Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Оскільки парфум відбиває характер людини, то до вибору аромату собі як жінки, і чоловіки підходять дуже скрупульозно. А зовнішній вигляд парфумів або туалетної води відіграє роль вагомого фактора, що спонукає (чи ні) до їхньої покупки. До того ж парфумерні композиції займають одне з перших місць у списку товарів, які купують як подарунки рідним, друзям або колегам. І коли йдеться про придбання парфуму як подарунок, дизайн упаковки ще важливіший.
Гарним флакончиком з-під парфумів хочеться продовжувати милуватися навіть коли він вже спорожнів. Деякі естети і шикарну упаковку зараховують до шедеврів, ще довго не наважуючись її викинути, хоча насправді в домашньому побуті вона не несе особливих функцій. Напевно, це є вершина дизайнерської майстерності!
По суті дизайн упаковки є ключем до завоювання популярності парфумерної продукції, а значить, до її успішності. У цьому слід відзначити сильну залежність зовнішнього вигляду упаковки від ринкового сегмента, який розрахований той чи інший парфумерний продукт.
Давайте проаналізуємо те, у яких варіантах можуть бути оформлені брендові упаковки, що викликають у певних категорій споживачів бажання придбати парфум:
Тут панує принцип «Головне - зміст, а не упаковка», який свого часу озвучив Коко Шанель. Пам'ятаєте прозору упаковку легендарних парфумів Chanel №5 її авторства? Так-так, ту саму в лаконічній чорно-білій гамі з однією лише назвою на коробочці? Ось так без зайвої химерності у вигляді складних орнаментів та блискучих напилень світу був представлений жіночий аромат, який навіть через сто років продовжує користуватися популярністю і бути впізнаваним.
Розкішний і насичений парфум покликаний спокусити і спокусити споживача з перших ароматних нот, що поширилися в повітрі після натискання пульверизатора. Як і його ефектна упаковка, головне завдання якої - взяти в полон і заволодіти думками споживача з першого погляду на неї. Такий дизайн напевно оцінять шанувальниці гламуру (а кількість таких дівчат та жінок у нашій країні досить велика).
Цікаво виглядає на упаковці парфуму імітація під дерево, забарвлення шерсті тварин чи шкіри ссавців та інші варіації. Саме з такою ідеєю «стати ближче до природи» дизайнери підійшли до створення упаковки для чоловічого парфуму з нотами від ТМ «Л'Етуаль». Тут навіть кришка флакона та елемент, що декорує, покриті стилізованим під дерево матеріалом.
Романтичні натури завжди і в усьому прагнуть підкреслити свою жіночність. Спеціально для такої категорії (як правило, юних дівчат) легкі квіткові аромати упаковують у дизайн із різноманітними флористичними зображеннями. Гама відтінків теж різноманітна: від пастельних тонів до строкатих відтінків.
Пакування більшості нішевих парфумерних марок можна цілком заслужено вважати справжніми витворами мистецтва. Головним мотивом для створення таких ексклюзивних упаковок із декоруванням незвичайними елементами є бажання заявити про свою несхожість на конкурентів. Крім того, це ще й вагоме виправдання кругленької суми, яку покупцеві доведеться викласти за придбання унікального аромату в дизайнерському «одязі».
Так само як нюх миттєво вловлює шлейф знайомого аромату і пробуджує в людини особливі почуття, так і зорова пам'ять швидко відтворює зі смаком створене обрамлення для парфумерної коштовності. Пам'ятайте про це і не нехтуйте замовленням якісного дизайну упаковки – довіряйте його розробку професіоналам!