Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Щодня перед нашими очима миготять яскраві логотипи. На вивісках, у рекламі, в соцмережах. Притому всі емблеми абсолютно різні та виконують свої функції. Користуються лого як великі, так і маленькі бренди. Висновок один: без крутого логотипу не обходиться жодна компанія.
Незважаючи на те, що лого - це маленька іконка, вона виконує масу корисних функцій. І якщо кожна з них виконується добре, емблема за підсумком призводить до зростання прибутку і збільшення кількості клієнтів. Так про які ж функції йдеться?
Відмінна
Ця функція відповідає за виділення логотипу серед конкурентів. Допомагає клієнту відрізнити вас серед інших. Робить вас на ринку єдиним і неповторним.
Естетична
Лого підвищує естетику бренду і покращує зовнішній вигляд. Робить красивішим, гарантує якість продукту або послуги, захищає фірму від підробок. Вони роблять використання товару приємнішим.
Рекламна
Створює бренду певний образ, вибудовує імідж і високу репутацію. Допомагає викликати у цільової аудиторії асоціації, привертати увагу. А також підвищує рівень впізнаваності.
У цій статті ми хотіли б детально розглянути “місію” та особливості логотипу для психолога. Які нюанси є при розробці дизайну? Як оформити емблему, щоб вона сподобалася цільовій аудиторії, збільшила прибуток і підвищила кількість відвідувачів.
А також ми розповімо про особливі “фішки”, які можна застосувати при створенні лого для психолога. Загалом, сідайте зручніше і приготуйтеся зануритися в захопливий світ логотипів.
Насамперед, логотип психологу необхідний, щоб викликати довіру у пацієнта. Оскільки підбір фахівця - це справа відповідальна, а місцями навіть інтимна. Адже виливати душу кому попало не дуже хочеться.
Оскільки послуги психолога в нашій державі почали набирати популярність відносно недавно, багато людей ставляться до цієї сфери скептично. Так ось завдання логотипу - розвіяти всі побоювання і скептицизм. Викликати у людини бажання відвідати лікаря і розповісти про наболіле.
Багато українців не звикли вирішувати свої проблеми за допомогою психолога. Тому дуже важливо розташувати потенційного клієнта до себе. Знайти ті образи, які допоможуть пацієнтові зважитися на відвідування психолога.
Тож головний критерій розробки емблеми для таких фахівців - щоб вона викликала довіру. А також відчуття теплоти і дружелюбності на душі. Необхідно показати, що ви з аудиторією на одній хвилі.
Приватний психолог, як правило, воліє використовувати іменний логотип. Наприклад, стилізовані ініціали або красиво оформлене прізвище. Але ми рекомендуємо вам “розбавляти” їх різними іконками, щоб зробити емблему більш життєрадісною і позитивною. Важливо, щоб ця іконка транслювала певний “меседж”, зрозумілий вашим пацієнтам.
Наприклад, символ «Ψ»(пси) можна побачити на логотипах психологів дуже часто. Але його значення можуть зрозуміти не всі. Тож розміщувати його на своєму лого ми не рекомендуємо. Хіба що як доповнення до основної іконки.
Обирайте іконки, які асоціюватимуться у клієнтів із позитивом і дружелюбністю. Які саме зображення обрати, ми розповімо трохи згодом.
Головна особливість логотипа психолога полягає в тому, що він має викликати довіру. І асоціюватися з позитивними емоціями, душевною рівновагою, спокоєм, щастям і любов'ю.
Психологічний тренінг або курси
Усілякі заходи, де збираються психологи або де досвідчений психолог розповідає щось корисне своїй аудиторії, також потребують логотипів. Багато організаторів замовляють розробку емблеми для своїх тренінгів і курсів, щоб створити певний імідж. Лого для такої галузі має не тільки викликати довіру, а й показувати ефективність майбутнього заходу. Що він обов'язково піде потенційному відвідувачеві на користь.
Психологічна клініка
Клініка, де всі лікарі працюють з ментальним здоров'ям пацієнтів, має свої особливості у створенні логотипу. У такому лого важливо показати, що у вашій клініці працюють професіонали своєї справи. Які обов'язково знайдуть спільну мову з пацієнтом і допоможуть йому.
