Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Логотип – це найважливіша складова корпоративного стилю будь-якої компанії. Без гарного лого клієнти навряд чи зацікавляться вашими послугами. Адже, як кажуть, зустрічають по одязі, а проводжають — з розуму.
Якісна емблема допоможе привернути увагу потенційних покупців. Тож не шкодуйте на неї сил і часу. І вибирайте лише найкращий варіант.
Крутий логотип - запорука успішного бізнесу. І допомагає він не лише у просуванні. Логотип має набагато більше функцій, ніж ви думаєте. Хочемо перерахувати основні:
Відмінна. Завдяки цій функції споживач зможе відрізнити товар від товару конкурента. Логотип допоможе виділитися серед таких компаній.
Гарантійна. Ця функція потрібна для того, щоб гарантувати споживачеві якість вашої продукції. Адже якщо на товарі ваш лого — то варто брати.
Естетична. Допомагає зробити упаковку чи сам продукт привабливішим. А зовнішній вигляд товару грає не останню роль збільшення продажів.
У сьогоднішній статті ми хотіли б розповісти вам про особливості розробки логотипів для зоомагазинів та зоотоварів. Це саме та сфера, при створенні логотипу якого потрібно показати вашу любов до тварин. Адже ви займаєтеся товарами для них.
Зоосфера логотипи необхідні, як повітря. Вони заряджають гарним настроєм, оптимізмом та дружелюбністю. Налаштовують на позитивний лад.
Логотип привертає увагу потенційних покупців. В результаті вони починають цікавитись вашими товарами. І продаж підвищується.
Красива емблема спонукає до покупки вашої продукції. І не важливо, йдеться про тварину або про іграшку для вашого вихованця.
Іконка для зоомагазину чи зоотоварів має дарувати щастя. Передавати такі ж емоції, як ми відчуваємо при погляді на миле щеня або кошеня. Розчулення та тепло на душі.
Спілкування з тваринами завжди заспокоює та дарує радість. І ваш логотип повинен викликати такі самі відчуття. У такому разі, лого виконає свої функції якнайкраще.
Найчастіше для лого зоомагазинів та зоотоварів люблять використовувати зображення з тваринами. Це можуть бути як фотографії, так і картини мультфільму. Вони мають бути яскравими та передавати потенційному клієнту позитивний настрій.
Логотип для сфери тварин повинен бути максимально яскравим і таким, що привертає увагу. І водночас важливо, щоб він транслював радість та щастя.
Які асоціації приходять до вас, коли ви думаєте про тварин? Розчулення, а може, бажання зробити якість їхнього життя кращим? Якими б оптимістичними вони не були, важливо їх передати у своєму логотипі. Втім, ви зрозуміли: максимум життєрадісності, милоти, доброзичливості та любові до тварин.
Виробнику товарів для тварин важливо показати любов до своїх чотирилапих клієнтів. А також, що ви робите якісну продукцію, яка подарує позитивні емоції домашнім вихованцям ваших покупців. Для цього підбирайте яскраві теплі кольори та шрифти із закругленими кутами.
Зоомагазини збирають у собі безліч "зообрендів". Причому кожен із них представляє свою концепцію. Тому завдання логотипу зоомагазину — поєднати усі ці концепції у собі. Показати, що в магазині широкий асортимент та великий вибір.
Салон краси для тварин важливий, як і для людей. Тут домашнім вихованцям наводять красу і роблять їх ще милішою. Тому важливо показати це у вашому лого. Підкресліть, що ви можете зробити улюбленця найкрасивішим. Для цього можете використовувати особливі іконки та незвичайні кольори.
Створити по-справжньому крутий логотип це не так просто, як здається. Він складається з безлічі деталей. І кожну з них важливо добре опрацювати. Неправильно підібраний шрифт або колір логотипу може зіпсувати його сприйняття в цілому. Так що чим краще ви продумаєте всі елементи, тим вдалим буде результат.
Перед тим, як створювати емблему мрії, розберемося в яких форматах вона може бути. Які види логотипів взагалі існують?
Монограма / абревіатура - просто одна або кілька букв, підійде для компаній з довгим складним неймінгом
Логослово - назва компанії, оформлена під лого
Емблема — створюються за принципом гербів та печаток
Символ – графічні та буквені символи
Абстрактний знак - знак або символ, який передає ідею компанії
Логотип-талісман — у логотипі присутній персонаж
Комбінований (текстово-графічний) - містить у собі слова та зображення
Якщо ви хочете зробити логотип для вашого бізнесу зі сфери зоо привабливим, виберіть правильний колір. І тому важливо спиратися на психологічний вплив кожного відтінку.
