Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Клінінговий бізнес розвивається за умов жорсткої конкуренції. Деколи навіть гонки рішень, клієнтські програми та вдосконалення бізнесу не забезпечує унікальної конкурентної відмінності.
Навіщо клінінговому бізнесу потрібний логотип? Незалежно від того, які послуги надає Ваша компанія - загальне технічне обслуговування, чищення килимів, генеральне прибирання приміщень або покоївки, логотип забезпечує дві основні переваги:
Завдяки технологічному прогресу «сарафанне радіо» чи рекомендація клієнта іншому клієнту не вважається рекламою широкого охоплення аудиторії, що приносить дохід. Сучасні клінінгові компанії звертаються до брендингових агенцій та веб-студії для створення логотипу, який не лише відображатиме специфіку їхніх пропозицій, але й охоплюватиме потреби їхньої клієнтської бази.
У створенні фірмового знака є щось більше, ніж підібраний навмання графічний символ та назва компанії зверху. Насамперед у роботі над лого, потрібно скласти список потреб потенційної аудиторії. У сфері клінінгових послуг популярною тенденцією вважаються низькі витрати за високий рівень обслуговування. Завдяки їй у корпоративних покупців з'явилося бажання віддати менше, а отримати більше.
Можливо, послуги Вашої компанії відповідають сучасним вимогам, але є питання: чи знають Ваші клієнти про це? Тому при створенні лого для клінінгової компанії, потрібно переконатися, що Ваш текст на торговому знаку чіткий, а зображення, що запам'ятовуються. Для цього ми пропонуємо Вам ознайомитись покроковою інструкцією для створення ідеального логотипу сучасної клінінгової компанії.
Відповідність очікуванням.
Кожна галузь використовує певні символи. У клінінговому бізнесі клієнт очікує побачити символи із зображеннями прибирання: мітла, відро, швабра, пилосос чи навіть форма покоївки. А присутність веселих, блискучих акцентів додасть позитивних ноток торговому знаку.
Залишіть своїх конкурентів «у пилюці».
Перевага розробки логотипу в тому, що він дасть Вам можливість перевершити Ваших конкурентів. Хто вони? Якщо ви зберете якомога більше інформації, це дає компанії шанс виділитися. Проведіть аналіз великих і невеликих фірм, які надають послуги з клінінгу за допомогою веб-сайтів, газет і листівок. Це дасть уявлення про те, які логотипи використовують ваші головні конкуренти. Подумайте, як можна поліпшити варіант, що сподобався.
Чистий торговий знак.
Тримайте у чистоті свій логотип. Крім каламбуру, ідеальне лого для клінінгової компанії міститиме мінімум елементів. Це полегшить запам'ятовування Вашого торгового знака та зробить його ефективним під час показу на транспортному засобі та маркетингових інструментах (веб-сайти, візитки, робоча форма персоналу).
Обмеження кількості кольорів.
Логотип клінінгової компанії має однаково добре виглядати як у кольоровому, так і в чорно-білому варіанті. Поговоримо про колірну гамму: якщо Ваша компанія надає послуги прибирання екологічно чистими засобами, то гармонійно виглядатимуть всі відтінки зеленого кольору. Клінінгові компанії часто використовують для своїх логотипів усі відтінки синього, рожевого, білого та інших кольорів, пов'язаних зі «свіжістю». Отже, краще уникати жовтих, коричневих, сірих та інших «брудних» кольорів.
Логотип клінінгової компанії має чітко передавати потенційним клієнтам два повідомлення: ефективність та надійність. Якщо вам вдалося створити торгову марку, яка доносить ці два пункти до людей, будьте впевнені, що вона допоможе вам залучити нових клієнтів.
Розгляньмо елементи логотипу, які зможуть допомогти Вам спілкуватися з цільовою аудиторією. Вибраний колір надсилає сильне повідомлення. Білий колір асоціюється з чистотою, але логотип не може бути повністю білим. Всі відтінки синього кольору асоціюються з водою, зелені з природою (для компаній, які пропонують збирання з використанням екологічно чистих засобів).
Шрифт також має велике значення. Більшість сучасних клінінгових компаній вибирають для свого логотипу простий шрифт, що читається і сучасний, з чистими лініями. Логотип повинен бути легко ідентифікований і легкочитаний.
Завдяки нестандартним формам та зображенням можна досягти унікальної конкурентної відмінності. Важливо! Вибирайте форми, які вкажуть на тип очищення, який Ви пропонуєте. Але при цьому уникайте кліше. Безліч сучасних клінінгових компаній мають схожі логотипи, що робить їх ідентичними в очах споживача.
Цей тренд ще довгий час буде актуальним під час створення логотипу для клінінгової компанії. Головна його ідея – досягти читабельності з будь-якої відстані та на будь-якому носії. Наслідуючи цей тренд у 2020 році великі клінінгові компанії, стали позбавлятися елементів логотипу, які обтяжують дизайн.
Текстовий логотип може бути оригінальним, якщо відокремити одну з частин. Звичайно тут вже буде переглядатися Negative space, тому що нашому мозку властиво доопрацювати пазли картинки, що бракують. Але в цьому випадку важливо зберегти читабельність і не перестаратися видаленням фрагментів.
Цей тренд з'явився минулого року та продовжує зберігати свою популярність. Певна частина логотипу виділена за допомогою диспропорції, легкої асиметричності чи незбалансованості. Використання цього тренду привертає увагу до лого і робить його незабутнім.