Приватний психолог
У логотипі приватного психолога насамперед важливо робити акцент на тому, що вам можна довіряти. Покажіть, що психологія — це ваше покликання. Можете вибирати як логотип власні ініціали або красиво оформити ім'я чи прізвище.
Асоціація психологів
Об'єднання психологів за групами вимагає красивого оформлення. Дитячі психологи, нейропсихологи тощо мають свої особливості, які необхідно підкреслити. Наприклад, якщо ви займаєтеся дитячою психологією, то зобразіть якихось мультяшних героїв або яскраві картинки. А якщо ви практикуєте арт-терапію, можна розмістити абстракцію.
У по-справжньому крутому логотипі об'єднується безліч деталей. Вони утворюють розкішний візуал. Тому чим краще буде опрацьовано кожен елемент в емблемі, тим більше захоплених вигуків ви почуєте за підсумком від своїх потенційних пацієнтів. Навіть найменший недолік може зіпсувати загальне враження від лого.
Тому необхідно підходити до оформлення кожного елемента логотипу дуже ретельно. Адже форма, кольори, іконка та шрифт - невід'ємні його елементи, які досить сильно можуть позначитися на фінальному етапі дизайну. Ми хочемо вам у фарбах розповісти про те, як добирати елементи для логотипу, щоб цільова аудиторія захоплювалася, а конкуренти заздрили.
Почати ми б хотіли з того, що розберемо, які взагалі види логотипів бувають. Який же підійде вам?
Монограма/абревіатура — оформлення однієї або декількох букв. Підходить для брендів зі складним неймінгом.
Логослово — дизайн назви компанії. Оформляється як лого.
Емблема — чимось нагадує старовинні герби і печатки
Символ — використання графічної та літерної символіки
Абстрактний знак — розробка символу або знака, що передає ідею бренду.
Логотип-талісман — використання фірмового персонажа-талісмана в логотипі. Комбінований (текстово-графічний) — використання як слів, так і зображень.
Коли ви обираєте колір для свого логотипу, пам'ятайте, що ви маєте викликати в потенційного пацієнта відчуття спокою та душевної рівноваги.
Тому одним із найкращих варіантів для “фарбування” емблеми будуть світлі та приглушені відтінки зеленого. Намагайтеся не обирати надто темні чи надто яскраві. Пам'ятайте, що ви хочете асоціюватися у пацієнта з гармонією.
Та й узагалі радимо підбирати вам світлі приглушені кольори. Приміром, лавандовий або світло-жовтий. Пастельні відтінки як ніколи краще підійдуть для логотипу психолога. Не варто забувати про базові білий і бежевий кольори.
Використання чорного кольору краще обмежити. Не робіть його основним в емблемі. Розбавляйте його чимось більш життєрадісним.
До речі, добре виглядають на логотипах для психологів і яскраві відтінки. Наприклад, жовтий або помаранчевий. Важливо тільки не використовувати кольори, які занадто сильно впливають на психіку. Такі як червоний. Чудово підійде поєднання кольорів веселки. Воно вселяє оптимізм.
Можете комбінувати перераховані вище тони із золотим і срібним. Тільки не використовуйте їх як основні кольори. Краще додайте просто невеликі деталі в цих відтінках.
Шрифт відіграє величезну роль у сприйнятті логотипу потенційним пацієнтом. Враження від лого може миттєво змінитися в негативний бік, якщо текст на ньому буде оформлено неправильно. Тому підібрати правильний дизайн шрифту необхідно. І причин цьому є безліч.
Одна з них — це те, що шрифт відповідає за донесення інформації до цільової аудиторії. Допомагає правильно засвоїти меседж споживачем. Адже саме за допомогою текстового наповнення емблема транслює ідею та філософію бренду. Тож якщо ви зробите текст нерозбірливим, можете сміливо прощатися зі схваленням відвідувачів. Підходьте до підбору шрифту відповідально.
