Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Чи знаєте ви, на що насамперед звертають увагу потенційні клієнти? На ваш імідж. А імідж насамперед складає вдало оформлений логотип. Адже, як не намагайся, зустрічають по одязі. Тож "з'їхати" зі створення крутого лого не вийде.
Без логотипу іміджу компанії буде досить складно. Без нього ні круту вивіску не зробиш, ні сайт не оформиш. Навіть обліковий запис в Інстаграмі виглядатиме підозріло.
І ось, уявіть, ми вас таки переконали зробити лого. І ви створили заповітну емблему. Але покупців більше не стає. В чому причина? Давайте розберемо найпоширеніші помилки.
Ви намагаєтеся вмістити в свою емблему максимум інформацію про себе і "заправляєте" її безліччю відтінків, що не поєднуються. В результаті виходить дивна "каша", яку складно сприймати. А якщо ви і чи не всі кольори пантри Пантон туди додали, поспішайте міняти логотип.
Середньостатистичний споживач за день може бачити десятки чи навіть сотні логотипів. І ваше завдання — зачепити. Тому стандартні шаблонні лого відкидайте убік. Максимум креативу.
Неправильно вибраний колір у лого – одна з найпоширеніших проблем серед компаній. Адже колір це те, що впливає на сприйняття вашого логотипу, а відповідно, і всієї фірми. Можна сміливо сказати, що колір "вирішує".
Однією з головних завдань лого є презентація компанії. Людина, дивлячись на неї, має відразу розуміти, з чим пов'язана ваша діяльність. До речі, не радимо брати для логотипу просто літери — ринок ними переповнений.
А щоб ваша символіка запам'яталася потенційному покупцю, слід звернути увагу на його забарвлення. Тому що кожен колір викликає в людини певну емоцію. І ті дизайнери, які користуються цією зброєю, зазвичай створюють круті лого. Як правильно підібрати потрібний тон і з чим його взагалі їдять? Читайте далі.
Давайте з прикладу. Кожна людина має колір, який іде їй більше і найменше. Це залежить від відтінку волосся, шкіри, віку тощо. І якщо він одягне річ невідповідного тону, то почуватиметься невпевнено і виглядатиме менш привабливо.
Так і з логотипами для різних галузей бізнесу. Якщо певний колір для логотипу не підходить вашій галузі, то логотип відштовхуватиме потенційних клієнтів. Тому що всі тони впливають на підсвідомість людини по-своєму. Звертайте увагу не лише на те, наскільки приємний вашому оку той чи інший відтінок, а й його психологічне значення. Тоді ваш бренд запам'ятають краще та асоціації будуть лише позитивними.
Також має вагу та актуальність кольору для логотипу. Існують тренди на різні тони. Які кольори найпопулярніші на даний момент? Читайте далі.
Якщо ви хочете, щоб ваш майбутній логотип був створений на базі кількох кольорів або відтінків, вони мають бути візуально збалансовані. Підбирати поєднання кольорів для логотипу можна кількома способами:
Основне завдання упаковки полягає в тому, щоб продукт (якщо йдеться про їжу та напої) здавався якомога апетитнішим. Домогтися цього можна, посилюючи різні враження:
Гармонійно переплітаючи між собою емоційну, візуальну та раціональну складові дизайну, можна захопити увагу потенційного покупця, і сегмент певного ринку. При цьому майте на увазі, що успіх бізнесу залежить не тільки від успішного дизайну, але і від успішного управління ним. Це добре простежується на прикладі процвітаючих компаній, де дизайнерське мислення відіграє важливу роль у всіх сферах діяльності.
Сучасні тренди диктують свої порядки не лише для одягу чи інтер'єрів, та й для оформлення логотипів компаній. На кольори, які ми бачимо на вивісках та головних сторінках інтернет-магазинів, найчастіше теж є певна мода. Які тони зараз найбільш популярні?
синій. Цей холодний колір і всі його відтінки здебільшого асоціюються з кольором неба та води. Він заспокоює та допомагає зосередитися. Синій особливо люблять ІТ-компанії, виробники продуктів харчування.
червоний. Найбільш агресивний та емоційний. Цей колір несе провокаційні та енергійні посилання, які зазвичай привертають увагу. Він частішає серцеві ритми та дихання, активізує гіпофіз. Часто його можна побачити у “їстівній”, медичній та інших галузях, пов'язаних із спонуканням до дії.
жовтий. Радісний та оптимістичний відтінок! Викликає лише позитивні емоції. Також асоціюється із сонцем. Напевно, тому він залишає теплий осад на душі. Найактивніше цим користуються компанії з виробництва товарів для дому, техніки. Також його люблять власники продуктової галузі.
зелений. Його пов'язують зі свіжістю, спокоєм, міцним здоров'ям. Цей колір найбільше віддають перевагу IT-компаніям, виробникам напоїв.
фіолетовий. Один із найтаємничіших тонів. Шляхетний та витончений. Одним словом, королівський. Особливо часто його обирають фінансові компанії та виробники солодощів.
