Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Фітнес – це як спосіб підтримки прекрасної фізичної форми і зміцнення здоров'я, а й спосіб життя багатьом. Спортивні клуби, фітнес-центри та тренажерні зали пропонують людям масу можливостей для оздоровлення, продовження молодості та вдосконалення фігури, тому мають справляти сильне враження вже при першому знайомстві з ними.
Вибираючи фітнес-центр, споживачі звертають увагу на його візуальний образ та те, які емоції та асоціації він викликає. Хороший логотип спортклубу відображає динаміку та розвиток, підкреслює переваги та відповідає очікуванням аудиторії. Він привертає увагу, викликає довіру, виглядає сучасно та стильно.
Ефективний фірмовий знак викликає інтерес, працює на імідж компанії та виділяє її серед конкурентів. Він не лише інформує про специфіку бізнесу, а й викликає певні асоціації, формуючи тим самим зв'язок між фітнес-клубом та аудиторією.
Креативний логотип фітнес-студії допомагає:
візуально відбудуватися від конкурентів;
зміцнити позиції компанії над ринком;
покращити репутацію клубу;
підвищити лояльність та довіру;
створити образ сучасної та сильної компанії.
Спортивний фірмовий знак має привертати увагу, заряджати енергією та доносити до споживачів ідею здорового способу життя. Тоді він легко запам'ятовуватиметься і впізнаватиметься. Досягти потрібного ефекту можна за допомогою різних елементів дизайну та цікавих рішень.
Зараз модно вести здоровий спосіб життя, стежити за своїм харчуванням, вагою та фігурою. Ця тенденція знаходить своє відображення у розробці дизайну логотипів для спортивних центрів та тренажерних залів.
В основі знака можуть лежати силуети людини, накачані та стрункі фігури, зображення спортивного інвентарю і навіть тварин, які мають певні риси (швидкість, гнучкість, сила тощо). Часто також використовуються абстрактні елементи, що символізують динаміку, розвиток та енергію.
На ринку фітнес-послуг представлені:
Щоб привернути увагу аудиторії та викликати довіру, фірмовий знак повинен відповідати роду діяльності компанії та очікуванням аудиторії, тому при його розробці слід відштовхуватися від цих факторів.
Наприклад, логотипи тренажерних залів, розрахованих на чоловіків, можуть відображати силу, міць і енергію і бути певною мірою агресивними, а знаки для жіночих фітнес-студій слід зробити ніжними та чуттєвими.
Вибір елементів дизайну залежить від особливостей роботи фітнес-компанії. Якщо йдеться, наприклад, про йога-студію чи тренажерний зал, тобто про клуб з конкретним видом діяльності, можна використовувати як абстрактні символи, так і тематичні образи. А у разі відкриття спортивного центру, в якому пропонуються різні заняття та види послуг, краще вибрати нейтральні зображення та геометричні форми.
На окрему увагу заслуговує логотип фітнес-тренера. Фахівці, які проводять приватні індивідуальні або групові заняття (онлайн та офлайн) теж потребують фірмового знаку. З його допомогою можна привернути увагу клієнтів та зацікавити їх у тренуваннях.
У логотипі слід відобразити напрямок діяльності та цінності тренера (схуднення, ідеальні пропорції тіла, гнучкість, пластика, гармонія, розслаблення тощо). Тоді споживачі з першого погляду на лого розумітимуть, що отримають, записавшись на заняття чи марафон.
Фірмовий знак ідентифікує компанію на ринку та допомагає розкрити її сильні сторони. Якщо створити унікальний та цікавий логотип, він привертатиме увагу та виділятиметься серед сотень інших у цій галузі. А ось банальний і надто простий знак змішається з рештою і навряд чи запам'ятається споживачам.
Тому якщо ви хочете розвиватися та розширювати клієнтську базу, варто підключити фантазію та використовувати свіжі ідеї та нестандартні образи у дизайні.
Для створення логотипу, що запам'ятовується, необхідно відійти від шаблонних рішень і добре продумати концепцію. Недостатньо просто підібрати відповідний по темі образ, колір та шрифт – у логотип необхідно закласти ідею та емоційне посилання. Тоді фірмовий знак виконуватиме свої функції та працюватиме на імідж компанії.
