→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Логотип для барбершопа – відображає характер і викликає бажання відвідати салон

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотип для барбершопа – відображає характер і викликає бажання відвідати салон

Барбершоп – більше, ніж перукарня. Це унікальне місце, де чоловіки можуть розслабитися, привести себе до ладу та поспілкуватися на різні теми. Тут збираються ті, хто хоче створити цікавий образ та стильно виглядати. І допомагають їм у цьому майстри, для яких стрижки, догляд за бородою та вусами – не просто робота, а стиль життя.

 

Оскільки барбершоп – це свого роду чоловічий клуб, то й виглядати він має по-чоловічому, тому для відвідувачів створюється брутальна, стильна та комфортна обстановка. Але важливий не лише інтер'єр та атмосфера. Для залучення клієнтів, створення потрібного враження та підвищення впізнаваності салону потрібен ще й ефектний логотип для барбершопу.

Навіщо потрібний логотип для барбершопу?

Вдалий фірмовий знак привертає увагу споживачів, підвищує лояльність та довіру до салону. А ще він є чудовим способом відбудуватися від конкурентів та донести до аудиторії потрібне посилання.

Що дає барбершопу логотип :

 

Логотип для барбершопу відбиває специфіку діяльності;

Логотип для барбершопу розкриває сутність та ідею бізнесу;

Логотип для барбершопу привертає увагу та викликає інтерес у споживачів;

Логотип для барбершопу виділяє салон серед конкурентів;

Логотип для барбершопу формує у свідомості клієнтів необхідний вам образ;

Логотип для барбершопу викликає бажання відвідати салон.

 

Хороший логотип відображає характер, інформує споживачів про переваги та загалом працює на імідж компанії. При погляді на фірмовий знак люди розумітимуть, які послуги надає салон і чи варто ними скористатися. Тому при створенні логотипу важливими є цікава ідея та правильно підібрані елементи дизайну.

Барбершоп логотип: створюємо ефектні «чоловічі» лого

Фірмовий знак здатний залучити клієнтів та покращити імідж компанії. Для цього він повинен виглядати круто і підкреслювати якість послуг.

В основі лого може лежати будь-який образ, що відображає діяльність салону (борода, вуса, ножиці, гребінці тощо), зображення чоловіків, стилізовані та хіпстерські емблеми та ін.

Вибір символу залежить від особливостей роботи барбершопу, його статусу та цільової аудиторії. Наприклад, якщо ваш бізнес розрахований на брутальних чоловіків і молодь, можна вибрати череп з бородою та вусами, а якщо ви хочете зробити акцент на високому статусі, використовуйте зображення циліндрів, чоловіків з палицею та інші елементи, що асоціюються з аристократами, або ж виберіть шрифтові лого у стилі мінімалізм.

На вибір образу впливають і види послуг барбершопу :

  • тільки стрижки, укладання волосся, оформлення бороди та вусів;

  • різні стрижки та укладання + чоловічий манікюр та педикюр;

  • всі види стрижок, манікюр та масаж;

  • стандартний комплекс послуг для чоловіків та додаткові бонуси (чай, кава, віскі, пиво, сигари тощо).

Логотип для барбершопуЛоготип для барбершопуЛоготип для барбершопуЛоготип для барбершопу

Деякі барбершопи пропонують також хлопчаки, затишну обстановку для спілкування та інші послуги, завдяки яким салон перестає бути звичайною чоловічою перукарнею і перетворюється на справжній чоловічий клуб.

Тому при розробці логотипу для барбершопа враховуються основні та ексклюзивні види послуг, техніки, що використовуються в роботі, та особливості оформлення салону (стилі та тематика – мінімалізм, лофт, піратський, хіпстерський стиль, дизайн за мотивами книг про Шерлока Холмса та ін.).

Якщо вам потрібна оригінальна ідея та нестандартний логотип барбершопа, зателефонуйте до студії WeLoveBrands. Наші дизайнери створять унікальний та відомий фірмовий знак під завдання вашого бізнесу. Для отримання консультацій та уточнення деталей напишіть нам в онлайн-чат.

