам'ятовувався та вигідно виділявся на тлі інших, він має бути оригінальним. Це не означає, що треба навантажувати знак безліччю деталей або вкладати в нього якусь хитромудру ідею. Швидше, навпаки, слід зробити його лаконічним, зрозумілим, але цікавим.

Допоможуть у цьому такі основні види лого:

  1. Символьні – це знаки, що базуються на графіці. Вони складаються з символу або абстрактного елемента, за допомогою якого до споживачів доноситься ідея бренду. Такі логотипи не містять назви та зустрічаються, як правило, у великих компаній (Apple, Twitter, Android).

    Логотип и фирменный стиль сайтаЛоготип и фирменный стиль сайтаЛоготип и фирменный стиль сайта

  2. Текстові – складаються з назви бренду чи абревіатури. Ці знаки посилюють унікальними шрифтами та цікавим поєднанням відтінків. Вони добре запам'ятовуються та асоціюються з конкретною компанією. Популярними брендами, які використовують текстовий логотип, це Facebook, Netflix, Disney, Visa, IBM, HP та ін.

    Логотип и фирменный стиль сайтаЛоготип и фирменный стиль сайтаЛоготип и фирменный стиль сайтаЛоготип и фирменный стиль сайта

  3. Комбіновані– містять символ і текст. Це найпоширеніший вид лого, оскільки поєднує у собі найкращі якості попередніх двох. Такий знак є одночасно привабливим зображенням та чіткою назвою компанії, що робить його доступним та ефективним. Як приклади можна назвати: Microsoft, Austrian Airlines, Amazon, Mastercard і т.д.

    Логотип и фирменный стиль сайтаЛоготип и фирменный стиль сайтаЛоготип и фирменный стиль сайта

Для веб-ресурсів, включаючи інтернет-магазини, можна використовувати будь-який із цих видів лого. Але найбільш вдалим варіантом вважається саме комбінований, оскільки такий фірмовий знак відображає суть компанії та привертає увагу користувачів. Він добре запам'ятовується та сприяє підвищенню довіри з боку клієнтів.

Особливості створення логотипу для корпоративного сайту та інтернет-магазину

Розробка логотипу сайту та інтернет-магазину – це грамотне рішення, що дозволяє підвищити впізнаваність продукції чи затребуваність послуг.

При переході на ресурс користувач насамперед звертає увагу на фірмовий знак та дизайн. Саме візуальні образи допомагають йому прийняти рішення, замовити товар/послугу або закрити сайт та шукати далі.

Щоб залучити аудиторію та збільшити продажі, логотип повинен інформувати про продукцію та якість обслуговування. Якщо знак сподобається та запам'ятається користувачеві, то наступного разу він легко знайде ваш сайт серед конкурентів.

Вдалий логотип для сайту – це:

 

Логотип и фирменный стиль сайтанестандартний, але лаконічний дизайн, що дозволяє виділитися на тлі конкурентів;


Логотип и фирменный стиль сайтапростота та доступність – лого має виглядати гармонійно і при цьому відображати рід діяльності;


Логотип и фирменный стиль сайтачитабельні шрифти – знак повинен легко читатися у будь-якому розмірі та на будь-яких носіях;


Логотип и фирменный стиль сайтаадаптивність – коректне відкриття сторінок на різних пристроях підвищує продаж;


Логотип и фирменный стиль сайтаактуальність – щоб не міняти знак щороку, не варто гнатися за швидкоплинними модними тенденціями.

 

Оскільки в інтернет-магазинах є різні розділи та категорії товарів, то при створенні логотипу необхідно відштовхуватися від специфіки діяльності та ідеї, яку ви хочете донести до споживачів. Наприклад, для книгарні можна використовувати зображення книг і стелажів, а для дитячих товарів – силует дитини або іграшки. У випадку, якщо у вас різні категорії товарів, вибирайте абстрактні образи, пов'язані з фінансами та маркетингом, або загальні поняття, що відображають високу якість та відмінний сервіс.