Без ідеї логотип буде примітивним, а ідея без правильно підібраних елементів дизайну не зможе потрапити до серця споживачів. Тому важливо спочатку виробити стратегію, а потім відповідно до цього вибрати символ, колірну гаму та шрифт.
Усі складові фірмового знака повинні гармонійно поєднуватись та викликати потрібні вам асоціації. Які образи, відтінки та шрифтові стилі краще використовувати у дизайні, розглянемо далі.
Оскільки заняття у фітнес-клубах передбачають різні навантаження, дії та результати, при розробці логотипу слід вибирати енергійні образи та кольори, що налаштовують на досягнення та перемогу.
Якщо ж йдеться про студії йоги, то тут, навпаки, необхідно подбати про спокій, гармонію та релакс, відбиваючи ці моменти і в дизайні.
Популярні образи для спортивних лого:
фігури людей – активно використовуються для тренажерних залів, спортклубів та фітнес-центрів;
інвентар, обладнання та спорядження (гирі, штанги, гантелі, м'ячі, ролики, трампліни, тренажери тощо) – зображення залежить від напряму діяльності та цільової аудиторії;
тварини (тигр, гепард, пантера та ін.) – використовуються для відображення тих чи інших якостей (гнучкість, сила, граційність);
символи природи (квіти, рослини, зірки) – ці образи можуть містити логотип йога-студії та фітнес-центру для жінок;
геометричні форми - підбирати фігури слід лише ті, які асоціюються зі спортом, розвитком, силою та рухом.
Щоб виділитися на тлі конкурентів та отримати привабливий фірмовий знак, краще відкинути убік звичні зображення та використовувати їх оригінальні інтерпретації чи несподівані образи. При цьому такі лого повинні бути зрозумілими та інформативними, підкреслюючи спеціалізацію та передаючи атмосферу вашого клубу.
Кожен колір несе якийсь посил та викликає емоції, тому при виборі кольорової гами керуйтеся тим враженням, яке хочете справити на клієнтів.
Фірмовий знак може бути як яскравим, так і стриманим – вибір відтінків залежить від специфіки бізнесу та цільової аудиторії.
Якщо необхідно підкреслити надійність і стабільність, використовуйте синій, для відображення безпеки вибирайте сірий, а щоб показати життєрадісність та пристрасть, віддайте перевагу червоному.
Зазвичай використовують 2-3 кольори, серед яких може бути червоний, синій, зелений, помаранчевий, білий та чорний.
Логотип спортзалу для чоловіків часто виконується у чорно-білих чи сірих тонах. Фітнес-клуби вибирають як нейтральні, так і яскраві відтінки, що символізують силу, енергію, розвиток та спокій. А логотип йога-студії може містити ніжні та «жіночі» кольори (рожевий, бузковий, жовтий та блакитний).
Шрифтовий стиль повинен доповнювати зображення та занурювати споживачів у світ фітнесу відповідно до спеціалізації клубу.
Шрифт, як і інші елементи дизайну, вибирається з огляду на те, яке враження необхідно справити на аудиторію. Щоб підкреслити міць і надійність, підійдуть сучасні шрифти, а для відображення гнучкості і стрункості літери роблять м'якими.
Для створення оригінального та впізнаваного знака можна розробити власний шрифт або адаптувати класичний – у такт спортивному ритму.
Яскраві кольори
Якщо ви хочете відобразити в логотипі енергію та позитив, використовуйте яскраві відтінки та цікаві поєднання кольорів. Такий фірмовий знак привертатиме увагу та надихатиме займатися спортом.
Смішні лого
Тут передбачена суміш серйозного та веселого, сильного та м'якого. Якщо ви хочете привернути аудиторію та налаштувати її на позитивну хвилю, додайте трохи гумору та смішно обіграйте традиційні для сфери фітнесу образи. Тільки робити це слід акуратно, не виходячи за рамки розумного.
« Металеве » оздоблення
Це чудове рішення, щоб створити стильний логотип для тренажерного залу. Такий фірмовий знак інформує про рід діяльності спортклубу, виглядає брутально і мужньо, що необхідно для чоловічої аудиторії.