Логотип для барбершопу: як вибрати образ, колір та шрифт

Фірмовий знак повинен наголошувати на статусі барбершопа і відповідати його загальному стилю. Добре, якщо він інформуватиме споживачів про специфіку роботи, привертатиме увагу та викликатиме інтерес.

Інтригуючий і незвичайний лого легко запам'ятовується аудиторією і надалі асоціюватиметься саме з вашою компанією, виділяючи її на тлі конкурентів.

Для отримання ефективного фірмового знака слід грамотно підібрати колір, символ та шрифт. Ці елементи повинні гармоніювати між собою та викликати у споживачів потрібні вам емоції.

3 важливі складові логотипу :

  1. Образ – інформує про діяльність компанії та привертає увагу. Найпоширенішими символами, які вибирають під час створення логотипів для барбершопів, є портрети бородатих чоловіків, а також інструменти (бритви, ножиці, гребінці), стилізовані зображення бороди та вусів. Іноді замість обличчя малюють череп – так виходять хіпстерські лого, розраховані не на всіх чоловіків поспіль, а на конкретну аудиторію.

    Логотип для барбершопуЛоготип для барбершопуЛоготип для барбершопуЛоготип для барбершопу

  2. Колір – викликає певні відчуття та емоції. Класикою для барбершопів вважається використання чорного, білого та сірого відтінків. Такі логотипи виглядають стильно, статусно і благородно. Але якщо ви хочете зробити яскравий акцент, щоб не зливатися з логотипами конкуруючих салонів, вибирайте червоний, синій, жовтий та інші соковиті кольори. Не обов'язково ці відтінки робити основними, можна додати їх до чорного або іншого нейтрального тону для гри на контрасті.

    Логотип для барбершопу

  3. Шрифт – підкреслює індивідуальність та розкриває характер. У цій сфері найчастіше використовуються строгі шрифти та м'які великі накреслення. Якщо ви хочете підкреслити мужність і силу, підійдуть стандартні шрифтові стилі, а якщо необхідно відобразити легкість і невимушену обстановку, можна вибрати м'які лінії, великі літери і навіть читальні рукописні шрифти.

Створюючи логотип, необхідно відштовхуватись від специфіки бізнесу та того образу, який ви хочете поселити у свідомості споживачів. Щоб отримати відомий та оригінальний логотип, слід відійти від стандартних рішень та підключити фантазію. Тоді ваш фірмовий знак не лише подобатиметься аудиторії, а й викликатиме бажання відвідати салон.

Тренди для створення логотипів для барбершопів

  • Мінімалізм . Цей стиль актуальний для компаній, що працюють у різних сферах, у тому числі і для барбершопів. Він допомагає створювати стильні логотипи, що запам'ятовуються. Мінімалістичні фірмові знаки, виконані в одному кольорі, можуть містити прості та зрозумілі символи, які гармонійно вписуються в текст. Такі лого хоч і лаконічні, але цікаві.

    Логотип для барбершопу

  • Емблеми . Це найпопулярніший вид лого для барбершопів. В основі такого знака, як правило, лежить зображення чоловіка, обличчя з бородою та вусами, інструменти для стрижки або чоловічі головні убори. Логотип відбиває специфіку діяльності, привертає увагу аудиторії та розкриває характер бізнесу.

  • Шрифтові логотипи . Цей вид ще не такий поширений, як попередні два, але активно набирає обертів. Фірмові знаки, які не містять символів та додаткових елементів, виглядають незвичайно та стильно. У текстових логотипах акцент робиться на шрифт, а стилізовані зображення можуть м'яко вливатися в назву, замінюючи одну з літер.

    Логотип для барбершопу

У логотипах для барбершопів можуть використовуватись й інші зображення, які не мають нічого спільного з перукарською тематикою. Найчастіше в таких випадках вибирають абстрактні елементи, або тварин і птахів, які символізують певну рису характеру.

Цікаві логотипи барбершопів в Україні.

В Україні барбершопи з'явилися нещодавно, але відразу ж стали популярними. Кожен салон має свої особливості та переваги, які знаходять відображення у лого.