Для того, щоб досягти незвичайного візуального ефекту або вивести новий колір, дизайнери стали використовувати градієнт, який дарує логотипу оригінальність, глибину або об'єм. Неприродні, можна навіть сказати «кислотні» кольори на логотипах – це вплив одного й того ж тренда, хоча неон на той час став самостійним і чудово виглядає на простому логотипі, які має великі деталі.
Цей тренд не можна назвати універсальним, тому що вертикальні смуги більше підходять компанії з прагненням до зростання, розвитку та прогресивності.
Компанії, які хочуть підкреслити свій індивідуальний підхід, креативність та унікальну конкурентну відмінність обирають цей тренд. Тут використовуються максимально чисті натуральні кольори, нечіткі лінії та різні техніки малювання.
Клінінгові послуги в Україні почали розвиватись у 2000 році. Вже у 2010 році зростання конкуренції позитивно вплинуло на якість послуг. Клінінгова компанія «Леран» віддала перевагу використанню текстового логотипу, з простим і зрозумілим шрифтом. Приємний градієнт блакитного, що переходить у білий у поєднанні із зеленим шрифтом, створює не лише контраст, а й асоціюється у потенційного споживача послуг з чистотою та порядком.
«Діасан Клінінг» , компанія, яка вже протягом 3 років надає клінінгові послуги використовувала у своєму логотипі кутові фрагменти дизайну, позиціонуючи себе як надійний постачальник послуг. Сірий колір у логотипі дизайнери вибрали навмисно, бо «Діасан Клінінг» надає послуги з прибирання після ремонту. Ну а шрифт блакитного «чистого» кольору, повідомляє потенційному споживачеві, що об'єкт буде ідеально чистим.
Компанія «Попелюшка» і в назві та в логотипі віддала перевагу традиційним цінностям. Емблема з фігуркою казкового персонажа, який у всіх асоціюється з якісним прибиранням, вдале рішення. Хоча варто враховувати той факт, що під час друку на візитівках, емблема зменшуватиметься і стане нерозбірливою. Компанія за допомогою логотипу позиціонує себе як власник сервісу, що надає послуги за індивідуальним графіком.
Дуже незвичайним рішенням стало лого компанії «Ольва» , в якому було використано градієнт, та комбінація стилів (текст із абстрактним знаком). Фіолетовий колір теж став вдалим вибором, який вигідно вирізняє її на конкурентному ринку. Більшість клінінгових компаній використовують усі відтінки блакитного та синього. Це кліше про яке писалося вище.
Компанія «Чисто Начисто» спеціалізується на чищенні ковроліну, килимів та м'яких меблів вдома. Їм вдалося вдало відобразити спектр послуг за допомогою свого лого. У середині одного з великих бульбашок розташовується зображення будинку. Колірна гама поєднує блакитний, білий та зелений, здавалося б стандартні кольори для клінінгу, які вдалося дуже вигідно обіграти.
Компанія «Чарівні Швабри» створила логотип, дизайн якого спирається на незамінний інструмент прибирання – швабру. Послання бренду в тому, що компанія чарівним чином (швидко та якісно), зробить Ваше довкілля чистим. Дизайнер використовував рукописний шрифт, і це передає повідомлення, що використовувати послуги компанії «Чарівні Швабри» комфортно.
Фірма «Золоті Діви» використовує у своєму логотипі зображення покоївки, вона символізує чистоту та порядок. Під час створення логотипу дизайнер правильно використовував силу шрифту, зображень та кольору, щоб передати повідомлення компанії клієнтам.
Для компанії The Gleem Team було дуже важливо, як виглядає її логотип. Підсумок роботи дизайнера – елегантна кольорова гама та ідеальне використання шрифтів. Враження чотирьох зірок таке, що офіс клієнта яскраво виблискуватиме від чистоти та порядку. Дизайнер зміг максимально чітко передати повідомлення компанії цільовій аудиторії.
Вартість логотипу залежить від вибору виконавця. Ви можете отримати його абсолютно безкоштовно при використанні онлайн-конструктора або заплатити кілька тисяч доларів.
Існують такі варіанти:
На етапі розробки фірмового знаку брендингова агенція враховує можливість зростання та розвитку клінінгової компанії. Тому розроблене дизайнерами та маркетологами лого матиме глибокий потенціал для масштабування.
Першим етапом роботи над створенням логотипу буде аналіз ринку та самої клінінгової компанії. Після збору інформації, дизайнер і маркетолог займуться пошуком метафори, в завдання якої входитиме чітка та доступна трансляція характеру компанії та передача її повідомлення потенційній аудиторії.
Після того, як концепція дизайну логотипу буде сформована, дизайнер почне шукати форми, кольори та визначати стиль з урахуванням масштабування у фірмовий стиль клінінгової компанії.
Концепція ескізу фірмового знака отримує письмовий та візуальний супровід. Дизайнер покаже можливості роботи логотипу в робочому середовищі та те, як він може наголосити на унікальності компанії на ринку.
Клієнт вносить редагування або ухвалює логотип.
У Вас залишились запитання? Хочете замовити логотип для клінінгової компанії? Для швидкого та комфортного зв'язку з нашими фахівцями, Ви можете скористатися чат-ботом або зателефонувати за номером, вказаним у контактах.