Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Будь-яка компанія, що поважає себе, займається розробкою власного корпоративного стилю. І однією з його складових є логотип. Це "обличчя" компанії. Елемент, за яким потенційний клієнт визначає рівень фірми.
Без лого ви далеко не підете. Адже він виконує масу функцій. Які за підсумком приводять вас до успіху і до збільшення прибутку. Логотип допомагає виділитися серед конкурентів, створити певний імідж в очах аудиторії, і підвищити репутацію. А також, знайти нових клієнтів.
Взагалі, функцій лого виконує набагато більше. Але ми перерахували найосновніші.
У цій статті ми б хотіли розповісти вам про нюанси розробки логотипу для майстра перманентного макіяжу. Про особливі “фішки”, які можна використати в емблемі, щоб привабити цільову аудиторію. Тож, якщо ви націлені на розвиток свого бізнесу у сфері перманентного макіяжу - вам за адресою. Читайте і вивчайте.
На концепції логотипу в б'юті-сфері будується майже весь бізнес. Тож емблема для майстра перманентного макіяжу має бути продумана ідеально. Не економте час на створення самої ідеї лого. Адже саме вона - ключ до вдалого логотипу.
За емблемою аудиторія розпізнаватиме вас серед інших салонів краси та майстрів. Дуже важливо зробити її яскравою і такою, що виділяється. Придумати “родзинку”, яка характеризуватиме вас і яку конкуренти не зможуть повторити. Створіть із логотипу особистий бренд і покажіть, що таких, як ви, на ринку більше немає.
Це можна зробити за допомогою неординарних іконок, форм і приємних для ока відтінків. Транслюйте свою філософію і передавайте позитивний настрій. Працюйте над тим, щоб логотип був максимально незабутнім. А ми підкажемо вам, як краще це зробити.
Емблема для логотипу майстра перманентного макіяжу має приваблювати своєю естетикою. Викликати бажання прийти на процедуру саме до вас, а не до когось іншого. Ваш лого має гарантувати клієнту якість ваших послуг. Те, що він не піде переробляти вашу роботу до іншого майстра. А також, що йому у вас обов'язково сподобається.
Необхідно показувати і рівень цін. На аудиторію з яким доходом націлені ваші послуги? Транслюйте це за допомогою логотипу. Це можна зробити за допомогою стриманих базових “дорогих” відтінків. Таким чином ви зможете відразу виділити себе в очах потенційних клієнтів.
Спирайтеся і на особливості вашої цільової аудиторії. Стать, вік, хобі та інші критерії “ідеального” клієнта потрібно врахувати під час оформлення логотипу. Адже тоді ви зможете вивести формулу “лого мрії” спираючись не тільки на особисті уподобання, а й на смаки аудиторії. Результат - довіра клієнта.
Важливо показати і свою унікальність. Покажіть, що ваші відвідувачі не тільки отримають гарний татуаж, а й насолодяться процесом, позитивними враженнями від процедури.
Студія перманентного макіяжу
Розробляючи логотип для студії перманентного макіяжу, важливо враховувати, що там працює не один майстер, а кілька. Тому в лого потрібно виділяти вміння кожного зі співробітників. Покажіть, що у вас у студії роботи виконуються якісно. Підкресліть усі свої переваги. А також не забувайте про демонстрацію цінової політики. Це можна зробити за допомогою золотих і срібних відтінків. Або стриманих чорного і білого кольорів.
Кабінет майстра перманентного макіяжу
Оскільки майстер найчастіше працює сам на себе, необхідно показати через логотип усі особливості вашого підходу до клієнта. Якщо ви приділяєте багато уваги обробці інструментів і постійно проходите навчання в інших профі — демонструйте це. Якщо ви виділяєтеся особливим ставленням і турботою до клієнта - не забудьте відзначити це в логотипі. Загалом, ідею ви зрозуміли. Транслюйте всі свої родзинки через лого.
Салон краси з наданням послуг перманентного макіяжу
Якщо перманентний макіяж - це лише мала частина того, що ви можете запропонувати потенційному клієнту, покажіть це у своєму логотипі. Важливо розповісти клієнту, що у вашому салоні широкий спектр послуг. Що він від вас і з красивою укладкою, і з розкішним перманентним макіяжем піде. Відзначте свою універсальність. Використовуйте для цього різні іконки.
Якісний логотип складається з безлічі деталей, які з'єднуються в щось прекрасне. І що краще буде опрацьовано кожну зі складових лого, то розкішнішим вийде результат. Навіть неправильно підібраний шрифт може зіпсувати загальне враження від емблеми.
