Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Легендарний Генрі Форд сказав: «Якщо Ви не рекламуєте, Ви мертві». Щодня відкривається нова стоматологічна клініка, а найближчий колега може бути буквально за 100 метрів від Вашого кабінету. Тому професійний дизайн логотипу, що запам'ятовується, стане першим кроком у формуванні позитивного іміджу. Клієнти клініки будуть бачити Ваше лого на вивісці, сайті, візитівках, листівках та рахунках. Як у будь-якому іншому бізнесі мета логотипу передати унікальну конкурентну відмінність, викликати почуття симпатії та довіри.
Більшість людей відчуває страх і паніку за необхідності візиту до стоматологічної клініки. Логотип формуючи перше уявлення про клініці загалом має бути не лише унікальним, а й вселяти довіру, заспокоювати пацієнта та налаштовувати його на позитив. Сама ідея логотипу полягає в тому, що пацієнт, який прийшов до Вас уперше бачачи вивіску з логотипом, що ідентифікує Вашу клініку, буде розуміти, що він у потрібному місці.
Хороша новина полягає в тому, що створення логотипу для стоматологічної клініки не є точною наукою. Тут не буде жорстких правил, меж та рамок, скоріше рекомендації як створити ефективний логотип, який чітко та зрозуміло передасть пацієнтові інформацію про Вашу клініку. У стоматологічній сфері найпопулярнішим дизайном є зображення стилізованого зуба. Варто запитати себе: як ви зможете досягти унікальної конкурентної відмінності, на тлі тисяч логотипів стилізованих зубів? Потрібно вийти із зони комфорту.
Наприклад, Ви пропонуєте лікування зубів дітям, у цьому випадку варто розробити фірмовий знак, який буде привабливим для цієї аудиторії. Якщо Ваш стоматологічний кабінет пропонує новітні техніки для релаксу пацієнтів, які відчувають страх перед походом до стоматолога, в логотип можна включити півмісяць та кілька Zzzz... Якщо унікальна торгова пропозиція Вашої стоматологічної клініки – швидке лікування, зображення годинника в логотипі буде актуальним.
Якщо Ви хочете створити логотип , який перетворить стоматологічну клініку на бренд, він повинен бути простим, зрозумілим і незабутнім. Досить згадати компанії Nike чи Coca-Cola. Дизайн їх логотипів простий, але ефективний. Потрібно відмовитись від усіх елементів, які «обтяжують» дизайн і роблять його надто складним для того, щоб його запам'ятати.
Варто перевірити: дизайн логотипу на футболці так само добре виглядатиме як і на стоматологічному стенді? Дизайн логотипу однаково добре має виглядати, без втрат на будь-якому носії, в будь-якому форматі та розмірі.
Безумовно ефективний логотип стоматологічної клініки повинен мати стильний та сучасний дизайн, проте не варто плутати з модними тенденціями. Мода мінлива й у тому випадку, якщо клініка використовує передову сучасну стоматологічну техніку і намагається про це розповісти аудиторії, застарілий логотип у цьому їй не допоможе. Тому замість мінливих модних тенденцій потрібно вибрати дизайн, який витримає випробування часом.
Колірна гама логотипу має гармонійно поєднуватися з кольорами сайту, поштового розсилання та облікового запису в соціальній мережі. Поєднання сильної, емоційної кольорової гами може стати потужним маркетинговим інструментом.
Не варто обмежуватися інструментами для чищення зубів, стилізованими зубами та зображенням посмішки. Ресторани не повинні демонструвати їжу, меблеві магазини – меблі. Стоматологи – зуби. Подивимося на логотип успішних компаній: фірмовий знак Mercedes не машина, Virgin Atlantic також не використовувала зображення літака, а Apple комп'ютера.
Завдяки гармонійній взаємодії форми та фону можна створити нові образи, які стануть привабливими простотою та лаконічністю. При цьому в логотипі буде ефективно використано корисний простір. Безліч дизайнерів, що стали творцями легендарних логотипів, використовували цей прийом.
Буквально кілька років тому, градієнт вважався відлунням 90-х, але завдяки сучасним та незвичайним колірним переходам цей стиль знову став популярним. Під час створення логотипу для стоматологічної клініки дизайнери можуть використовувати цю техніку, щоб надати композиції обсягу та глибини. А якщо використовувати градієнт для розміщення акцентів на окремих деталях композиції, можна дійти креативного дизайнерського рішення.
Незграбні геометричні форми для логотипу стоматологічної клініки - помилка. При необхідності походу до стоматолога, в більшості випадків люди відчувають стрес. Бачачи плавні округлості шрифту людина відчуває комфорт, а завдяки сегментованим частинам вдається досягти динаміки та рухливості. Але при цьому не варто надмірно захоплюватися сегментуванням, тому що є ризик отримати замість оригінального лого інопланетний знак із нечитабельним шрифтом.
Цьогорічний анімований логотип буде популярним маркетинговим інструментом. Для того, щоб вдихнути життя в статичний, графічний дизайн, було вирішено додати в логотип трохи руху. Це рішення стало чудовим способом виділитися на тлі конкурентів та привернути увагу аудиторії. Варто використати можливості цього тренду на всі 100%. Створіть анімований логотип із непередбачуваним кінцевим результатом. Але в той же час, дотримуйтесь напряму мінімалізму, не потрібно робити складний відеоролик з логотипу, тому що фірмовий знак, що запам'ятовується, завжди буде простим і оригінальним.
Використовуючи відомий французький вираз "trompe l'oeil" - обман зору, можна точно описати цей тренд, який міцно тримає перші позиції протягом кількох років. Цей тренд дає можливість грати з візуальними ефектами. Деформація, злами, сегментування – ці прийоми використовуються в логотипах з обманом зору.
