Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Логотип – це невід'ємна частина іміджу будь-якого бізнесу. Це не проста картинка, яка просто допомагає покращити репутацію фірми. Функцій у логотипу набагато більше.
Однією з основних функцій є ідентифікація. Так як майже в кожній галузі конкуренція досить висока, логотип допомагає виділитися серед інших. І з цієї функції випливає ще одна, не менш важлива – впізнаваність. Завдяки логотипу споживачі дізнаються вас серед багатьох подібних компаній. Це допомагає купувати якнайбільше постійних клієнтів.
У цій статті ми вирішили торкнутися теми логотипів для хімчисток та пралень. Даної галузі важливо підкреслювати свої особливості та переваги, як нікому іншому. Тому що конкуренція у цій сфері дуже висока.
Логотип для хімчистки або пральні також важливий, як і пральний порошок. Від якості логотипу залежить кількість ваших клієнтів. Тому що він є тією яскравою обгорткою, яка зазвичай приваблює споживача.
Зазвичай логотип використовують у рекламних кампаніях, чіпляють на вивіски та розміщують на фірмовому сайті та в соцмережах. Також його можна наносити на пакети, чеки та інші корпоративні елементи.
Якісне лого має показувати клієнту, що фірма зробить свою роботу чудово. А також те, що в хімчистці чи пральні на нього дуже чекають. Логотип повинен транслювати чистоту та свіжість. Підкреслювати здатність прибрати будь-яку пляму, позбутися бруду та пилу.
Головна місія логотипу для хімчистки чи пральні – запам'ятатися споживачеві та викликати у нього позитивні емоції. Залучити його і зробити постійним клієнтом.
Саме тому потрібно підходити до розробки корпоративного логотипу відповідально. І не шкодувати на нього часу, сил та коштів.
"Чисті" лого повинні передавати клієнту певні емоції. Занурювати його у необхідні моменти. Наприклад, момент, коли тільки надів випрані та ідеально випрасовані штани. Або ліг у чисте, тільки поміняне ліжко. Подумайте про те, що відчуває людина, коли стикається з чистотою. І транслюйте це через свій логотип.
Від логотипу хімчистки або пральні мало мало не в буквальному сенсі пахнути свіжістю і чистотою. Потенційні клієнти оцінять це та прийдуть до вас за послугами.
Також потрібно показати високу якість вашої роботи. Показати те, що співробітники у вашій хімчистці або пральні можуть позбутися будь-яких плям. Логотип повинен відображати унікальну торгову пропозицію компанії, показувати її позиціонування. Обов'язково щоб логотип вписувався в концепцію вашого бізнесу.
Виїзна хімчистка меблів та текстилю
Логотип для такого незвичайного виду хімчистки повинен показувати всі переваги фірми з таким концептом. Це зручно та не вимагає транспортування брудних речей. Адже спеціально навчені люди приїдуть та зроблять усе за вас. Транслюйте через логотип всю користь для споживача від співпраці з вами.
Екологічна хімчистка
21 століття - епоха екологічності. Слідом за екологічним одягом, упаковками та косметикою з'явилися і екохімчистки. Для логотипів таких хімчисток необхідно використовувати елементи дизайну, які підкреслять екологічність вашої хімчистки або пральні.
Хімчистка взуття
Хімчистки, що спеціалізуються на чищенні взуття, також мають певні особливості у своєму брендингу. І логотипу у тому числі. Логотип для хімчистки взуття повинен показувати їх спеціалізацію на взутті. Щоб споживач, дивлячись на емблему, одразу розумів, що там займаються чищенням взуття.
Хімчистка на заправці
Цей тип хімчистки не дуже поширений в Україні і поки що тільки розвивається в нашій країні. Але за заправними хімчистками майбутнє. Тому особливості їхніх логотипів також треба знати. Подібні фірми розраховані на водіїв, які випадково забруднили свій одяг у дорозі.
Головна фішка хімчисток на заправці – це швидкість. Всього за кілька хвилин кожна річ стає "як нова". У логотипі це має бути вказано. Якщо ви вирішили відкривати такий бізнес, обов'язково зобразіть високу швидкість виконання послуг.
Пам'ятайте, що вдалий логотип повинен відповідати таким критеріям :
• Простий, без зайвих деталей
• Без тонких ліній
• Не надто витягнутий чи широкий
• Виглядає вдало в будь-якому розмірі
• Не супермодний, але й не застарілий
Отже, ідеальним логом для хімчисток та пралень стане іконка без зайвих елементів. Вона має бути оптимальних розмірів і виглядати ідеально в будь-якому масштабі. Яскрава, але не химерна. Такий логотип має виділятися серед конкурентів та транслювати своє УТП споживачеві.