Тому необхідно підходити до підбору кожної частинки логотипу відповідально. Адже кольори, форма, іконки та шрифт - невід'ємні його елементи, які сильно впливають на фінальний результат. У цьому розділі ми хочемо детально розповісти, як підібрати елементи декору лого, щоб викликати “вау-ефект”.
Почати нам варто з розбору видів лого. Які логотипи бувають і який краще використовувати вам?
Монограма/абревіатура — оформлення однієї або декількох букв. Підходить для брендів зі складним неймінгом.
Логослово — дизайн назви компанії. Оформляється як лого.
Емблема — виконується в стилі старовинних гербів і печаток.
Символ — використання графічних і літерних символів
Абстрактний знак — розробка символу або знака, який передасть ідею бренду.
Логотип-талісман — використання фірмового персонажа-талісмана в логотипі. Комбінований (текстово-графічний) - використання як слів, так і зображень.
Під час підбору кольору для логотипу радимо відштовхуватися від особливостей вашої студії. Які послуги ви пропонуєте, чому клієнт має прийти саме до вас?
Майстрам перманентного макіяжу надається найширша палітра для вибору кольору лого. Підбір відтінку емблеми залежить від того, на якій частині обличчя ви спеціалізуєтеся. Якщо ваш коник - мікроблейдинг, то використовуйте комбінації відтінків волосся і базових ніжних кольорів. Ну а якщо клієнти приходять до вас для того, щоб зробити губи — вибирайте відтінки рожевого.
Не хочете загострювати увагу на певному виді татуажу? Тоді радимо вам підібрати нейтральні кольори. Хорошим рішенням стане мікс пастельних натуральних відтінків з невеликими деталями темних кольорів. Також можна використовувати чорно-білу класику або ж золотисті та сріблясті тони.
Від шрифту залежить сприйняття логотипу загалом. Він може змінити його як у позитивний, так і в негативний бік. Тож правильно підібране оформлення букв для лого важливе, як для нас повітря.
Шрифт виконує інформативну функцію в логотипі. Він відповідає за правильне засвоєння меседжу споживачем. Адже з його допомогою ви доносите ідею. Тому якщо текст буде нерозбірливим, то емблему доведеться повністю переробляти. Підходьте до вибору шрифту відповідально.
Щоб вам було простіше розібратися у великій кількості шрифтів, ми вивели для вас три простих правила. Дотримуйтеся їх і зможете вибрати оптимальне оформлення тексту для лого.
Головне правило — стежте за читабельністю. Якщо перед вами постане вибір: гарний шрифт чи читабельний - обирайте другий варіант. Розбірливість набагато важливіша, ніж зовнішній вигляд. Причому стежте за тим, щоб текст на вашому логотипі можна було прочитати в будь-якому масштабі.
Уникайте дрібних деталей на буквах. Такі елементи як зарубки або завитки надають логотипу неохайності. По-перше, невеликі закарлючки будуть погано помітні. А по-друге - вони можуть значно зіпсувати загальний зовнішній вигляд емблеми.
Слідкуйте за тим, щоб усі елементи лого поєднувалися між собою. Витончене оформлення має гармоніювати з витонченим курсивом. До масивної іконки додавайте масивний шрифт. Ідею ви зрозуміли. Гармонія, гармонія і ще раз гармонія.
А так, обирайте будь-який шрифт, який ваша душа забажає. Можете підібрати щось класичне, а можете відштовхуватися від сучасних трендів. Але ми порадимо вам звернути увагу на базове оформлення. Адже воно ніколи не вийде з моди. Хоча, дивіться самі:)
Кожна геометрична фігура несе в собі прихований посил. Пробуджує в нас певні емоції та почуття. І якщо ви розберетеся у функції кожної з них, то зможете користуватися цим під час розроблення логотипу. І отримувати максимально крутий результат. Давайте розглянемо, як на нашу підсвідомість діє кожна з фігур.
• Коло, овал, еліпс
У круглих форм відсутні кути. Тому вони викликають у нас на душі спокій і вселяють доброзичливість та оптимізм. Заряджають нас позитивом, дарують позитивні емоції. Коло, овал і еліпс також означають стабільність. Тому якщо хочете показати, що вам можна довіряти - обирайте круглу форму логотипу.
