→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Дизайн парфумерної упаковки

14

Оцінили: 3

Зміст:
Розмір шрифту:

Дизайн парфумерної упаковки

Оскільки парфум відбиває характер людини, то до вибору аромату собі як жінки, і чоловіки підходять дуже скрупульозно. А зовнішній вигляд парфумів або туалетної води відіграє роль вагомого фактора, що спонукає (чи ні) до їхньої покупки. До того ж парфумерні композиції займають одне з перших місць у списку товарів, які купують як подарунки рідним, друзям або колегам. І коли йдеться про придбання парфуму як подарунок, дизайн упаковки ще важливіший.

 

Гарним флакончиком з-під парфумів хочеться продовжувати милуватися навіть коли він вже спорожнів. Деякі естети і шикарну упаковку зараховують до шедеврів, ще довго не наважуючись її викинути, хоча насправді в домашньому побуті вона не несе особливих функцій. Напевно, це є вершина дизайнерської майстерності!

Способи оформлення парфумерних упаковок

По суті дизайн упаковки є ключем до завоювання популярності парфумерної продукції, а значить, до її успішності. У цьому слід відзначити сильну залежність зовнішнього вигляду упаковки від ринкового сегмента, який розрахований той чи інший парфумерний продукт.

Давайте проаналізуємо те, у яких варіантах можуть бути оформлені брендові упаковки, що викликають у певних категорій споживачів бажання придбати парфум:

Простота дизайну.

Тут панує принцип «Головне - зміст, а не упаковка», який свого часу озвучив Коко Шанель. Пам'ятаєте прозору упаковку легендарних парфумів Chanel №5 її авторства? Так-так, ту саму в лаконічній чорно-білій гамі з однією лише назвою на коробочці? Ось так без зайвої химерності у вигляді складних орнаментів та блискучих напилень світу був представлений жіночий аромат, який навіть через сто років продовжує користуватися популярністю і бути впізнаваним.

 

простота  

 

 

Шик і блиск.

Розкішний і насичений парфум покликаний спокусити і спокусити споживача з перших ароматних нот, що поширилися в повітрі після натискання пульверизатора. Як і його ефектна упаковка, головне завдання якої - взяти в полон і заволодіти думками споживача з першого погляду на неї. Такий дизайн напевно оцінять шанувальниці гламуру (а кількість таких дівчат та жінок у нашій країні досить велика).

 

шик і блиск  

 

 

Природні текстури.

Цікаво виглядає на упаковці парфуму імітація під дерево, забарвлення шерсті тварин чи шкіри ссавців та інші варіації. Саме з такою ідеєю «стати ближче до природи» дизайнери підійшли до створення упаковки для чоловічого парфуму з нотами від ТМ «Л'Етуаль». Тут навіть кришка флакона та елемент, що декорує, покриті стилізованим під дерево матеріалом.

 

природні текстури  

 

 

Квіткові мотиви.

Романтичні натури завжди і в усьому прагнуть підкреслити свою жіночність. Спеціально для такої категорії (як правило, юних дівчат) легкі квіткові аромати упаковують у дизайн із різноманітними флористичними зображеннями. Гама відтінків теж різноманітна: від пастельних тонів до строкатих відтінків.

 

квіткові мотиви  

 

 

«З родзинкою».

Пакування більшості нішевих парфумерних марок можна цілком заслужено вважати справжніми витворами мистецтва. Головним мотивом для створення таких ексклюзивних упаковок із декоруванням незвичайними елементами є бажання заявити про свою несхожість на конкурентів. Крім того, це ще й вагоме виправдання кругленької суми, яку покупцеві доведеться викласти за придбання унікального аромату в дизайнерському «одязі».

 

з родзинкою  

 

 

Так само як нюх миттєво вловлює шлейф знайомого аромату і пробуджує в людини особливі почуття, так і зорова пам'ять швидко відтворює зі смаком створене обрамлення для парфумерної коштовності. Пам'ятайте про це і не нехтуйте замовленням якісного дизайну упаковки – довіряйте його розробку професіоналам!

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 3

Середня оцінка 4.7 / 5