Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Японська кухня порівняно недавно з'явилася на ринку України, але поступово здобула величезну популярність. І попит на неї не минає, а навпаки – лише зростає. Це зрозуміло, оскільки, наприклад, суші - це корисний і смачний варіант перекушування, без надлишку калорій і містить морепродукти (джерела йоду та ненасичених жирних кислот омега-3). Інтерес до японської їжі викликаний ще й тим, що її можна просто і легко замовити додому, заплативши прийнятну суму і отримавши швидку доставку з естетично оформленою їжею.
У містах по всьому світу постійно відкриваються заклади, що пропонують японську кухню, та Україна – не виняток. Жорстка конкуренція спонукає власників, менеджерів та маркетологів подібних компаній робити все можливе, щоб залучити якнайбільше клієнтів. Важливу роль у вмілому маркетингу грає розробка логотипу компанії – інформативного та привабливого.
• Виразним та ємним
• Відображаючим специфіку роботи компанії
• Інформативним
• Естетично привабливим
• Унікальним
• Впізнаваним
• Таким, що запам'ятовується
Продуманий логотип – запорука успіху компанії. Його ретельна технологія має велике значення. Адже цей невеликий символ виділяє компанію на тлі конкурентів, дає можливість клієнту запам'ятати фірму на підсвідомому рівні сприйняття. Багато логотипів про доставку їжі несуть очевидну інформацію, деякі – абстрактну. І ті, й інші повинні мати прямий зв'язок з бізнесом, доносити клієнтові посил, пов'язаний з перевагами компанії.
Наприклад, такі фрази як: «швидка доставка», «їжа за 30 хвилин», «свіже та смачне», «доставка в будь-який час» - свідчать про те, що компанія гарантує відмінне обслуговування у зазначений термін попри все.
Якісно виконаний логотип виділяє службу доставки серед інших схожих, сприяє його легкому сприйняттю та запам'ятовуванню – як на свідомому, так і на несвідомому рівні.
У наш час послуга з доставки їжі є надзвичайно популярною. Багато хто хоче побалувати себе та своїх близьких смачною їжею у затишній домашній обстановці. Доставка їжі – це швидко, зручно та не клопітно. Для того, щоб її отримати, не потрібно ходити магазинами, купувати продукти, потім витрачати час і сили на приготування їжі. Достатньо зробити дзвінок або замовити їжу онлайн – і просто дочекатися доставки. Але кого ж вибирають клієнти, адже таких служб – величезна кількість, особливо у великих містах?
Зрозуміло, замовник вибере ту компанію, яка обіцяє найкраще обслуговування. І величезне значення, особливо у першому виборі нового клієнта, має логотип. Звичайно, подальше вже залежить від працівників закладу - кур'єрів та кухарів. Але якщо їжа сподобається, замовник неодмінно запам'ятає, як виглядає логотип компанії, і з величезною ймовірністю стане постійним клієнтом цього кафе чи ресторану.
Як правило, на фірмових знаках закладів по доставці суші зображують самі роли або палички для суші, або ж елементи східної культури. квіти сакури, самураїв, гейш, написи з ієрогліфів. Часто до малюнка додається назва бренду та слоган про швидкість доставки: «швидко», «за півгодини», «домчим, як ракета», «суши вдома» та інші.
Якісний, інформативний та ємний логотип під силу створити тільки справжнім професіоналам, які знають усі тонкощі розробки фірмового знака для компанії будь-якої сфери діяльності. На що ж звертати увагу при створенні дизайну логотипу для доставки суші розглянемо докладніше. Які елементи краще? Насамперед, слід пам'ятати, що для закладів, що пропонують східну їжу, бажано не використовувати різкі лінії та гострі кути - переходи мають бути м'якими та плавними. Адже неспроста навіть японські бойові техніки і види боротьби іменуються «мистецтвом», а рухи в айкідо більше схожі не на сутичку з противником, а на течію води - спокійне, але сильне. Крім того, японці – прихильники стилю мінімалізм, принципів якого варто дотримуватись також в оформленні логотипу – не захаращувати простір зайвими елементами. Зображення може бути невеликим, але виразним. Не менш важливе поєднання деталей між собою.
Перерахуємо головні чинники створення логотипу для доставки суші:
• плавні лінії та відсутність гострих кутів
• мінімум деталей у композиції
• гармонійне поєднання всіх складових
Вибираючи компоненти для зображення на логотипі доставки суші, одні дизайнери беруть за основу їжу та будинок, інші – спосіб доставки і їжу, треті просто малюють щось одне, а зображення, що бракує, компенсують слоганом. Наприклад, можна використовувати рол та палички та написати «доставка за 30 хвилин»; зобразити рибу у вигляді ракети, що символізує швидкість доставки; намалювати обриси будинку, а в ньому – суші і т.д.
Варіантів – величезна кількість, і лише професійний дизайнер зможе вибрати саме те, що максимально підійде клієнту.
Історично у Японії склалася система шести основних кольорів: червоний (колір ранкового неба); білий (колір неба після світанку); чорний (колір нічного неба); синьо-зелений, що переходить у жовтий; фіолетовий (дуже темний червоно-синій). Оскільки першими в Японії з'явилися словесні позначення для червоного, білого та чорного кольорів, саме вони асоціюються з країною сонця, що сходить.