• Квадрат і прямокутник
Прямокутні фігури на підсвідомому рівні сприймаються нами як символи стабільності, балансу, міцності. У багатьох людей вони асоціюються з ефективністю та якісною роботою. Квадрат і прямокутник викликає позитивні емоції, але все ж таки меншою мірою, ніж коло. Тому ця форма підійде для бізнесу, де важливо дотримуватися дисципліни і ставитися до клієнта як до хорошого бізнес-партнера, а не як до найкращого друга.
• Трикутник
Трикутна форма, здається, “ввібрала” в себе строгість інших геометричних фігур. Їй найчастіше віддають перевагу бренди, цільова аудиторія яких — чоловіки. Трикутник означає владу і закон. А гострі кути особливо підкреслюють серйозність компанії, яка обрала таку форму.
Для логотипу майстра перманентного макіяжу ми рекомендуємо вибрати круглу форму. Але необов'язково вписуватися в певні рамки. Можете фантазувати і розробляти щось своє.
Класичним варіантом іконок для б'юті сфери вважаються зображення силуетів, вишуканих дам, рис обличчя. А також картинки метеликів, квітів. Для майстра перманентного макіяжу добре підійде й іконка пензлів. Добре виглядають професійні інструменти. А також безпосередньо результат роботи. Наприклад, брова або губи.
Не втрачають актуальності й абстрактні малюнки. З їхньою допомогою можна висловити свою концепцію і привернути до себе клієнта. Фантазуйте, експериментуйте і знаходьте відповідний для себе варіант.
Щоб підкреслити те, що ви працюєте з сучасною технікою і використовуєте передові технології, використовуйте лаконічні елементи. Тонкі лінії та мінімалістичні деталі чудово впишуться в ідею логотипу і сподобаються аудиторії. А ще підкреслять вашу унікальність і виділять у конкурентному середовищі.
Дизайн логотипів, так само як і інші галузі, має свої тренди та антитренди. Ми хочемо розповісти вам, які варіанти оформлення лого зараз актуальні. Можливо, саме в цьому списку ви знайдете ідею для своєї емблеми. Дерзайте!
Загублений елемент
Краса — у простоті. Саме так можна описати цей тренд. Можна подумати, що видалення одного або декількох елементів у лого буде здешевлювати і спрощувати емблему в цілому. Але, насправді, такий тренд надає родзинки логотипу і робить його унікальним.
Градієнт
Якщо ви хочете поєднати кілька контрастних відтінків в одному зображенні - використовуйте градієнт. Він зробить логотип більш свіжим і яскравим. Допоможе виділитися серед конкурентів і створити необхідний імідж.
Використання неонових кольорів
Не знаєте, як урізноманітнити лого і зробити його яскравішим? Тоді спробуйте застосувати неонові відтінки. Тільки попереджаємо: не потрібно робити все лого неоновим. Достатньо буде кількох деталей. Найкраще виглядатимуть у поєднанні з темними кольорами. Приміром, темно-сірий або темно-синій.
Емблеми
Логотипи в стилі старих фамільних гербів — ультра трендова річ! Крім того, що така ідея універсальна і добре пасуватиме будь-якій сфері, вона має досить стильний вигляд. Ви зможете по максимуму показати свою філософію і особливості індивідуального підходу.
Нагромадження елементів
Нагромадження елементів зараз безумовно в моді. Воно має дуже неординарний вигляд і не потребує особливої фантазії. Для нього достатньо трохи зрушити літери з напису-назви одна до одної. Ну або як вам подобається. Якщо цей тренд правильно використовувати, він приверне до вас не один десяток клієнтів.
Якщо ви не маєте ні найменшого уявлення, як оформити свій логотип, зверніть увагу на конкурентів. Ні, ви не подумайте, ми не пропонуємо цілком і повністю копіювати ідеї в інших майстрів. Але ось придивитися до них і згенерувати щось своє — цілком. Тож дивіться і надихайтеся.
У цьому логотипі відразу хочеться відзначити вдале поєднання кольорів. Комбінація чорного та світло-блакитного відтінку виглядає дуже гармонійно. А яскравий акцент фіолетового кольору добре вписується в загальну концепцію емблеми. Також добре підібрані шрифти.
Ця емблема виконана в єдиному кольорі. Фішка логотипу - стильна іконка у вигляді птаха. Викликає приємні емоції та тепло на душі. Мінімалістичний шрифт відмінно гармонує з іконкою.