Елементи фірмового стилю та їх поєднання з дизайном сайту

Дизайн сайту чи інтернет-магазину має продавати. Це означає, що його слід зробити таким, щоб він залучав користувачів, стимулював замовити товар чи послугу та полегшував їх дії.

Для створення єдиного гармонійного образу можна використовувати різні компоненти корпоративного стилю.

Основні елементи фірмового стилю:

 

Логотип и фирменный стиль сайтаторгова марка – зареєстрований знак, що ідентифікує товари на ринку;


Логотип и фирменный стиль сайталоготип – малюнок або нейм компанії, що інформує про рід діяльності та підкреслює переваги;


Логотип и фирменный стиль сайтакорпоративні кольори – часто бренд впізнають за його кольором, тому можна вибрати 1-3 відтінки, використання яких допоможе утримати увагу користувачів;


Логотип и фирменный стиль сайташрифтові стилі – дозволяють підкреслити індивідуальність компанії та посилити імідж;


Логотип и фирменный стиль сайтаслоган – чіпляюча фраза, яка швидко запам'ятовується та асоціюється з конкретним продуктом.

 

У дизайні сайту не завжди можна і потрібно використовувати усі елементи фірмового стилю. Іноді достатньо лише кількох складових, які вигідно представлять компанію.

Так, дрібні фрагменти логотипу або тонкі лінії можуть виглядати на екрані розмито та нечітко, тому фірмові знаки для сайту часто спрощують, а корпоративні шрифти використовують лише для заголовків. Що стосується фірмових відтінків, то їх гармонійно вплітають у дизайн кнопок, банерів, форм зворотного зв'язку та інших елементів.

Особливості розробки фірмового стилю для корпоративного сайту та інтернет-магазину

Дизайн фірмового стилю сайтів та інтернет-магазинів передбачає використання тих елементів, які допомагають ідентифікувати компанію на ринку та забезпечити користувачам почуття приналежності до бренду. Тобто важливо не лише залучити споживачів, а й перетягнути їх на свій бік, зробивши своїми прихильниками.

Щоб фірмовий стиль сайту виконував свої функції, перед його створенням необхідно вивчити цільову аудиторію та її очікування. Тоді ті відтінки, шрифти та образи, які ви оберете, сприятимуть зміцненню іміджу та покращенню сприйняття сайту.

Логотип и фирменный стиль сайта

Особливістю інтернет-магазинів є різні форми (заявки, підписки, розрахунки, реєстрації, питання тощо). Щоб створити образ професійної та надійної компанії, слід оформити всі ці шаблони в єдиному стилі.

Також необхідно пам'ятати про те, що дизайн покликаний серед іншого спрощувати користувачам життя, тобто вони повинні чітко розуміти, де знаходяться і що їм треба зробити.

Як створити логотип та фірмовий стиль для сайту та інтернет-магазину

Ефективний дизайн сайту допомагає зміцнити репутацію компанії, а це дозволяє підвищити довіру до неї та збільшити лояльність аудиторії, що, у свою чергу, сприяє зростанню продажів.

Щоб досягти мети, потрібно правильно підібрати всі елементи. Шрифти, відтінки та символи повинні відповідати головній ідеї, гармонійно поєднуватися між собою та привертати увагу користувачів. Тоді їхнє використання буде ефективним.

Вплив на аудиторію за допомогою форм

Під час створення логотипу можна використовувати зображення, що відображають специфіку бізнесу, або абстрактні образи, що асоціюються з комерцією, надійністю та стабільністю.

Для посилення враження використовуються різні геометричні форми (кола, квадрати, трикутники та ін.). Кожен із цих елементів має свій підтекст і по-різному впливає на споживачів.

Усі форми можна умовно поділити на 3 групи:

  • Круглі (кола, овали, еліпси) – символізують тепло, м'якість та єдність. Їх активно використовують ті компанії, які хочуть відобразити позитив та дружелюбність, а також розраховані на жіночу аудиторію.