Ну а щоб ви не заплуталися в розмаїтті шрифтів і підібрали правильний, ми вивели для вас три правила. Три критерії, які допоможуть вам обрати найкращий варіант оформлення тексту для лого.
Перший і головний критерій, на який слід спиратися під час підбору шрифту — це читабельність. Дуже важливо стежити за тим, щоб кожна літера і кожен символ були розбірливими. Притому постарайтеся підібрати такий дизайн букв, щоб написи на емблемі можна було прочитати в будь-якому масштабі.
Пам'ятайте, що дрібні деталі на буквах - це вороги розбірливості. Усілякі завитки і закарлючки надають логотипу неохайності. Це може сильно зіпсувати загальне враження від емблеми. І між іншим, вони будуть погано помітні. Загалом, використовувати різні зарубки сенсу немає.
Звертайте увагу на гармонію в логотипі. Слідкуйте за тим, щоб усі деталі лого поєднувалися одна з одною. Приміром, якщо ви вирішили зробити емблему більш витонченою, то й шрифт має неодмінно підходити. А ось масивну іконку слід доповнити відповідним масивним шрифтом. Суть ви зрозуміли.
Під час вибору шрифту мрії пам'ятайте про перелічені вище правила. А так можете підбирати те, що душа ваша забажає. Класика чи сучасні тренди — вирішувати вам. Єдине, хочемо вам дещо порадити. Використовуйте шрифти, які будуть актуальні довгий час. Наприклад, щось базове. Хоча, вирішувати вам:)
Чи помічали ви, що дивлячись на певну геометричну фігуру, у нас зароджуються певні емоції? А все це тому, що кожна форма несе в собі свій сенс і пробуджує всілякі емоції. І якщо ви розберетеся в тому, як це працює, то зможете використовувати це при підборі форми логотипу. І отримувати максимально крутий результат. Давайте розглянемо найпоширеніші геометричні фігури і розберемося, як же кожна з них впливає на нашу підсвідомість.
Коло, овал, еліпс
У круглих формах немає кутів — це їхній головний козир. Адже саме тому вони викликають у нас почуття довіри та спокою. Вселяють добродушність та оптимізм. А також заряджають позитивом і дарують позитивні емоції. Коло, овал, еліпс - це символи стабільності. Тож якщо хочете, щоб потенційні клієнти довіряли вам — обирайте “безкутну” форму логотипу.
Квадрат і прямокутник
Геометричні фігури з прямими кутами сприймаються нашим мозком як показники стабільності, міцності, балансу. У багатьох вони асоціюються з високою якістю та ефективністю роботи. Квадратна і прямокутна форми схожі за впливом на підсвідомість із круглою формою. Тому що вони також викликають довіру і транслюють позитивні емоції. Але тільки “прямокутна” версія більш сувора.
Трикутник
Трикутна форма логотипа транслює строгість. Гострі кути показують те, що компанія-власник емблеми дуже серйозна. Найчастіше трикутники обирають підприємства з чоловічою цільовою аудиторією. Бо саме ця геометрична фігура виражає брутальність і впевненість. А також владу і закон. Обирайте її, якщо ваше завдання — показати свою впливовість і силу.
Для логотипа психолога найкраще підійде кругла форма. Однак, необов'язково вписуватися в якісь рамки. Фантазуйте і виводьте свою ідеальну форму логотипу.
На логотипі для психолога можна часто побачити зображення людей. Причому щасливих і здорових. Хорошим варіантом стане розмістити на лого радісну сім'ю. Адже психологія - це про психічне здоров'я. Тому одним із хороших варіантів для лого психолога стануть образи людей.
Якщо вас така ідея не влаштовує, то можете звернути увагу на неживі об'єкти. Наприклад, іконки у вигляді серця, головного мозку, веселки, дерев або інших рослин. Ці зображення також добре підійдуть для оформлення емблеми.
Універсальним варіантом є абстрактні малюнки. Вони чудово підійдуть психологу. А головне - підкреслять особливості його підходу до пацієнта. До того ж, однакові абстрактні зображення ви навряд чи коли-небудь побачите. Тож можете не переживати щодо того, що ваші з конкурентом логотипи будуть ідентичними.
