Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Косметичний продукт без упаковки – все одно, що дівчина на побаченні без макіяжу. Але як і невміло зроблений макіяж не здатний перетворити жіноче обличчя, так і поспіхом створена упаковка б'юті-засобу лише відштовхне потенційного покупця. Виходячи з цього, підходити до розробки дизайну косметичної упаковки необхідно з огляду на важливість її іміджевої функції.
Крім естетичної складової (це само собою зрозуміло), дизайн косметичної упаковки, що продає, повинен бути:
|
впізнаваним (улюблений крем чи мило на полиці у магазині повинні мати якусь «фішку», щоб постійний покупець міг одразу їх помітити); |
|
|
зрозумілим (якщо йдеться про шампунь або гель для душу, їх упаковка повинна виглядати відповідним чином, а не нагадувати за формою тюбик зубної пасти тощо); |
|
|
що відповідає ринковій ніші (треба чітко розуміти, на яку цільову аудиторію орієнтований виробник косметичного товару, і вже відштовхуватись від неї при побудові стратегії позиціонування). |
Популярні тенденції у дизайні упаковки косметики
Перш ніж починати детальну розробку дизайну косметичної упаковки, потрібно визначитися зі стилем, в якому вона повинна бути виконана. Адже саме стиль загалом задає настрій товару і багато в чому впливає на вибір споживача. При цьому пам'ятайте, що дизайн упаковки повинен поєднуватись з фірмовим стилем косметичної марки, а не йти з ним урозріз.
Давайте розберемося, які тенденції у дизайні упаковок найбільш поширені у косметичній сфері:
Мінімалізм. Для косметики бюджетної категорії (так званого мас-маркету), у дизайні упаковки продовжують переважати яскраві кольори та великі написи. Однак можна помітити, що окремі виробники косметичної продукції виводять на ринок свій товар «одягненим» у пастельні тони та стримані форми.
Гламур. Як відомо, косметична упаковка, стилізована під золото чи срібло, асоціюється у споживача з якістю класу «люкс» та вказує на приналежність товару до преміального сегменту. Тому торгові марки, які пропонують косметику високого рівня, вдаються саме до таких дизайнерських рішень. Особливо це притаманно іноземним компаніям-виробникам.
Сільський стиль. Щоб вказати на натуральність компонентів у складі засобів з лінійки еко-косметики, вітчизняні виробники часто стилізують їхню упаковку природними мотивами (зображеннями рослин та кольорів, що використовуються як компоненти). Це також чудовий спосіб підкреслити цілющий ефект косметичного засобу, адже значний відсоток дорослих людей віддає перевагу традиційним методам догляду за обличчям і тілом.
Поп-арт. Як правило, у такому стилі представлені підліткові чи молодіжні серії косметичних засобів. Їхні упаковки супроводжуються яскравими ілюстраціями в насичених контрастних тонах, можливо з персонажами, що належать до певного культурного напрямку (рок, поп, хіпі тощо).
Сподіваємось, тепер ви знаєте більше з викладеної теми. А якщо ваша косметична новинка потребує гідного представлення на ринку, тоді вам точно до нас! У дружній команді WeLoveBrands народжуються та реалізуються найкращі ідеї щодо створення дизайну всіх видів упаковки.