При погляді на це лого, одразу стає зрозуміло, для якої сфери його було розроблено. Тандем чорного і фіолетового відмінно вписуються в ідею “фешн” і добре гармонують один з одним. А стильна іконка показує ідею цієї студії перманентного макіяжу.
Ця емблема має дуже стильний і сучасний вигляд. Трендовий шрифт, оформлений у стилі “намальований пензлем”, відмінно виділяє логотип серед інших. А акцент у вигляді кола нейтрального коричнево-бежевого відтінку добре відображає філософію студії.
У логотипі присутній яскравий жовтий колір. Він викликає приємні емоції та теплоту на душі. А в поєднанні з класичним чорним робить логотип виразним, що привертає увагу. Хочеться звернути увагу і на неординарний шрифт, який виділяє це лого серед інших.
Емблема виконана в єдиному золотому відтінку. Неординарна іконка у вигляді восьмикутника добре гармонує зі шрифтом і стильними лініями. Логотип чудово підкреслює філософію салону перманентного макіяжу.
Іконка в цьому логотипі підібрана дуже вдало. Зображення брови чітко транслює концепцію студії-власника лого. А шрифт добре гармонує з ним. Емблема виконана в єдиному чорному кольорі, який пасує до ідеї.
Фішка цього логотипу — незвичайне «забарвлення» букв. Дизайнери вирішили розфарбувати букси в стильний орнамент. А мінімалістичний шрифт відмінно робить акцент на ідею студії і на її філософію.
Витончений дизайн емблеми не залишить нікого байдужим. Виглядає естетично і «по-європейськи». Незважаючи на те, що виконана вона в єдиному чорному кольорі, виділяється завдяки своїй іконці та трендовому шрифту.
Цей логотип зроблений у сірому кольорі. Але, незважаючи на це, він все одно має яскравий і стильний вигляд. Крутий шрифт і незвично оформлений символ «&» виділяють емблему з-поміж решти та роблять особливо трендовою.
«Родзинкою» логотипу є незвично оформлений неймінг студії. Дві великі літери розмежовані між собою світло-бузковою смугою, яка робить емблему несхожою на інші. А нейтральний шрифт добре поєднується з концепцією цієї студії перманентного макіяжу.
Розробка логотипу — процес непростий. Він, немов пазл, складається з безлічі дрібних деталей, завдяки яким складається розкішна картинка. І що краще буде опрацьовано кожен з елементів логотипу, то крутішою вийде емблема.
Процес створення дизайну лого займає велику кількість часу і забирає багато сил. Але якщо дизайнер постарається і виконає свою роботу якісно, то результат буде вартий усіх зусиль. Приведе до вас нових клієнтів і підвищить прибуток.
“Народження” логотипу складається з безлічі етапів. Необхідно продумати концепцію, вивчити переваги цільової аудиторії, зібрати всю потрібну інформацію тощо. Тому дуже важливо підійти до цієї роботи відповідально і не економити своїх ресурсів і фантазії.
Логотип - це обличчя компанії. Він презентує вас на ринку і створює певний імідж. Тому дуже важливо підійти до розробки одного з головних елементів корпоративного стилю відповідально. Підбирайте дизайнера-виконавця ретельно, розглядайте всіх кандидатів. Щоб він зміг втілити задумки на рівні, враховуючи всі нюанси вашого бізнесу.
Щоб ви хоча б приблизно розуміли, що ми маємо на увазі, ми хочемо розповісти про деякі етапи розробки лого. Які ж стадії має пройти непоказна картинка, щоб перетворитися на шикарну яскраву емблему?
На першому етапі необхідно розібратися в бізнес-цілях замовника. У філософії його компанії, у ціновій політиці. Загалом, вникнути в особливості підприємства. Розібратися у всіх ідеях, визначити цільову аудиторію та її смаки. Дослідити ваші “родзинки”. Щоб у підсумку розробити ідеальну концепцію логотипу, на яку замовник схвально скаже: “Так, це те, що я хотів”.
Після того, як усю необхідну інформацію зібрано, а особливості компанії вивчено, дизайнер приступає до наступного етапу - до створення концепції. Він опрацьовує всі зібрані ним факти і виводить ідеальну формулу логотипу. Яка за всіма критеріями підходить замовнику і яка викличе ажіотаж серед потенційних відвідувачів. Створює найкращий варіант концепції емблеми і погоджує з клієнтом. Робить начерки лого.