Щоб підкреслити те, що ви володієте сучасними методиками, використовуйте лаконічні елементи. Тонкі лінії та мінімалістичні деталі чудово впишуться в ідею логотипу. А ще сподобаються аудиторії. Вони підкреслять вашу унікальність і виділять серед інших лікарів.
У дизайні логотипів є свої модні течії. Лого мають свої тренди й антитренди. Тому хочемо поділитися з вами, які ж варіанти оформлення емблеми актуальні на сьогоднішній день. Можливо, саме серед цих ідей ви знайдете щось підходяще для свого логотипу. Вивчайте!
Загублений елемент
Якщо ви не хочете навантажувати логотип різними зображеннями, але все-таки хочете виділитися - обирайте тренд із загубленим елементом. Достатньо прибрати невелику деталь, щоб лого став виглядати оригінальніше і свіжіше. Це додасть емблемі родзинки, яка однозначно сподобається вашим пацієнтам. А головне - такий варіант виглядає унікально.
Градієнт
У цьому тренді поєднується непоєднуване. Ви можете поєднувати абсолютно невідповідні один одному відтінки — вони все одно матимуть вдалий вигляд. Головний секрет — об'єднати їх у градієнті. Такий логотип буде яскравим і допоможе виділитися в конкурентному середовищі. До того ж ви зможете повною мірою виразити себе та свою філософію.
“Сирі” логотипи
Неідеальні лого зараз на піку популярності. Зображення, намальовані від руки з деякими недосконалостями виглядають сучасно. Така ідея добре допомагає презентувати себе і виділити свої фішки. А також підкреслити індивідуальність та унікальність. Молодість духу та сміливе мислення.
Емблема
Старі тренди повертаються! І герби, і печатки із середньовіччя нарешті знайшли свого нащадка у сфері дизайну логотипів. Оформлення лого у вигляді вінтажних емблем зараз у тренді. Для і для галузі психології підійде як ніколи чудово. Пробуйте і зображуйте характерні для вас символи на середньовічний манер.
Спрощення
До чого потрібні різні надмірності, якщо можна зробити спрощений логотип і отримати схвалення цільової аудиторії? Мінімалістичне і стримане лого виглядає дуже сучасно. Добре підійде вам, якщо ви хочете зробити акцент на використанні новомодних психологічних методик.
Не маючи хоча б найменшого уявлення про сучасні логотипи, важко буде розробити свій шедевр. Тому хочемо поділитися з вами найвдалішими прикладами українських логотипів. Можливо, саме в цьому списку ви знайдете підходящу для вас ідею та інтерпретуєте її на свій лад. Загалом, вивчайте і вибирайте.
Насамперед хочеться відзначити вдале поєднання відтінків. Воно не сильно впадає в очі. Але водночас виділяється завдяки красивій комбінації кольорів. Об'єднання неординарних стрілок показує ідею лого. А оскільки це логотип асоціації психологів, головне завдання емблеми - транслювати спільну єдність лікарів.
Типове для психологів використання в логотипах літери "Ψ" продемонстровано в цьому логотипі. Підкреслює серйозність і професіоналізм учасників клубу психологів України. А застосування фіолетового кольору, який означає силу духу. Відтінок, що використовується в цьому лого, чинить також заспокійливу дію.
Якщо ви приватний психолог і хочете підкреслити свою спеціалізацію, беріть приклад із цього логотипу. У ньому вказано ім'я та прізвище лікаря, а також, чим він займається. Незвичайна іконка підкреслює індивідуальний підхід. А непомітні спокійні відтінки добре гармонують з основною концепцією емблеми.
Особливу увагу хочеться звернути на незвичайне обрамлення логотипу. Воно розшифровує абревіатуру, яка написана біля основи емблеми. А абстрактне зображення в центрі лого, що віддалено нагадує птахів із розкритими крилами, виділяє логотип серед подібних йому. Комбінація чорного і блакитного кольору підкреслює строгість і серйозність “власника” лого.