    Логотип и фирменный стиль сайтаЛоготип и фирменный стиль сайтаЛоготип и фирменный стиль сайта

  • Прямокутні (квадрати, прямокутники, ромби, трикутники) – такі форми асоціюються із силою та стабільністю. Тому, якщо ви хочете заявити про свою надійність, сміливо використовуйте цей варіант.

    Логотип и фирменный стиль сайтаЛоготип и фирменный стиль сайтаЛоготип и фирменный стиль сайта

  • Лінії (вертикальні, горизонтальні, криві) – відображають міцність та витривалість. При цьому вертикальні лінії говорять про мужність та впевненість, а горизонтальні, навпаки, приземлюють та символізують м'якість та гнучкість.

    Логотип и фирменный стиль сайтаЛоготип и фирменный стиль сайтаЛоготип и фирменный стиль сайта

За статистикою, найчастіше при створенні логотипів використовують прямокутні форми (близько 60%), на другому місці йдуть кола (35%), а решту складають лінії.

Щоб виділитися і запам'ятатися, можна вибрати варіант, який найрідше використовують ваші конкуренти, або при виборі форми відштовхуватися від того посилу, який потрібно донести аудиторії.

Як кольорова гама допомагає вибудовувати стосунки з клієнтами

Колір вважається одним з найважливіших елементів у дизайні, оскільки створює настрій та задає стиль оформлення. Кожен відтінок викликає у людей певні емоції, асоціації та відчуття, тому з їх допомогою можна впливати на свідомість споживачів.

Наприклад:

 

Логотип и фирменный стиль сайтачервоний асоціюється з силою, владою та енергією;


Логотип и фирменный стиль сайтапомаранчевий відображає дружелюбність, радість та тепло;


Логотип и фирменный стиль сайтажовтий є кольором щастя та легкості;


Логотип и фирменный стиль сайтазелений дарує умиротворення, свіжість та молодість;


Логотип и фирменный стиль сайтасиній вселяє відчуття стабільності та надійності, а також викликає довіру;


Логотип и фирменный стиль сайтафіолетовий – благородний та чуттєвий колір;


Логотип и фирменный стиль сайтасірий пов'язаний зі стабільністю, консерватизмом та технологіями;


Логотип и фирменный стиль сайтачорний означає мудрість, солідність, містику та захищеність;


Логотип и фирменный стиль сайтабілий уособлює чистоту, духовність та досконалість.

 

Щоб розробити логотип для інтернет-магазину і привабливий фірмовий стиль сайту, вибір кольору повинен спиратися на цільову аудиторію, специфіку бізнесу та поставлені завдання. Тоді колірна гама вироблятиме на споживачів потрібне вам враження.

Якщо потрібно підкреслити солідність та авторитетність, зверніть увагу на нейтральні та холодні відтінки (чорний, синій, сірий, зелений тощо), а для створення яскравого чуттєвого образу більше підійдуть імпульсивні та теплі тони (жовтий, червоний, рожевий, помаранчевий).

Успішні бренди переважно використовують синій (33%), чорний та червоний кольори, оскільки вони символізують стабільність, силу та надійність. Близько 10% компаній вибирають жовті відтінки, а зелений та фіолетовий зустрічаються найрідше (5%). При цьому, двоколірні лого – найбільш популярні (47%).

Вибираючи кольори, ви можете наслідувати приклад знаменитих компаній або піти іншим шляхом, використовуючи «непопулярні» відтінки у вашій ніші.

Для логотипу підійдуть 1-2 кольори, а для фірмового стилю рекомендується вибрати 3-4 тони, щоб можна було погратися з різними комбінаціями і цим впровадити оригінальне рішення.

Шрифти в дизайні – формування правильних асоціацій

За допомогою шрифтів можна посилити візуальний образ та викликати довіру у споживачів. Але для цього слід вибрати читабельні шрифтові стилі, які відповідатимуть сфері діяльності компанії.