DENTAL CARE
Незважаючи на те, що, як писалося вже вище, існує безліч заїжджених варіацій використання стилізованих зубів, стоматологічній клініці в Москві вдалося обійти кліше при створенні оригінального логотипу. Так, вони використовували зображення зуба, що обертається на орбіті в середині яблука. Але завдяки тому, що дизайнер не експлуатував стандартні для цієї сфери кольори (білий та блакитний) вдалося досягти несподіваного ефекту.
Вибір рідкісної кольорової гами для створення логотипу стоматологічної клініки (зелений та червоний), яблуко є символом здоров'я зубів у рекламних роликах, орбіта та зірки – все це стало елементами оригінального логотипу. У поєднанні з творчим підходом дизайнера та сміливим рішенням, клініці DENTAL CARE безумовно вдасться досягти унікальної конкурентної відзнаки.
Happy Smille
Які образи можуть показати чистоту та здоров'я? Happy Smille використовувала діамант у своєму логотипі, прагнучи візуалізувати повідомлення клініки: якщо Ви звернетеся до наших спеціалістів, Ваші зуби будуть такими ж міцними та блискучими як діамант. Доброзичливий зелений колір заспокоює та вносить позитивну нотку. До речі, замість крапки над літерою "I" розробник логотипу також використовував діамант.
Медент
Стоматологічна клініка «Медент» під час створення логотипу зробила незвичайний вибір на користь емблеми. Логотип стилізований під вінтаж, демонструє аристократичну стриманість та шик. Візуально для потенційної аудиторії клініки її послуги асоціюватимуться з класом люкс.
За допомогою цього логотипу, клініці «Медент» вдалося наголосити на значущості свого бренду на ринку. Вибір колірної гами: поєднання синього та коричневого, які асоціюються у людей зі стабільністю та професіоналізмом. Тут не йдеться про інновації, скоріше про високу якість послуг.
Swiss-Smile
Клініка Swiss-Smile віддала перевагу комбінованому та мінімалістичному логотипу. Вони повністю відмовилися від традиційних "зубних" зображень. Графічний знак над назвою – вигнута у формі посмішки лінія з крапкою, ямочкою. Тут чітко проглядається вплив європейського мінімалізму: простий знак, що запам'ятовується, без обтяжливих дизайн елементів, які роблять логотип важким для ідентифікації.
Стоматологія Stencel місто Гожув, Польща
Все-таки є в геометрії щось вічне. Ось уже 5 років цей тренд міцно утримує позиції. Для логотипу своєї клініки Stencel використовували геометричні фігури, які вони розташували у формі зубів. У дизайні ясно видно вплив стилю Low poly, мозаїки із геометричних фігур. Помаранчевий колір – змішання двох енергійних кольорів, червоного та жовтого випромінює спокійну та затишну енергію. У цілому нині логотип цієї стоматологічної клініки можна розглядати як нестандартне дизайнерське рішення.
Adenta Азербайджан
Азербайджанська клініка Adenta відмовилася від старомодних масивних логотипів на користь витонченості. Її лінійне лого виконане у двох «чистих» та холодних кольорах: блакитний та синій. При створенні логотипу клініки дизайнер використовував стандартну колірну гаму, але завдяки експериментам з лінійною технікою йому вдалося ефективно сконцентрувати увагу цільової аудиторії на клініці та посланні її бренду.
Dr. Wiegand & Kollegen Німеччина
Стоматологічна клініка Dr. Wiegand & Kollegen створили чорно-білий логотип у формі прямокутника, демонструючи політику клініки – відкритість, гостинність, готовність до інновацій. Їхній логотип однаково добре виглядає на будь-якому носії і завдяки продуманій та витонченій простоті він універсальний, його легко запам'ятати та ідентифікувати. Простий шрифт і гладкі форми роблять лого професійним і заслуговують на довіру.
Німецька стоматологічна клініка Dr. Wiegand & Kollegen продемонструвала, що для ефективного логотипу необов'язково використовувати загальноприйняті графічні зображення зубів, стоматологічних інструментів та стилізованої посмішки.
Неможливо однозначно відповісти на питання скільки коштує створення логотипу, вона варіюється від 0 грн. до 100 000 грн. У тому випадку, якщо підприємець-початківець не має бюджету на створення унікального фірмового знака, можна використовувати онлайн-конструктори. На жаль, у цьому випадку не можна розраховувати на створення бренду, тому що протягом кількох хвилин програма видасть кілька готових варіантів без дослідження ринку та діяльності самої клініки. Такий логотип справедливо вважається напівфабрикатом у світі дизайну. Він не має можливості передати послання бренду та відобразити унікальну торгову пропозицію клініки.
Якщо мінімальний бюджет все ж таки передбачено, варто розглянути кандидатуру фріланс-виконавця. Але в цьому випадку існують свої «підводні камені». Фріланс-виконавці працюють поодинці, логотипи які вони розробляють не набагато краще за роботу онлайн-конструкторів. Крім цього, є ризик плагіату, який переслідується за законом.
Якщо стоматологічна клініка бажає правильно позиціонувати свій бренд на конкурентному ринку, варто звернутися в брендингове агентство. Перед тим як розпочати розробку фірмового знака або корпоративного стилю, команда фахівців проведе дослідження та аналіз ринку, щоб не упустити важливих деталей при створенні логотипу Вашої клініки.
Якщо у Вас залишилися питання, або Ви хочете отримати консультацію нашого бренд-менеджера, можна скористатися чат-ботом або зателефонувати за номером, вказаним у контактах.