У цьому прикладі, як і в одному з попередніх, використовується символ "Ψ" (пси). Але в даному випадку він оформлений, як стовбур дерева і є лише деталлю логотипу, а не основним елементом. Теплі відтінки в одну мить викликають прихильність до себе. А обрамлення, яке детально описує, кому належить логотип, легко сприймається і розбірливо читається.
Якщо ви плануєте працювати закордоном або вам просто недостатньо попередніх прикладів, пропонуємо вам подивитися на логотипи з інших країн. Звертайте увагу на те, які тенденції присутні в різних краях. Раптом якась із них припаде вам до душі?
Азія
У цьому лого відсутні всякі картинки та іконки. Шрифт підібраний мінімалістичний. А заокруглені кути підкреслюють позитивний настрій і доброзичливість лікарів. Особливо хочеться відзначити кольори лого. Основним виступає світло-блакитний, злегка приглушений відтінок. Він транслює позитив і спокій. А білий — колір чистоти та спокою.
Поєднання чорного і золотого чудово виглядає в цій емблемі. Додає якоїсь вишуканості та винятковості. Символічна заголовна літера “S”, яка зображена у вигляді окремої іконки підкреслює місцезнаходження цього психологічного центру. Також добре обіграна одна з літер. Її виконали у вигляді людини, що стоїть.
Європа
Дивлячись на цей логотип, одразу зрозуміло, що філософія цієї компанії - доброзичливість і привітність. Про це говорить іконка з рукостисканням. А комбінація блакитного і синього кольорів чудово вписується в концепцію емблеми. Виконано лого дуже вдало і при першому ж погляді на нього викликає довіру.
Класичний логотип для психолога. Нейтральний шрифт і приємні кольори презентують психолога-власника емблеми як хорошого фахівця. Також, побачивши такий логотип, у потенційних пацієнтів одразу захочеться відвідати такого лікаря.
Америка
Ця емблема виділяється стильною іконкою у вигляді дерева. Оскільки дерево - один із головних символів здоров'я та процвітання. Відтінки добре гармоніюють із концепцією лого для психолога. Лавандовий, синій і білий кольори - заспокоюють свідомість і викликають довіру. А базовий шрифт легко читається і добре доповнюють іконку.
Логотип вирізняється з-поміж інших завдяки незвичайному зображенню. Лінії приємного фіолетового кольору нагадують промені. І акцентують увагу на назві компанії. Відтінки дуже приємні та добре гармонують один з одним. А також викликають спокій і налаштовують на позитив.
Створення логотипу вимагає великої кількості вкладень. Необхідно дуже багато працювати і перебирати масу ідей, щоб розробити хорошу концепцію лого і довести її до ідеального результату. Він складається з величезної кількості деталей. І саме завдяки якісному доопрацюванню кожної з них, можна отримати круту емблему.
Процес створення дизайн логотипу забирає багато сил і займає купу часу. Але якщо дизайнер добре попрацює і виконає свою роботу добре, результат приверне нових клієнтів і збільшить прибуток.
Створення логотипу - це складний механізм, який складається з безлічі етапів. Продумування концепції, аналіз цільової аудиторії, збір всієї необхідної інформації та багато іншого. Тому необхідно підходити до цього процесу з усією відповідальністю і не економити своєї енергії, сил і фантазії.
Логотип можна порівняти з фантиком від цукерки. Адже саме за ним ми насамперед визначаємо, чи варто їсти цукерку, чи обрати іншу. Ось і з емблемою так само. Тож дуже важливо намагатися розробити якісне лого. Ретельно підбирайте виконавця ваших задумів, розглядайте всіх можливих дизайнерів. Щоб не схибити і знайти того самого маестро, який втілить усі ваші ідеї в реальність на найвищому рівні. І при цьому врахує всі нюанси вашої роботи.
Для того, щоб ви хоча б приблизно зрозуміли, що ми маємо на увазі, представляємо вашій увазі базові етапи розроблення логотипу. Ці стадії є основними і залежно від сфери вашої діяльності можуть доповнюватися різними пунктами. Але ми зібрали для вас ті, без яких непоказна картинка не зможе перетворитися на розкішну емблему.
