Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Ремонт квартир – одна з найпопулярніших послуг, яка ніколи не втратить своєї актуальності. Не дивно, що серед компаній, які задіяні у цій сфері, велика конкуренція. Для того, щоб утриматися в цій галузі та залучити якнайбільше клієнтів, необхідно переконати споживачів у тому, що саме у вас вони можуть отримати якісні послуги, і саме ви запропонуєте їм те, що потрібно!
Щоб досягти мети, спочатку треба привернути увагу до цільової аудиторії. Зробити це можна, використовуючи такий ефективний спосіб як створення логотипу.
Логотип – це обличчя будь-якої компанії, завдяки якому її можна розпізнати серед інших гравців ринку, які надають аналогічні послуги. І від того, наскільки «рентабельно» виглядатиме логотип, залежать потік клієнтів та рівень продажів.
Тут головну роль грає фантазія і той фактор, у кого які можуть бути асоціації. Однак у цьому випадку дуже важливо, щоб значок (тобто логотип) повністю відбивав сферу діяльності компанії. Зайві деталі нібито для доповнення образу тут не бажані. Тому важливо, щоб логотип був виконаний у строгому стилі та містив лише ті елементи, які є актуальними при відображенні специфіки бізнесу.
Найчастіше зустрічаються такі варіанти:
інструменти: молоток, пила, цвяхи, болгарка, валик, пензель і т.д. (Для логотипу можна вибрати будь-який будівельний інструмент);
цегла та фрагменти стіни;
штукатурні плями та потіки фарби;
шматки шпалер.
Цей перелік не є вичерпним. Запропоновані елементи можна зображувати окремо або комбінувати. Знову ж таки, все залежить від галузі діяльності компанії.
Колір є одним із найважливіших елементів при розробці сильного логотипу. Кожен із відтінків викликає певні емоції та асоціації, тому до вибору кольорової гами слід поставитись відповідально. Тобто, вдалим варіантом вважатиметься той колір, який найкраще відобразить ідею бренду та підкреслить індивідуальність.
Якщо ви хочете отримати солідний і серйозний логотип, що говорить про стабільність компанії, можна використовувати сині відтінки. Для того, щоб відобразити спокій та гармонію, вибирайте зелені тони, а для створення позитивного та доброзичливого образу, зверніть увагу на жовту палітру.
Найпопулярнішими відтінками при створенні логотипів для компаній з ремонту є чорний, сірий, синій, помаранчевий та коричневий.
Ви можете вибрати будь-який поширений колір і додати до нього акцентний тон або використовувати нестандартні для цієї сфери відтінки. Тоді ви отримаєте оригінальний фірмовий знак, що добре запам'ятовується аудиторії.
Шрифт є інструментом, який може доповнити образ будь-якого логотипу (комбіновані знаки та емблеми) або стати окремим елементом при його створенні (шрифтові лого).
На сприйняття логотипу впливають такі елементи:
Стиль шрифту. Для створення логотипу для компанії, що займається ремонтом квартир, рекомендується використовувати рівні шрифти, оскільки вони допомагають підкреслити серйозність та майстерність. Можна також вибрати закруглені шрифти, тільки не курсив і не великі літери, так як вони будуть збивати з пантелику потенційного замовника в питанні, чим займається компанія.
Кольори для шрифтів. Під час створення логотипів рекомендується використовувати сірі, чорні, коричневі, сині та зелені кольори. Не рекомендується вибирати в даному випадку помітні відтінки, наприклад, рожеві, салатові та жовті. Але якщо ви хочете виділитися, або вам потрібен яскравий колір для відображення певної ідеї, тоді можете використовувати його як акцент.
За допомогою того чи іншого шрифтового стилю вдасться передати потрібне посилання аудиторії, підкреслити індивідуальність і характер бренду.
Найчастіше при створенні логотипу використовується зображення людської руки, яка тримає будь-який інструмент, тим самим імітуючи дію з ремонту (штукатурка, поклейка шпалер тощо).
Що стосується безпосередньо інструментів та витратних матеріалів, які використовуються в ремонті, то це найпоширеніші образи. Такі зображення трапляються досить часто. Вони інформують про рід діяльності компанії, але особливо не виділяють її на фоні конкурентів.
Тому якщо ви хочете отримати цікавий логотип, що добре запам'ятовується, вибирайте стилізовані образи і нестандартні символи.
Якщо у вас немає ідей або ви сумніваєтеся, який образ краще взяти за основу логотипу, звертайтесь до нашої студії. Дизайнери дадуть відповідь на будь-які питання, пропрацюють цільову аудиторію і вибудують стратегію для створення ефективного для вашої ніші фірмового знака. Щоб отримати консультацію, зателефонуйте або напишіть в онлайн-чат.
Українські логотипи вирізняються своєрідністю. Вони стриманіші, лаконічніші, без додаткових елементів, можна сказати, що вони одноманітні.
Часто можна зустріти шрифтові логотипи, основою яких є назва компанії. Літери при цьому використовуються або стандартні, або стилістично оформлені, зокрема у вигляді цегли та тирси.
Популярними відтінками є чорний, червоний, жовтий та синій.
Американські логотипи відрізняються простотою. Іноді можна дійти невтішного висновку, що в них відсутня частка оригінальності. Американці особливо не замислюються над стилем та відображенням роду діяльності компанії – вони лише натякають те що, що фірма займається ремонтом квартир.
В основному, у логотипах використовуються інструменти, силуети будинків та абстрактні елементи. Часто зустрічаються шрифтові фірмові знаки.
Логотипи європейських компаній відрізняються від американських більшою оригінальністю. При створенні фірмових знаків використовуються традиційні образи, а також шрифти з великими літерами.
Багато компаній також вибирають оригінальне зображення і суворі, але з родзинкою, шрифти.
Азіатські логотипи відрізняються креативністю та різноманітністю.
Тут можна зустріти яскраві кольори, хитромудрий дизайн і нестандартні образи, наприклад, квіти. Такі зображення використовуються як додатковий елемент. Часто в логотипах зустрічаються геометричні фігури та яскраві акценти.
З найпоширеніших відтінків можна назвати чорний, зелений, червоний та синій.
Для того, щоб замовити оригінальний логотип, важливо вибрати надійну компанію, яка безпосередньо займається розробкою фірмових знаків. Знайти професійного виконавця можна на онлайн-платформі.
Замовлення послуги на фрілансі обійдеться дешевше, але й включає деякі ризики. Зокрема, можна отримати нудний і простий логотип, який не буде нічим виділятися на тлі інших компаній, або не встигнути за термінами. Щоб не кусати потім лікті, ретельно вибирайте фрілансера, не шкодуючи часу і сил, і уважно вивчайте портфоліо.
Але якщо ви вважаєте такий ризик невиправданим, замовте створення логотипу в студії «We Love Brands». Саме тут ви можете отримати те, що забажаєте.
Наші дизайнери дадуть відповідь на будь-які питання щодо розробки фірмових знаків, узгодять з вами всі умови здачі проекту (терміни, кількість готових варіантів та правок, які можна буде внести до макету) та створять логотип, який максимально відповідає запитам цільової аудиторії та специфіці вашого бізнесу. А ще ми маємо лояльні ціни на послуги.
Щоб отримати консультацію та замовити розробку оригінального логотипу, напишіть у чат на сайті або зв'яжіться з нами по телефону.