Кольори прапору Японії – білий та червоний. З огляду на вплив цих чинників під час створення логотипів, що стосуються культури, історії, їжі, розваг цієї країни, такі відтінки вибираються найчастіше. Білий, червоний і чорний, особливо їх поєднання, – це яскраві кольори, що привертають увагу. Нейтральні відтінки, наприклад, сірий і пісочний, не принесуть бажаного ефекту, хіба що в комбінації з більш сильними та яскравими. Барвисті логотипи добре сприймаються і викликають апетит, а для реклами доставки суші це те, що потрібно. На прикладі фірмових знаків японських ресторанів можна побачити саме такі кольори: червоний, чорний, білий та/або бежевий: Katana, Sushi House, Kioto, Sushi Town та ін.
В Україні багато дизайнерів не тільки використовують традиційні підходи до створення логотипів для доставки суші, а й підходять до процесу максимально креативно та творчо. Наприклад, для компанії «Суші на дивані» дизайнери обрали варіант створення лого у вигляді контурів дивана в мінімалістичному стилі, що нагадує каліграфію Японії.
Плавні та закруглені лінії зображення, а також шрифт нейма свідчать про наявність японського стилю. Теплий відтінок кольору каррі допоміг створити спокійний малюнок, що при цьому запам'ятовується. На цьому прикладі видно, що логотип, навіть якщо в ньому не використані яскраві кольори, може бути помітним і впізнаваним, якщо він повністю відображає концепцію компанії.
І все ж, якщо говорити загалом по Україні, то логотипи доставки суші українських дизайнерів відрізняються лаконічністю та яскравістю, із застосуванням переважно традиційних для Японії кольорів: білого, червоного та чорного, або двох із трьох. Таку перевагу можна пояснити тим, що і для українців характерне таке поєднання, про що свідчать вишивки чорними та червоними нитками на білому полотні. Як зображення можна відзначити палички для суші, обриси одного або двох самураїв, дракона, ієрогліфи, гілочки сакури, гейш та інші складові японської культури.
Шрифти для неймінгу використовують як класичні, так і в стилі японської каліграфії.
Логотипи брендів доставки суші у США дуже різноманітні, але вони також максимально лаконічні й інформативні. Американці, на відміну від українців, замість яскравого червоного частіше застосовують помаранчевий колір різних відтінків - колір риби, що використовується для приготування суші. Можливе також поєднання чорного з жовтим.
Зображення – рол, риба чи їх комбінації, часто в якості машинки чи мопеда, символізують швидкість доставки. Назви дуже різні, але частіше зустрічаються слова: свіжа, натуральна, смачна, швидко.
Шрифти зазвичай прості, класичні.
Європейські логотипи доставки суші відрізняються мінімалізмом та лаконічністю написів. При цьому діапазон забарвлень досить широкий: зустрічаються не тільки поєднання червоного та чорного з білим, а й блакитні, салатові відтінки з чорним або білим. Більшість логотипів привертають увагу своєю оригінальністю та цікавими, креативними зображеннями (машинка з ролами замість коліс; рол на колесах; суші у вигляді мопеда та ін.). Самі зображення швидше нагадують малюнки та фотографії, ніж графіку. Шрифти використовують переважно класичні, а ієрогліфи вибирають як доповнення до картинок.
Країни Азії в розробці дизайнів лого для доставки суші так само, як Європи та Америки, найчастіше використовують поєднання білого із чорним, білого з червоним або цих трьох кольорів разом. Малюнки – більше геометричні, графічні та контурні. Написи у вигляді ієрогліфів, лаконічні, гармонійні або контрастні за кольором із основним малюнком. Шрифти – рукописні стилі, японської або китайської каліграфії.
Для того, щоб логотип компанії доставки суші був унікальним, креативним і незабутнім, найкраще звернутися до професійних дизайнерів. При цьому необхідно враховувати практичний досвід спеціаліста, уважно вивчити його портфоліо із зразками робіт. Потім, якщо все влаштовує, ознайомити дизайнера з концепцією компанії, корпоративним стилем, якщо такий існує, повідомити про бажані кольори та зображення. Художник може запропонувати свій варіант бачення майбутнього логотипу або навіть кілька ескізів на вибір.
На створенні логотипу краще не заощаджувати, оскільки в такому разі можна знайти непрофесійного виконавця і даремно витратити гроші. Ми радимо звертатися до дизайн-студії з досвідом виконання подібних замовлень, солідним портфоліо та гарною репутацією. Якщо при замовленні на фрілансі логотип для доставки суші може коштувати приблизно від 40$, то при зверненні до компанії треба розраховувати на витрати приблизно від 250 доларів. Результат у ціні повністю компенсується отриманою якістю та, згодом, залученням клієнтів.
WeLoveBrands пропонує тарифні пакети, що відрізняються не тільки за термінами виконання, але й за кількістю представлених варіантів логотипів та можливих правок, щоб в результаті отримати дизайн лого, що повністю відповідає запитам та працює на результат – збільшення прибутку підприємства. Зателефонуйте або напишіть нам, щоб замовити унікальний логотип доставки суші, що привертає увагу і надовго запам'ятовується!