У логотипі відіграє роль навіть найменша деталь. Правильно підібраний відтінок, відповідний шрифт, гарне зображення допомагають споживачеві краще зрозуміти вашу концепцію. Тому ловіть кілька порад щодо оформлення лого.
Логотипи бувають різних видів :
Монограма / абревіатура - просто одна або кілька букв, підійде для компаній з довгим складним неймінгом
Логослово - назва компанії, оформлена під лого
Емблема — створюються за принципом гербів та печаток
Символ – графічні та буквені символи
Абстрактний знак - знак або символ, який передає ідею компанії
Логотип-талісман — у логотипі присутній персонаж
Комбінований (текстово-графічний) містить у собі як слова, так і зображення
Найкраще для логотипу хімчистки чи пральні підійдуть кольори свіжості та чистоти – білий, блакитний, синій, зелений. Також у цій сфері можна часто зустріти поєднання чорного та білого кольорів.
Якщо ви не можете визначитися, який з кольорів вибрати для своєї фірми, ми допоможемо розібратися в їхньому значенні та психологічному впливі на людину. І тоді зробити вибір буде набагато легшим.
Синій та відтінки синього асоціюються зі спокоєм та позитивними емоціями. Він означає вірність, стабільність, сталість та чистоту.
Зелений врівноважує. Він менший за інші кольори стомлює очі. Позначає віру, свіжість, гармонію із собою і з природою, доброту та природність. Особливо буде доречним у логотипі для екохімчистки.
Блакитний символізує невинність, далечінь, глибину. У багатьох людей він асоціюється із чистою водою. Передає умиротворення та спокій.
Білий рівносильний очищенню, свободі, духовності, новому початку. Це колір невинності та чистоти, часом навіть порожнечі. Легкість і чистість.
Поєднання чорного та білого допомагає досягти у дизайні визначеності форм та їх чіткості. Чорний і білий - це контраст, елегантність, строгість, впевненість, ретельне дотримання певних правил.
Комбінуйте кольори, що сподобалися, і захоплюйтеся результатом!
Шрифт у логотипі не менш важливий, ніж його форма чи колір. Він відповідає за інформативність та змістовність лого. Тому має бути читабельним та зрозумілим споживачеві.
Ви можете вибрати щось трендове. Але, на жаль, мода швидкоплинна. І вже за кілька років обраний вами модний шрифт стане неактуальним. Тому радимо віддати перевагу класичним шрифтам – вони ніколи не вийдуть із моди.
Дотримуйтесь трьох нескладних правил, щоб вибрати найбільш підходящий шрифт для логотипу вашої хімчистки або пральні:
Уникайте шрифтів з дрібними деталями . Наприклад, засічками чи завитками. На логотипі вони все одно будуть помітні нерозбірливо. Здалеку і зовсім виглядатимуть, як незрозумілі порошинки. Нададуть лого неакуратності.
Вибраний шрифт повинен поєднуватися з іншими складовими лого. Наприклад, до потужної іконки додавайте потужний шрифт. Все має бути гармонійно.
Завжди пам'ятайте про читабельність . Цей критерій навіть важливіший, ніж краса шрифту. Шрифт може бути читабельним у масштабі логотипу.
Можливо, ви здивуєтеся, але кожна форма лого несе своє приховане послання. Так само, як і колір, вона впливає на підсвідомість людини. Викликає певні емоції та почуття.
Коло чи овал
Ці постаті асоціюються з певним теплом, любов'ю, дружелюбністю. Коло асоціюється зі стабільністю. Викликає позитивні емоції. Ті ж функції мають овал та еліпс.
Фігури з прямими кутами
Квадрат, прямокутник та інші фігури з прямими кутами - це завжди баланс, ефективність, міцність, стабільність, якісна робота, впевненість.
Трикутник
Трикутна форма лого = закон та влада. Найчастіше таку фігуру можна зустріти у компаніях, цільова аудиторія яких – чоловіки. Особливо сувора та серйозна.
Найбільш оптимальним варіантом форми логотипу для хімчисток та пралень буде коло, овал чи еліпс. Але ви можете експериментувати та створювати свою унікальну та неповторну емблему нетипової форми.
Іконка логотипу хімчистки або пральні повинна відображати ідею та місію компанії.
Зазвичай власники "чистого" бізнесу обирають як іконку на логотип мильні бульбашки або піну. Також у цій сфері часто можна побачити зображення пральних машин, губок та інших елементів чистоти.