Для сайтів та інтернет-магазинів підійдуть такі види:

  • Із засічками – кожна літера має якийсь хвостик. Шрифт добре читається та викликає довіру. Підходить традиційним компаніям та бізнесам у сфері фінансів та технологій.

    Логотип и фирменный стиль сайта

  • Без засічок – літери з гладкими краями та м'якими лініями. Виглядають елегантно і сучасно, тому використовуються багатьма брендами.

    Логотип и фирменный стиль сайта

  • Рукописні – нестандартні шрифти з великими літерами, завитками та плавними лініями. Підходять для компаній, орієнтованих на жіночу аудиторію, що працюють у сфері розваг та творчості, а також охочих підкреслити легкість та доброзичливість. Такі шрифтові стилі слід використовувати акуратно, тому вони гірше читаються і можуть некрасиво відображатися на екрані.

    Логотип и фирменный стиль сайта

Щоб виділитися, не обов'язково використовувати якісь хитромудрі важкі шрифти, оскільки вони можуть відволікати і заплутувати користувачів. Достатньо вибрати 1-2 прості шрифтові стилі, які відображатимуть цінності компанії. Якщо вам не подобаються стандартні, можна розробити свої унікальні, зробивши їх при цьому гармонійними та привабливими.

3 ідеї для створення ефективного логотипу та фірмового стилю

  1. Цікава історія. Хто ви, чим займаєтеся, що послужило поштовхом для відкриття бізнесу, які у вас цінності, що хочете дати споживачам – відповіді на ці питання допоможуть знайти сильні сторони та придумати чудову ідею для створення лого та інших елементів фірмового стилю. Тільки вкладений у кожну деталь сенс допоможе наголосити на вашій індивідуальності, розкрити характер і залучити клієнтів.

    Логотип и фирменный стиль сайта

  2. Емоції та почуття. Поєднання логіки та емоцій, стратегії та творчості дозволить розробити привабливий та інтригуючий корпоративний стиль, який запам'ятається цільовій аудиторії.

  3. Нестандартний візуальний образ. Дизайн має бути не лише красивим та сучасним, а й емоційним. З його допомогою можна посилити імідж та підвищити довіру. А використання незвичайних елементів та незаїжджених ідей (згідно з сферою діяльності) буде притягувати користувачів.

    Логотип и фирменный стиль сайта

Гарний фірмовий стиль передає цінності компанії, викликає емоції у споживачів та допомагає продавати більше. Тому він є важливим для бізнесів, що працюють у сфері електронної комерції.

Щоб створити чіпляючий фірмовий стиль та логотип для магазину, що працює онлайн, відштовхуйтеся від специфіки діяльності, поставлених завдань та потреб цільової аудиторії. Досягти мети допоможе студія WeLoveBrands. Наші дизайнери розроблять вам візуальний образ, який допоможе встановити емоційний зв'язок з користувачами і вибудувати з ними довгострокові відносини.

Гайдлайн для сайту: що це і навіщо вашому ресурсу посібник зі стилю

Великим корпоративним сайтам та веб-проектам, що розвиваються (постійно тестуються, проводяться рекламні кампанії), необхідний чіткий опис структури та всіх елементів оформлення. Це дозволяє досягти єдності стилю та спрощує роботу з ресурсом, оскільки можна без зусиль створювати нові розділи, додавати шаблони та сторінки.

Такий опис структури ресурсу та зведення правил використання його елементів отримало назву гайдлайн сайту або посібник зі стилю інтерфейсу.

Гайдлайн являє собою комплекс модулів, які містять елементи інтерфейсу, в тому числі фрагменти коду, що використовуються в роботі з проектом, кнопки, форми, меню, вікна, іконки, шрифти та ін. У цьому списку може бути все що завгодно – від візуальних складових до правил розміщення тексту.