1 етап. Дослідження
Перший етап допомагає чітко зрозуміти, що необхідно замовнику і його цільовій аудиторії. Потрібно ретельно розібратися в бізнес-цілях клієнта і визначити, чого він хоче досягти після запуску лого. Можливо, він хоче розкрутити свій бізнес. Або ж викликати довіру в потенційних пацієнтів. І відштовхуватися вже від цих нюансів. Виконавець вникає у філософію підприємства, вивчає цільову політику. Визначає цільову аудиторію та її вподобання. Досліджує всі ваші особливості та “фішки”. Щоб наприкінці замовник схвально захопився результатом.
2 етап. Визначення концепції
І ось, нарешті, всю необхідну для розроблення логотипа інформацію зібрано. Настає наступний етап - створення концепції та головної ідеї. Дизайнер опрацьовує всю зібрану ним інформацію і розмірковує над тим, що має бути на лого. Виводить ідеальну формулу логотипу. Яка сподобається не тільки замовнику, а й усім його клієнтам. А також привабить потенційних відвідувачів. Розробник визначає найкращі варіанти концепцій для емблеми і погоджує їх із замовником. А також поступово робить “скелет” лого — його чорновий варіант.
3 етап. Внесення правок у концепцію
Після всіх організаційних процесів з концепцією логотипу, дизайнер створює майже фінальний результат. Чому майже? А тому що його ще не показали клієнту! І ось на цьому етапі його якраз і демонструють. Замовник вносить усі необхідні корективи, додає свої побажання. Але при цьому не чіпає головну ідею емблеми. Після цього лого, нарешті, остаточно допрацьовують, враховуючи всі вподобання клієнта. І ось емблема вже готова “виходити в люди”! На цьому етапі всі начерки, немов алмаз, допрацьовують. І на виході виходить чудовий діамант — логотип мрії.
4 етап. Запуск або поширення
Після того, як результат доопрацьований і всі ним задоволені, його починають потихеньку запускати в маси. Поширювати скрізь, де тільки може згадуватися компанія замовника. Логотип розміщують на головній сторінці, використовують у створенні рекламних кампаній. Також вішають плакати з ним у себе в офісі і зображують на всій фірмовій атрибутиці. Ну і, зрозуміло, публікують у всіх соціальних мережах і додають під час запуску таргетованої реклами.
Як ми згадали раніше, етапів розробки логотипу існує набагато більше. Але ми акцентували вашу увагу на основних. На фундаменті будинку, який можна доповнювати всілякими прибудовами. Загалом, виділили головні, без яких емблема існувати не може.
Що старанніше виконавець опрацює кожен із цих етапів, то більше приємних сюрпризів ви отримаєте від логотипу. Адже саме по-справжньому якісний результат допоможе вам створити крутий імідж серед потенційних клієнтів. А також виділить вас у конкурентному середовищі. До того ж, якщо вам трапиться справді гарний дизайнер, він зможе врахувати всі ваші побажання і втілити всі витівки в реальність. Не упустить жодного нюансу або “родзинки”. Створить таку емблему, яка в одну мить збільшить потік відвідувачів і збільшить прибуток. А також зробить вам високу репутацію. Ну от хто від такого відмовиться?
Тому якщо ви хочете, щоб ваша емблема була най-най і виконувала якомога більше корисних функцій, обирайте розробника дизайну для неї особливо ретельно. Не шкодуйте часу на пошук справжнього профі. Шукайте таку людину, яка зможе створити для вас гідний шедевр. Та такий, який не соромно повісити в Луврі поруч із “Моною Лізою”. Ви напевно зараз у розгубленості від того, що не знаєте, де такі таланти шукати. Але ми готові вам допомогти і підказати найкращих представників сфери “логорозробки”.
Мова зараз йде про дизайнерів зі студії WeLoveBrands. Саме там ви можете знайти справжніх професіоналів своєї справи. Вони справжні фанатики! Не перестають працювати над логотипом ні вдень ні вночі. Часом здається, що вони навіть уві сні перебирають у свідомості ідеї логотипів спеціально для вас! По кілька разів можуть переробляти концепцію емблеми, розглядати всі можливі варіанти. А все заради того, щоб побачити вдячні посмішки замовників. Тут співробітники працюють не заради прибутку, а заради чудових результатів! Тому якщо ви звернетеся до WeLoveBrands, будьте впевнені, що наші творці не заспокояться, поки ви не будете повністю задоволені кожним пікселем свого нового логотипу.