Найчастіше українські барбершопи використовують емблеми із зображеннями чоловіків, обличчя з бородою, вуса та циліндри. Зустрічаються також шрифтові лого, для яких вибирають класичні та суворі шрифти, іноді з обіграванням деяких літер.

Логотип для барбершопу

Найпоширенішими є чорний, білий та коричневий відтінки. Логотипи переважно пофарбовані в один колір, але якщо вибирають два тони, то це зазвичай чорно-білі варіанти.

Стильні логотипи барбершопів у США

Логотипи американських барбершопів відрізняються лаконічністю та стильним зовнішнім виглядом. Тут досить популярні шрифтові лого та знаки у стилі мінімалізм. Емблеми можуть містити традиційні для цієї сфери образи або мати вигляд друку.

Логотип для барбершопу

Найпоширенішим є чорні та чорно-білі логотипи. З квітів активно використовуються також сірий, коричневий та золотистий.

Для логотипів вибирають шрифти із засічками і без них, а також великі літери та м'які лінії.

Оригінальні логотипи барбершопів у Європі

Барбершопи у європейських країнах обирають чорно-білі логотипи та яскраві елементи у поєднанні з нейтральними тонами. Крім чорного, білого та сірого відтінків, тут активно використовуються сині, червоні та жовті тони.

Логотип для барбершопу

Якщо подивитися на види лого, то можна сказати, що найпопулярнішими в Європі є комбіновані знаки, що поєднують текст і символ по темі, і емблеми. Рідше зустрічаються символьні та шрифтові логотипи.

З традиційних образів активно застосовуються вуса та інструменти барбера, а шрифти вибирають переважно без засічок і рукописні.

Різноманітність логотипів для барбершопів в Азії

Для Азії характерні різні лого. Умовно їх можна розділити на чотири групи: шрифтові, з використанням традиційних для цієї сфери образів, із зображеннями тварин та східними мотивами.

Логотип для барбершопу

Шрифтові лого в основному забарвлені в один колір, комбіновані - в два, а емблеми можуть містити 2-3 відтінки. Тут часто зустрічаються чорний, білий, синій та золотистий тони.

Шрифти вибирають строгі, без засічок і рукописні, причому останні є найпоширенішими. Часто символи вплітаються в текст та гармонійно поєднуються з іншими елементами дизайну.

Створення логотипів для барбершопів: де та за якою ціною замовити

Щоб логотип привертав увагу споживачів та викликав бажання відвідати барбершоп, він має бути оригінальним. Банальні рішення та шаблони лого з онлайн-ресурсів навряд чи допоможуть досягти поставленої мети. Тут потрібен незвичайний підхід та креативна ідея. Тому за унікальними логотипами звертайтесь до професійних дизайнерів.

Знайти їх можна на фрілансі та в дизайн-студіях. Перший варіант дозволяє заощадити гроші, оскільки розробка фірмового знаку у фрілансерів коштує приблизно 1000-1500 грн. – ціна залежить від досвіду, кваліфікації, зайнятості та місця проживання спеціаліста. А ось замовлення послуги в компанії обійдеться дорожче (в середньому, від $150), але ви не ризикуєте отримати простенький і нудний фірмовий знак.

Якщо ви налаштовані на бюджетне рішення, уважно вивчайте інформацію про фрілансерів і дивіться їх портфоліо, тому що при замовленні дизайну у несумлінного фахівця ви можете прогоріти з термінами або отримати неефективний логотип.

Але якщо ви хочете отримати унікальний фірмовий знак, який добре сприйматиметься і легко запам'ятовуватиметься споживачами, звертайтеся за його розробкою до студії WeLoveBrands .

Дизайнери компанії спочатку вивчають дані про бізнес та ваші конкурентні переваги, аналізують ринок та потреби цільової аудиторії і тільки після цього продумують ідеї та приступають до роботи. В результаті ви отримуєте чіпляючий логотип для барбершопу, який посилюватиме вашу репутацію та підвищуватиме довіру клієнтів. 

Потрібний брутальний чи інтригуючий логотип барбершопу? Тоді зателефонуйте нам або напишіть у чат на сайті, щоб уточнити деталі, поставити будь-яке запитання та замовити дизайн.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5