Веб-дизайнер фіксує правила оформлення сторінок та надає рекомендації щодо застосування всіх елементів ресурсу.

Що дає посібник зі стилю:

 

Логотип и фирменный стиль сайтапояснює завдання документа;


Логотип и фирменный стиль сайтадемонструє елементи дизайну;


Логотип и фирменный стиль сайтарозповідає, як правильно використати ці елементи;


Логотип и фирменный стиль сайтапояснює, де та в яких випадках можна застосовувати ті чи інші складові.

 

Гайдлайн сайту дозволяє отримати єдиний образ, створити позитивний імідж, спростити роботу зі сторінками та прискорити створення нових макетів відповідно до ідеї.

Як створити посібник зі стилю і що в нього включити?

Гайдлайн сайту – корисний та ефективний продукт, що дозволяє скоротити терміни розробки інтерфейсу. Грамотно складений документ допоможе не лише досягти єдиного стилю, а й спростить подальше завдання розробникам.

Для створення гайдлайну необхідно:

 

Логотип и фирменный стиль сайтавивчити цінності та місію компанії;


Логотип и фирменный стиль сайтапідібрати типографіку;


Логотип и фирменный стиль сайтавибрати кольори та відтінки;


Логотип и фирменный стиль сайтапідготувати тексти;


Логотип и фирменный стиль сайтарозробити іконки, значки та зображення;


Логотип и фирменный стиль сайтастворити форми та кнопки.

 

Складати посібник необхідно після створення ресурсу, або хоча б основних його сторінок, що містять різні елементи.

У гайдлайн входять:

  • модульна сітка та блоки на ній;

  • меню;

  • фрагменти коду;

  • шрифти;

  • кольорова гама;

  • кнопки;

  • поля введення;

  • таблиці;

  • вікна та списки;

  • слайдери;

  • перемикачі;

  • лічильники;

  • навігаційні ланцюжки;

  • іконки;

  • анімації;

  • інформаційні блоки;

  • стилі тексту;

  • компонування сторінок;

  • оформлення для соцмереж та ін.

Логотип и фирменный стиль сайтаЛоготип и фирменный стиль сайта

Після того, як всі елементи будуть підготовлені, у посібнику докладно прописуються правила їх використання, обмеження та допустимі варіанти.

Документ дозволяє створювати сторінки сайту відповідно до фірмового стилю, що дозволяє виділитися серед конкурентів, сформувати позитивний візуальний образ та наголосити на індивідуальності. Стильний, привабливий та зручний дизайн довше утримуватиме користувачів на сайті та сприятиме зростанню онлайн-продажів.

Приклади логотипів та стилів e-commerce в Україні

Українські компанії, які працюють у сфері електронної комерції, вважають за краще створювати як прості, так і креативні логотипи, а ось фірмовий стиль є не у всіх. Як правило, він присутній на великих інтернет-майданчиках або ж у рітейлерів, які здійснюють торгівлю онлайн та офлайн.

Відкриваючи той чи інший сайт, відразу впадає у вічі оформлення головної та внутрішніх сторінок. Ресурси, у яких фірмові знаки та елементи інтерфейсу гармонійні за колірною гамою та шрифтами, хочеться гортати далі, а бляклі чорно-білі варіанти не викликають ентузіазму.

Логотип и фирменный стиль сайтаЛоготип и фирменный стиль сайта

Якщо подивитися на логотипи сайтів, то побачимо, що найчастіше зустрічаються двокольорові знаки, одним із відтінків у яких є чорний. Цей колір комбінують переважно з жовтим, зеленим чи червоним. Шрифти використовуються без засічок.

Що стосується видів, то в основному створюють текстові та комбіновані лого. Як символ вибирають відповідні до теми або абстрактні зображення.