Одними з найпопулярніших елементів лого для хімчисток та пралень є тварини. Як правило, вибираються білі звірята, щоб асоціюватися у споживачів із чистотою. Білі ведмеді та лебеді – найпопулярніші представники подібних логотипів.
Хорошою ідеєю буде і зображення меблів. Особливо підійде для виїзних хімчисток, що спеціалізуються на чищенні предметів інтер'єрів. Деякі власники хімчисток вибирають для свого логотипу зображення людей зі швабрами та відрами.
Якщо ви не хочете зображати у своєму логотипі конкретні об'єкти, можете вибрати абстракцію. Вона має асоціюватися зі свіжістю та легкістю, чистотою. Можна додати текст, використовуючи акцентні символи.
Як і в будь-якій іншій галузі дизайн логотипів також має свої тренди. Користуйтеся ними при розробці логотипу та потенційні клієнти це оцінять. Але не слід переборщувати з трендами, комбінуйте їх із класичними елементами.
Тоді емблема виглядатиме стильно та зі смаком.
Логотипи у стилі 80-х
Відмінні риси логотипів подібного формату - це яскраві неонові елементи з великою кількістю пікселів і хрому. Також до цих логотипів можна віднести анімовані у стилі старих відеоігор. Такий тренд став популярним завдяки ностальгії, що він транслює споживачеві.
Гра з масштабом та товщиною
Такі логотипи виглядають оригінально і футуристично. У розмірі елементів логотипу відбувається градація. Це дозволяє зробити плавний перехід у текстовому логотипі. Якщо вам не подобаються стандартні іконки і ви хочете зробити логотип, що складається тільки з літер, то ви можете "приправити" його таким незвичайним дизайном.
Недосконалі логотипи
Цей тренд кардинально відрізняється від двох перерахованих вище. Він виконаний у стилі недбалих малюнків "від руки". У такому малюванні можна виділити всі текстури та деталі. Подібний лого яскраво виділиться серед решти завдяки нетиповій техніці малюнка.
Старовинні мультяшки
Такий стиль перегукується з логотипами у стилі 80-х своїм ностальгічним посиланням. Але виглядає абсолютно інакше. Вінтажні лого з мальованими персонажами не тільки сподобаються споживачеві, а й викличуть позитивні спогади та емоції.
Багатошарові лого з елементами, що перекривають один одного
Незважаючи на те, що нагромадження елементів не вимагає особливих дизайнерських навичок, цей тренд виглядає сучасно. Інтерпретувати такий варіант логотипу можна по-різному. У кожному з них він виглядатиме унікально, незвичайно та привабливо.
В Україні є безліч хороших хімчисток та пралень. Але незважаючи на те, що вони виконують свою роботу на п'ятірку, клієнтів у них мало. Причина цього — погане просування компанії та відсутність фірмового зображення. Пропонуємо вам подивитись ідеї вдалих логотипів хімчисток нашої країни. Можливо, якісь деталі ви захочете втілити у своєму лого.
Ідея цього логотипу походить від назви хімчистки – італійська. Тому лого зроблено у стилі італійського прапора. Стильний шрифт неймінгу хімчистки доповнений іконкою, що підходить для «чистого» бізнесу, — футболкою на вішалці та тазиком.
Цей логотип не має особливих іконок та шрифтів. Але все одно виглядає вдало. Приємний відтінок блакитного кольору асоціюється у споживача із чистотою. Те саме можна сказати і про літери білого кольору.
Колір фонового об'єкта цього логотипу відповідає назві - лотос. Приємні рожеві відтінки на тлі чорного неймінгу виглядають сучасно. Додаткову особливість надає незвичайний шрифт. Він виконаний у стилі значків, які зазвичай пишуть на етикетках одягу.
Логотип цієї хімчистки виготовлений у стилі “вирваного фрагмента”. Завдяки незвичайному "пробілу" в літерах, лого виглядає незвичайно і виділяється серед інших. Навіть незважаючи на свою простоту, примудряється прикувати до себе увагу.
Тут назва доповнена незвичайною іконкою у вигляді морської хвилі. Це асоціюється у потенційних клієнтів із чистотою. А блакитний і синій кольори, які є в логотипі, відмінно гармонують з концепцією хімчистки.
В Україні бізнес чистоти розвинений не так добре, як за кордоном. Тому в інших країнах власники хімчисток приділяють більшу увагу логотипу, ніж у нашій державі. Там ідеї для лого вже яскравіші та незвичайніші. Вони допомагають виділитися серед конкурентів та вибитися у топ. Тому, беріть із них приклад і створюйте емблему мрії.