Після того, як концепція повністю готова, її демонструють замовнику. Дизайнер показує начерки логотипу і вносить необхідні корективи. При цьому, не зачіпаючи головну ідею лого. Потім логотип допрацьовують, він набуває остаточного зовнішнього вигляду, який вже готовий “виходити в люди”. Результат цього етапу - ідеальне лого.
Після того, як непримітна картинка, нарешті, перетворилася на красивий доопрацьований логотип, його потихеньку запускають у маси. Розміщують на корпоративному сайті, використовують під час створення рекламних кампаній. Додають на фірмову атрибутику, додають у кабінетах. А також показують у соціальних мережах.
Насправді, етапів існує набагато більше. Але спеціально для вас ми виділили основні, без яких логотип існувати не може.
Що охочіше дизайнер попрацює над усіма етапами, то ефективніше працюватиме на вас логотип. Якісний результат допоможе завоювати авторитет серед потенційних клієнтів. До того ж, якщо вам попадеться справжній професіонал, він зуміє вам зробити емблему мрії. З урахуванням кожного побажання і “родзинки”. Таку емблему, яка збільшить потік клієнтів і створить високу репутацію. Звучить заманливо, погодьтеся?
Якщо ви хочете, щоб логотип виконував усі свої функції якнайкраще і приносив максимум користі, ретельно обирайте розробника дизайну емблеми. Шукайте таких профі, які зможуть створити для вас справжній шедевр. Не знаєте, де їх шукати? Тоді ми готові допомогти і підказати найкращих із найкращих.
Йдеться про дизайнерів зі студії WeLoveBrands. Там працюють справжні професіонали, які готові зробити для вас лого в будь-який час. Часом може здатися, що вони не заспокояться, доки у всіх брендів не буде розкішних лого. Адже вони, як фанатики своєї справи, думають над ідеєю емблеми вдень і вночі. По кілька разів переробляють основну концепцію, перебуваючи в пошуках досконалості. А все це заради того, щоб побачити задоволені та вдячні обличчя замовників. Співробітники тут працюють не заради прибутку, а заради задоволених відгуків клієнтів і досягнення найкращих результатів. Якщо ви звернетеся до WeLoveBrands, наші творці не відчепляться від вас, поки ви не будете повністю задоволені кожною деталлю логотипу.
Особливо хочеться виділити надзвичайну уважність наших співробітників. Варто хоч раз згадати про своє побажання або зробити будь-яку примітку - воно відразу ж з'явиться на вашому логотипі. Дизайнери не упустять жодної деталі, коли розроблятимуть логотип для вас. Зроблять так, щоб емблема виконувала всі необхідні завдання. Подивіться на їхні попередні роботи і ви відразу все зрозумієте:
Ви, напевно, зараз думаєте, що розробка логотипу в WeLoveBrands коштує несусвітніх грошей. А ось і ні. Прайс тут невисокий. Адже ми поєднуємо в собі не тільки високу якість, а й хорошу ціну.
• Розробка одного варіанту лого за 2700 гривень
Якщо ви чітко знаєте, чого хочете від свого логотипа і в точності готові описати, що на ньому має бути, замовляйте розробку одного варіанта дизайну логотипа. Ми вислухаємо всі ідеї та побажання, порадимо, як їх краще втілити в реальність і як їх можна покращити. Перетворимо необроблений алмаз на досконалий діамант.
• Три варіанти логотипу за 4000 гривень
У вас в арсеналі є пара ідей, які ви не проти втілити в логотипі? Але складно вибрати якусь одну? Тоді радимо обрати варіант із розробкою трьох логотипів. Щоб ви змогли подивитися на кожну з ваших ідей наживо і вибрати найкращу. Пакет за 4000 гривень добре підходить замовникам, які приблизно уявляють, що хочуть від своєї емблеми, але остаточне рішення прийняти не можуть.
• П'ять варіацій лого за 6000 гривень
Якщо у вас ну зовсім немає чіткого уявлення про те, що ви хочете бачити на своїй емблемі, пропонуємо вибрати пакет з п'ятьма варіаціями логотипу. Наші дизайнери вислухають ваші побажання та вподобання і самі згенерують ідеї для емблеми. А ви вже оберете вподобаний варіант.
На вигляд логотип — це невелика картинка, яка не має особливої місії. Але, насправді, лого виконує безліч функцій і допомагає компанії виділятися серед конкурентів, подобатися цільовій аудиторії, підвищувати впізнаваність і багато іншого. Він має бути привабливим не тільки для вас, а й для ваших клієнтів. Тож постарайтеся зробити власну емблему максимально крутою. Бажаємо удачі!