Приємні емоції та асоціації для зообізнесу допоможуть створити природні кольори. Тобто ті, які ми найчастіше зустрічаємо у природному середовищі. Наприклад, жовтий, коричневий, зелений, помаранчевий і т.д.
Щоб ви не схибили з вибором кольору, зверніть увагу на те, які асоціації він викликає:
Жовтий – асоціюється з теплом та яскравим світлом. Пов'язаний із літнім періодом та оптимізмом. Бадьорить і залишає на душі приємний осад.
Коричневий – стабільність та мудрість, надійність та ґрунтовність. У багатьох він пов'язаний із земляними роботами, родючістю, домашнім затишком.
Зелений - заспокійливий та врівноважуючий колір. У багатьох асоціюється із природою, натуральністю, природністю. Символізує процвітання, життя та гармонію.
Помаранчевий – колір активності та руху вперед. Оптимістичний відтінок, що виражає творчі прагнення.
Шрифт – один із найважливіших елементів логотипу. Він сильно впливає сприйняття логотипу споживачами. А також відповідає за донесення певного меседжу до цільової аудиторії.
Тому, якщо ви оберете невідповідний шрифт, то не зможете якісно донести ідею потенційного покупця. Наприклад, через нерозбірливі букви текст може бути нечитабельним.
Ми радимо дотримуватися цих правил, щоб уникнути неприємностей із розшифровкою тексту:
Не використовуйте шрифти з дрібними деталями. Маються на увазі всякі завитки та засічки. Бо на логотип вони будуть погано помітні. Але на його зовнішній вигляд і враження від логотипу вплинуть, причому негативно.
Важливо, щоб шрифт поєднувався з усіма складовими логотипу. Він повинен добре виглядати з іконкою та формою лого.
Слідкуйте за читабельністю. Це найголовніше правило. Адже читабельність важливіша навіть, ніж сам зовнішній вигляд шрифту. Причому текст має бути перебірливим у будь-якому масштабі.
Ви можете обрати трендові шрифти. Але оскільки вони будуть актуальними лише деякий час, радимо вибирати класику. Вона ніколи не вийде із моди.
Хоча, дивіться самі:)
Кожна форма логотипу впливає нашу підсвідомість по-своєму. Вона несе своє певне приховане послання і пробуджує почуття та емоції.
Давайте розберемося, як форми лого впливають на наш мозок:
Коло, овал, еліпс
Ці постаті майже завжди сприймаються нами позитивно. Причина у відсутності кутів. Коло, овал та еліпс викликають на душі тепло та дружелюбність, стабільність та спокій.
Квадрат та прямокутник
Завдяки прямим кутам ці фігури асоціюються з балансом, ефективністю, міцністю. А також символізують стабільність, впевненість та якісну роботу.
Трикутник
Трикутну форму найчастіше люблять використовувати компанії, націлені на чоловічу цільову аудиторію. Трикутники символізують закон і владу, суворість та серйозність.
Найкраще для зоомагазинів підійде кругла форма. Але ніхто не заважає вам креативити та вигадувати щось своє.
Найактуальнішою і найпопулярнішою ідеєю іконки для зоомагазину є зображення тварин. Причому як стандартні фото, і мультяшки. Мультяшки особливо хороші тим, що вони привертають увагу як дорослих, і дітей.
Не кожна тварина підійде для іконки анімалістичної сфери. Дикі звірі найчастіше використовують у розробці брендів одягу, особливо спортивних. Але для фірм, які надають товари та послуги братам нашим меншим, найкраще підійдуть іконки домашніх улюбленців.
Кошенята, цуценята, кролики, хом'ячки та інша "живність" - саме те для логотипів зообізнесу. Ви можете оформити їх у вигляді абстракції або намалювати в якомусь незвичайному стилі.
До речі, гарною ідеєю буде використання символізму при виборі тварини для лого. Адже ще з дитинства ми знайомі із різними прихованими символами. Наприклад, собака — добрий друг, лисиця — хитрість і розум, та інші.
Що може бути кращим за розкішний логотип? Звичайно, трендовий розкішний логотип! Дизайн логотипу має свої тенденції та модні течії, які можна і потрібно застосовувати при розробці емблеми. Але пам'ятайте, що краще з ними не переборщувати. Комбінуйте їх із базовими елементами. Адже найкраще — ворог гарного.
Мультяшки у стилі 30-х років
Цей тренд особливо підходить для зоомагазинів. Малюнки тварин у форматі мультяшок з 30-х років – це один із найкращих варіантів для оформлення логотипу.
Недосконалі логотипи
Неідеальні зображення у форматі "від руки" виглядають естетично та яскраво. Недосконалість якраз і надає ту саму родзинку та оригінальність у логотип.