Відтінки відповідають специфіці діяльності тієї чи іншої компанії. Сайти з розважальної сфери обирають яскраві та життєрадісні тони (жовтий, помаранчевий, фіолетовий), а в дизайні інтернет-магазинів зустрічаються переважно червоний, сірий, синій, чорний та зелений, які асоціюються з надійністю, впевненістю та силою.

Приклади логотипів та стилів e-commerce у світі

Логотипи американських та європейських компаній відрізняються лаконічністю та простотою. В основному – це текстові однокольорові знаки, в яких використовуються шрифти без засічок, м'які лінії, великі літери та обігравання тексту. Такі лого виглядають стильно та елегантно.

При розробці логотипів найчастіше застосовується чорний, білий, червоний та жовтий відтінки. А у фірмовому стилі зустрічаються також сині, сірі та помаранчеві тони.

Логотип и фирменный стиль сайтаЛоготип и фирменный стиль сайта

Як правило, основний колір сайту – нейтральний і спокійний, а яскраві відтінки використовуються для кнопок, віджетів та форм, щоб привернути увагу та стимулювати користувачів до дії.

В Азії компанії створюють яскравіший і «живий» дизайн сайтів та інтернет-магазинів. В оформленні сторінок зустрічаються червоний, синій, фіолетовий, жовтий та рожевий відтінки. У яскраві тони фарбують не лише кнопки та інші невеликі елементи на сайті, але й банери, форми та рекламні оголошення.

Логотип и фирменный стиль сайтаЛоготип и фирменный стиль сайта

А ось логотипи тут переважно лаконічні – текстові та комбіновані. По-перше, ключову роль відіграють шрифти і кольори, по-друге акцент робиться на картинці, у той час як назва компанії залишається спокійною (у чорних або синіх тонах).

США

Європа

Азія

Скільки коштує розробка логотипу/фірмового стилю та де замовити послугу

Розробка унікального логотипу та фірмового стилю, що чіпляє, вимагає певних знань і умінь. Якщо ви не хочете отримати шаблонне рішення у вигляді стандартного знака з кошиком для покупок, наприклад, відмовтеся від ідеї скористатися онлайн-ресурсами для створення логотипу.

Щоб отримати логотип та фірмовий стиль, що викликає емоції та інтерес у користувачів, довірте його розробку професіоналам.

Замовити послугу можна:

  1. На фрілансі. Перед тим, як звернутися до дизайнера, треба скласти технічне завдання, в якому ви пропишите свої вимоги та побажання, а також уважно вивчити портфоліо фахівця.

Цей спосіб дозволяє знайти фрілансера будь-якого рівня – новачка, щоб заощадити гроші, або досвідченого дизайнера, який створить вам унікальний лого. Але в цьому випадку є і мінуси: на пошуки тямущого фахівця може піти багато часу або ж ви ризикуєте потрапити на недобросовісного фахівця, який у підсумку підведе за термінами чи якістю.

Вартість послуги на фрілансі складає в середньому містами України 1500 грн за логотип і 1200 грн за фірмовий стиль.

  1. У дизайн-студії. Звертаючись до компанії, ви можете бути впевнені, що з вашим проектом працюватимуть досвідчені дизайнери. А добре складене ТЗ допоможе отримати найкращий результат.

Студії дорожать своєю репутацією, тому зроблять все можливе, щоб укластися в обумовлені терміни та надати вам нестандартне рішення.

Вартість розробки логотипу та фірмового стилю у студіях дизайну складає в середньому $150 за знак та $130 за елементи корпоративного стилю.

Якщо вам потрібен привабливий логотип і фірмовий стиль, що виділяє вашу компанію на ринку та приваблює клієнтів, замовте послугу в студії WeLoveBrands. Наші дизайнери вивчають особливості бізнесу, основних конкурентів та цільову аудиторію, щоб розробити логотип та інші елементи корпоративного стилю, що відповідають вашим вимогам та очікуванням споживачів.

Щоб отримати консультацію дизайнера, уточнити вартість та замовити послугу, зателефонуйте нам або залиште запит на сайті.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5