Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Багато компаній та сайти мають логотип навіть за відсутності фірмового стилю. Цей знак допомагає розвивати бізнес та виділятися серед конкурентів. Якщо у вас немає логотипу, але ви хочете збільшити потік лояльних клієнтів та підвищити продаж, слід його створити. До кого краще звернутися з цим питанням, розглянемо далі.
Логотип – це асоціативне визначення продукту чи роботи компанії. Необхідно, щоб він привертав увагу та подобався споживачам. Бачачи знак, люди чітко повинні розуміти, про яку компанію йдеться. Тоді фірмовий знак працюватиме на вас.
Замовити розробку логотипу можна в агентстві, дизайн-студії, фрілансері або пошукати спеціаліста серед своїх знайомих. Що краще, розбираймося.
Компанії, які займаються брендингом, створять вам ефективний логотип, але така послуга обійдеться недешево.
якість роботи (перед створенням лого будуть вивчені ринок, конкуренти та цільова аудиторія); |
|
унікальний логотип; |
|
чіткі часові рамки. |
висока вартість; |
|
тривалий термін виконання; |
|
відсутність прямого контакту з виконавцем здебільшого. |
Над створенням лого працюватиме команда спеціалістів (дизайнер, менеджер, арт-директор).
унікальний логотип; |
|
якісна робота; |
|
кілька варіантів лого; |
|
великий вибір студій. |
висока вартість; |
|
тривалі терміни. |
Ви можете переглянути роботи різних дизайнерів і вибрати того, хто більше сподобається.
дешевше, ніж в агентствах та студіях + можна торгуватися; |
|
швидше, ніж у компаніях; |
|
великий вибір спеціалістів. |
ризик (не всі фрілансери сумлінні: можуть взяти передоплату та зникнути) |
|
проблеми з термінами (фрілансер може пообіцяти зробити швидко та не вкластися у строк); |
|
обмежена кількість варіантів; |
|
відсутність договору та документів. |
Якщо серед ваших знайомих є дизайнер, розробку логотипу можна замовити у нього.
ризик мінімальний, тому що ви знаєте цю людину (навряд чи вона візьме гроші та зникне); |
|
низька вартість послуг порівняно з агентствами, студіями та на ринку фрілансу. |
необхідність підлаштовуватися під свого знайомого та його графік (він може бути зайнятий іншим проектом, тому вам доведеться чекати); |
|
невелика кількість варіантів; |
|
неофіційна робота, а значить і на логотип у вас не буде прав. |
У кого замовити розробку логотипу вирішувати тільки вам. Спочатку оцініть можливі ризики, визначтеся, скільки ви готові чекати і яку суму зможете заплатити фахівцю, а потім робіть вибір. Крім створення лого, в агентстві або дизайн-студії можна замовити ребрендинг. Фірмовий знак необхідно вдосконалити у разі зміни концепції компанії чи ідеї бренду.
Для замовлення нового логотипу та проведення ребрендингу звертайтесь до студії WeLoveBrands. Це можна зробити, зателефонувавши або заповнивши форму на сайті.