Мінімалізм
Тренд, який буде завжди популярний. Мінімалістичні малюнки не набридають і виглядають акуратно та стильно. Все геніальне просто.
Логотип з персонажем
Відмінний варіант для тварин. Персонаж у вигляді милого котика чи собачки добре впишеться у концепцію логотипу. Ви можете зробити особливе малювання або підібрати незвичайні кольори. Тоді лого точно чіплятиме захоплені погляди споживачів.
Гра з товщиною ліній
Тонкі лінії у логотипі виглядають круто та неординарно. Вони надають елегантності та витонченості. Наголошують на вашій винятковості. Їх можна застосувати під час зображення тварин. Так ви однозначно виділитеся серед конкурентів.
Якщо жодний із запропонованих нами трендів вам не сподобався, пропонуємо звернути увагу на логотипи ваших конкурентів. Можливо, ви побачите ідею, яка вам сподобається і захочете її інтерпретувати на свій лад.
Кожна країна має свої тенденції у створенні логотипів. Вони створюються залежно від її традицій та культури. Так що якщо ви плануєте виходити на світовий ринок або вам просто недостатньо попередніх прикладів, зверніть увагу на іноземні логотипи.
Створення логотипу - набагато трудомісткіший і складніший процес, ніж ви можете припускати. Логотип розробляється в кілька етапів. Продумується концепція, збирається інформація, підбирається ідеальний шрифт тощо. Завдяки цим крокам створюється розкішна емблема. Тому не шкодуйте сил, думок, енергії та грошей на розробку свого логотипу. Підбирайте гідного здібного дизайнера. Адже ви хочете мати найкраще лого?
Давайте розберемося, через який шлях має пройти маленька іконка, щоб стати "цукеркою".
1 етап. Дослідження
Цей етап складається зі збору інформації про вашу компанію. Дизайнер досліджує філософію та концепцію бізнесу замовника. Яка ваша філософія, чим ви керуєтеся при виконанні проектів, яким є ваш ціновий сегмент? Маестро шукає відповіді на ці та інші питання. Продумує ідеальний варіант лого для вас.
2 етап. Визначення концепції
Хто володіє інформацією, той володіє світом. Тому після збирання всіх необхідних фактів про вас дизайнер приступає до розробки ідеї. Намагається вивести ідеальну формулу логотипу. Щоб вона припала до смаку не тільки вам, а й потенційним клієнтам.
3 етап. Внесення правок до концепції
На цьому щаблі ідея та нариси логотипу узгоджуються із замовником. Вносяться необхідні коригування, враховуються побажання. Логотип набуває гідного вашого бренду вигляду, доопрацьовується. І клієнт отримує ідеальну емблему.
4 етап. Запуск або розповсюдження
Останній, але не важливо, етап. Логотип запускають у маси, представляють аудиторії. Починають використовувати під час створення реклами та розробки корпоративного стилю. Його роздруковують на елементах айдентики, прикрашають офіс тощо.
Насправді, процес розробки лого значно складніший. Він складається із більшої кількості етапів. Але ми виділили ті, без яких ну аж ніяк не обійтися.
Ретельне опрацювання кожного з перерахованих вище етапів дозволяє створити кращий варіант логотипу. Який допоможе вам знайти нових клієнтів, виділитися серед конкурентів та підняти рівень продажів.
Для того, щоб ваш логотип працював на вас та на покращення вашої репутації, важливо довірити його розробку професіоналам. І якщо ви вже почали хвилюватися, де їх знайти, будьте спокійні. Вони ж самі знайшли вас!
WeLoveBrands - це не просто студія, де для співробітників важливий лише прибуток. Тут все робиться на якісний результат, на совість. Кожен дизайнер працює заради ваших щасливих посмішок та позитивних відгуків. Це ті самі люди, які працюватимуть на логотипом доти, доки ви не будете максимально задоволені.
Головна перевага наших дизайнерів – це їхня особлива уважність. Вони втілюють у логотипі усі ваші побажання. І не упускають жодного. Не вірите? Тоді подивіться на їхні роботи:
Та й ціни у WeLoveBrands дуже демократичні. Розробка одного логотипу коштуватиме вам 2700 гривень. Для елемента, який привабить вам безліч нових клієнтів, це відмінна ціна! Причому вона окупиться дуже швидко.
Ну, а якщо одного лого вам недостатньо і ви хочете вибрати між кількома варіантами, можете замовити не одну емблему, а більше. Наприклад, три варіанти лого за 4000 грн. Або п'ять варіацій лого за 6000 гривень.
Пам'ятайте, що логотип – це обличчя компанії. І лише від вас залежить, яким воно буде.
Так що замовляйте найкрасивіше обличчя та насолоджуйтесь результатом!:)