Шрифтові лого
Такі знаки можуть мати сучасний чи vintage зовнішній вигляд. Вони акуратні, лаконічні та стильні та особливо актуальні для молодої аудиторії.
Якщо використовувати в дизайні несподівані елементи або стилізовані образи, вдасться створити логотип, що інтригує. Він привертатиме увагу, виділятиме компанію серед конкурентів і легко запам'ятовуватиметься.
Якщо вам потрібен саме такий логотип (спорт та фітнес), зателефонуйте до студії WLB. Наша команда вивчає конкурентів та цільову аудиторію, продумує різні варіанти донесення основної ідеї до споживачів та знаходить оптимальне рішення для вашого бізнесу. Як результат – ви отримуєте ефективний фірмовий знак, що привертає увагу та покращує імідж компанії.
Українські фітнес-центри та спортклуби часто використовують шрифтові логотипи у стилі мінімалізм. Акцент у таких знаках робиться саме на шрифті. Логотип виглядає сучасно, стильно і солідно.
Є також логотипи, що містять традиційні образи та символи (людські фігури, рослини та тварини). Зображення підбираються залежно від спеціалізації клубу та його аудиторії.
Активно використовуються в дизайні чорний, сірий, жовтий, червоний та синій кольори.
Фірмові знаки американських фітнес-клубів та тренажерних залів містять звичні для галузі зображення, стилізовані образи або абстрактні елементи. Зустрічаються також лаконічні шрифтові лого.
Популярними відтінками є чорний, синій, жовтий, червоний, помаранчевий та сірий. Найчастіше зустрічаються двоколірні лого, що поєднують яскраві та нейтральні відтінки.
Європейські спортивні логотипи відрізняються лаконічністю та мінімалістичним дизайном. Знаки часто пофарбовані в один, максимум два кольори (чорний, сірий, білий і червоний).
Багато фітнес-клубів використовують шрифтові логотипи і прості шрифти, але при цьому виглядають стильно. Для тренажерних залів та йога-студій вибирають тематичні зображення.
Фітнес-центри та спортивні клуби в країнах Азії обирають такі елементи дизайну, щоб підкреслити надійність та солідність. Логотипи містять суворі форми, прямі лінії, тематичні образи та абстрактні елементи, що відбивають силу, впевненість та рух.
Популярні кольори – чорний, сірий та червоний. Жіночі клуби та йога-студії використовують також блакитні, білі та зелені тони.
Для створення оригінального логотипу, що посилює імідж компанії, необхідно звернутись до професіоналів. Онлайн-ресурси не дозволять вам отримати унікальний фірмовий знак, оскільки пропонують на вибір іконки на тему, стандартні кольори та шрифти.
Щоб створити стильний та сучасний логотип, що підштовхує аудиторію до дії, потрібна свіжа ідея та нестандартне дизайнерське рішення. У цьому випадку у вас є два шляхи – знайти спеціаліста на фрілансі або замовити послугу у дизайн-студії.
Перший варіант вважається бюджетним, оскільки вартість розробки логотипу становить у середньому від 1000-1500 грн. (залежно від регіону, досвіду та завантаженості дизайнера). Якщо ви не пошкодуєте часу та праці та знайдете відповідального та досвідченого фрілансера, то зможете отримати якісний результат.
Але якщо ви не хочете ризикувати, звертайтеся до дизайн-студії. Дизайнери, які тут працюють, мають необхідні знання та вміння, щоб створювати унікальні та креативні роботи. Тобто ви отримаєте логотип фітнес-центру, який відповідає вашим вимогам та очікуванням цільової аудиторії.
Вартість розробки логотипу в студіях залежить від кількох факторів, серед яких терміни здачі проекту, кількість готових варіантів та правок, які можна буде внести до макету (в середньому, це $150). Ціна вища, ніж на фрілансі, але й ризиків у цьому випадку немає. Компанії цінують свою репутацію, тому зроблять роботу в обумовлені терміни та створять унікальний логотип під завдання вашого бізнесу.
Замовте спортивний логотип у студії WeLoveBrands та зміцніть свої позиції на ринку. Для отримання консультацій та створення ефективного фірмового знака зателефонуйте нам або напишіть повідомлення в онлайн-чат.