Цей логотипи виконано у двох найбільш “чистих кольорах”. Синій та білий транслюють меседж охайності та якісної роботи хімчистки. Логотип зроблено в стилі емблеми із зображенням води та сорочки. Ідея дуже вдала та добре передає концепт компанії.
У цьому логотипі не використовувалися унікальні іконки. Однак, завдяки яскравим кольорам букв, він виділяється та запам'ятовується. Неймінг доповнений невеликим елементом у вигляді хвилі. Виглядає дуже вдало.
У цьому логотипі не використовувалися кольори, властиві хімчисткам (білий, блакитний тощо). Однак завдяки червоному, не типовому для “сфери чистоти” кольору, логотип вийшов дуже яскравим. Концепція цієї хімчистки – швидка та якісна робота. А успішно підібраний колір це підкреслює.
Завдяки незвичайному оформленню першого слова цей логотип хочеться розглядати. Літери синього кольору добре гармонують із жовто-жовтогарячим обрамленням. Логотип відразу привертає увагу і викликає позитивні емоції.
Цей лого відразу викликає почуття свіжості та чистоти. Красивий шрифт та незвичайне абстрактне зображення виділяють емблему з натовпу. А синє тло підкреслює унікальність компанії, показуючи, що рівних їм немає.
Про цей варіант логотипу можна сміливо сказати: нічого зайвого. Чорний напис, написаний приємним округленим шрифтом, робить емблему стильною. Любителі мінімалізму точно оцінять.
Створити ідеальний логотип не так легко, як здається. Процес підбору ідей ікон, шрифтів та форми — дуже трудомісткий. Тому, щоб стати справжнім шедевром, лого має пройти певний шлях. Складається він із чотирьох етапів.
1 етап. Дослідження
На цьому дизайні лише готує грунт під вирощування кращого логотипу на планеті. Він збирає інформацію про концепцію вашої компанії. Досліджує всі факти, необхідні створення логотипу. А також аналізує ваші побажання.
2 етап. Визначення концепції
Виходячи з усієї інформації, яку дав замовник, дизайнер продумує ідею для логотипу. Він виводить ідеальну формулу спеціально для логотипу вашої компанії. Щоб ви вирізнялися серед інших.
3 етап. Внесення правок до концепції
Далі лого узгоджується із замовником. Він вносить необхідні правки та додає побажання. Але безпосередньо концепцію логотипу замовник не змінює.
4 етап. Запуск
Логотип починають потихеньку виводити "у люди". Використовують у засобах реклами. Роздруковують його на візитівках, брошурах, розповсюджують в інтернеті.
Чітке опрацювання цих чотирьох етапів дозволить вашому лого стати найкращим у своїй сфері. Це забезпечить появу нових постійних клієнтів.
Але не довіряйте розробку лого будь-кому. Це відповідальне завдання важливо поставити справжнім професіоналам. Вони зможуть добре пройти чотири перераховані вище етапи і зробити для вас справжній витвір мистецтва.
Якщо ви вже почали задумуватись, де їх знайти, то розслабтеся. Вони ж знайшли вас самі. Йдеться про WeLoveBrands !
Там працюють ті самі професіонали, які готові і у вогонь, і у воду для створення ідеального лого. Замовивши логотип у цій студії, ви викликаєте заздрість у всіх конкурентів. Не вірите? Тоді подивіться на їхні роботи:
Але головна їхня фішка в тому, що вони втілюють у логотипі усі ваші побажання. Не упускають жодного. Враховують усі ідеї та зауваження. Ну, ось де ви ще таких молодців знайдете?
Та й ціни у WeLoveBrands не захмарні. Розробка одного логотипу коштуватиме вам 2700 гривень. Для елемента, який привабить масу нових клієнтів, це відмінна ціна.
Ну а якщо у вас багато ідей і ви не знаєте, яку концепцію вибрати, замовляйте відразу кілька варіантів логотипу! Наприклад, три варіанти лого за 4000 грн. Або п'ять варіацій лого за 6000 гривень.
Розробка логотипу – це окремий вид мистецтва. Це обличчя компанії. Тож створюйте такий лого, який не соромно повіситиме навіть у Луврі. А фахівці WeLoveBrands допоможуть втілити усі ваші ідеї в реальність!
Думайте, що ви хочете бачити на логотипі своєї компанії. А потім — одразу біжіть до нас за гарною емблемою!