Не можемо не підкреслити особливу уважність наших співробітників. Достатньо хоча б один раз сказати про своє побажання або висунути якусь особисту ідею для лого - і це одразу ж з'явиться на вашій емблемі та прикрашатиме її. Дизайнери не проґавлять жодної найменшої деталі під час розробки логотипу персонально для вас. І зроблять так, щоб фінальний результат задовольняв ваші вимоги і подобався цільовій аудиторії. А також виконував усі необхідні завдання. Хоча, що ми розповідаємо. Адже краще один раз побачити, ніж сто разів прочитати в статті:) Подивіться приклади наших робіт самі:
Ми зараз вам усе в фарбах розповіли. І ось ви вже, напевно, думаєте про те, де ж брати кредит, щоб розрахуватися з нами за створення найкращого логотипу у світі. Адже вам здається, що він коштує неймовірних грошей. А ось і не так, поспішаємо вас розчарувати!:)
Прайс в WeLoveBrands створювався з розрахунком не тільки на отримання замовлень від великих фабрик з багатомільйонним товарообігом. Але й на замовлення від підприємців-початківців. Ціни тут невисокі. Ми намагаємося поєднувати в логотипах відмінну якість і адекватні розцінки.
Розробка одного варіанту лого за 2700 гривень
Якщо ви вже маєте чіткий план того, що має бути на вашому логотипі, і ви в точності готові описати все до найменших подробиць, сміливо замовляйте розробку одного варіанту дизайну логотипу. Ми вислухаємо всі ваші ідеї та побажання, розглянемо план і порадимо, як все це краще оформити. А також, як їх найкраще поліпшити. Втілимо ваші задумки в реальність найкращим чином!
Три варіанти логотипу за 4000 гривень
У вашому арсеналі є парочка ідей логотипу, якими ви не проти поділитися з нами? Тоді рекомендуємо обирати пакет, що містить розробку трьох логотипів. Ми інтерпретуємо ваші ідеї на різний лад — вам лише залишиться вибрати вподобаний. Так ви зможете подивитися на доопрацьовані ідеї та вибрати найкращу з них. Варіант за 4000 гривень добре підійде тим замовникам, які не можуть ухвалити остаточне рішення з приводу того, що їм потрібно отримати від лого.
П'ять варіацій лого за 6000 гривень
“Хочу чогось, але не знаю, чого саме”. Якщо ця фраза повністю характеризує вашу ситуацію з логотипами, пропонуємо вам обрати розширений пакет із розробкою п'яти варіантів логотипу. Наші дизайнери вислухають усі ваші побажання та опрацюють інформацію про вас. І в результаті розроблять найкращі ідеї для емблеми. Потім узгодять з вами і втілять вподобані в п'яти варіантах логотипу. Ну а ви врешті просто оберете відповідний.
На перший погляд, може здатися, що логотип — це лише невелика картинка. Розробка якої не потребує особливих зусиль. І яка не несе особливої користі для підприємства. Але, насправді, це далеко не так. Адже якщо логотип вийде по-справжньому крутим, він допоможе вийти вашому бізнесу на новий, більш високий рівень. Емблема допомагає виділятися серед конкурентів, завойовувати симпатію цільової аудиторії, підвищувати впізнаваність, залучати нових клієнтів, збільшувати прибуток і багато іншого. А також викликати довіру, що особливо важливо враховувати при створенні лого для психолога.
Пам'ятайте, що логотип має бути привабливим не тільки для вас, а й для ваших клієнтів. Тому постарайтеся зробити його найкращим у світі. А допоможе вам у цьому — WeLoveBrands. Звертайтеся до нас, і ми зробимо для вас ідеальну емблему. А поки що бажаємо удачі та побільше задоволених клієнтів!