чорний. Дорогий колір. У ньому немає нічого зайвого. Престижний, вічний та вишуканий. Найбільше його люблять фірми, що продають дорогі товари. І не дарма. Адже колір виглядає надто дорого.
Також користуються популярністю білий, помаранчевий, золотий та рожевий. Але важливо визначитися, який із них стане вашим фірмовим кольором логотипу. Для цього враховуйте сферу свого бізнесу та переваги цільової аудиторії. А як це зробити, ми розповімо в наступному пункті.
Ми не втомимося повторювати, що правильно вибраний колір - запорука вдалого логотипу. І до того ж для кожної фірми відтінок буде індивідуальним. Так як він залежить від того, в якій галузі ви розвиваєте свій бізнес і залучення якої аудиторії розраховуєте. Якщо підібрати ідеальний відтінок, виходячи з цих особливостей, то ви обов'язково розширите свою аудиторію.
Кожен колір має певний посил. Людина відчуває її на підсвідомому рівні. Отже, щоб зробити свій бренд впізнаваним, потрібно вибирати ті кольори, які викликатимуть певні асоціації.
Насамперед, звертайте увагу на те, які почуття пробуджує в людині той чи інший відтінок. Наприклад, червоний збуджуватиме нервову систему. І тому він здатний спонукати потенційного покупця до рішучих дій. А ось колір апельсина викличе на душі відчуття тепла та домашнього затишку. А як щодо інших кольорів?
Білий. Незважаючи на свою нейтральність, він живить людину енергією. Він проганяє страхи та морок, прибирає негатив. Також він зарядить бадьорістю та мотивує на нові перемоги. З іншого боку, цей колір символізує порожнечу та чистоту. У логотипах його найчастіше вибирають як фоновий, оскільки сам по собі він існувати не може
Чорний. Найзагадковіший колір. Він спокійний. Затягує та розслаблює. У логотипах він найчастіше символізує стабільність та впевненість у своїх силах. Багатий досвід та непохитність допоможе висловити саме він. Його найчастіше вибирають серйозні організації зі світовим ім'ям. Використовується там, де вже не потрібно привертати увагу клієнтів, адже вони йдуть самі.
Синій. Глибина, спокій і холод. Саме ці асоціації спадають на думку при погляді на синій колір. Він одухотворює, дає відчуття миролюбності та вічності. У бізнес-палітрі є найпопулярнішим. Адже, крім спокою, він ще й заряджає на успіх. У логотипах він означатиме впевненість, лояльність, визнаність. Однак, через те, що його розбирають на логотипи найчастіше, потрібно підходити до його використання з оригінальністю. Прості букви не прокотять. Потрібно, щоб запам'яталося.
Зелений. Колір природи позитивно впливає нервову систему. Зелений = процвітання та саме життя. Він означає повагу та спокій. Щоправда його надлишок може означати недосвідченість і заздрість. Але у логотипах він символізує функціональність, новизну, фінансове процвітання. Означає природну свіжість та оптимізм.
Жовтий. Яскравий та життєрадісний колір! Що вже сказати, справжнє сонце! Він дарує позитивні емоції і в логотипах виглядає незвично. Але краще відтінки жовтого у чистому вигляді не використовувати. Щоправда, якщо з ним перебрати, він може нести тривожний посил.
Рожевий. Наївність і м'якість, своєрідна невинність та жіночність – саме так можна охарактеризувати рожевий колір. Якщо ви хочете показати через свій логотип, що ви – дбайлива компанія, то вибирайте цей тон.
Тепер ви знаєте, який колір вибирати для логотипу, щоб донести бажане повідомлення для покупця. Однак, важливо підбирати такий тон, який підходитиме саме вашій сфері бізнесу.
Дослідження показують, що колір логотипу впливає ухвалення рішення про купівлю у 60-80% споживачів. Це означає, що колір може підняти ваші продажі, так і звести на "ні". Тому одним із найважливіших факторів при виборі кольору є галузь, у якій ви створюєте фірму.
Який колір найбільше і найменше підходить кожній сфері бізнесу?
Відмінно підійде:
|
Не підійде:
|
Відмінно підійде:
|
Не підійде:
|
Відмінно підійде:
|
Не підійде:
|
Відмінно підійде:
|
Не підійде:
|
Відмінно підійде:
|
Не підійде:
|
Відмінно підійде:
|
Не підійде:
|
Відмінно підійде:
|
Не підійде:
|
Щоб підібрати колір для логотипу онлайн, допоможе дизайнерам розроблені спеціальні сервіси. Ось 15 найкращих з них:
Як відомо, однотонних логотипів немає. І в них обов'язково використовуються хоча б два чи три кольори. Тому в дует до вашого ідеального відтінку дуже важливо підібрати не менш ідеального союзника. Нижче ми наведемо список найкрутіших комбінацій. Сподіваємось, ви знайдете своє поєднання для логотипів.
Відразу хочемо сказати, що практично всі кольори чудово виглядають з чорним або білим кольором. Хоча білому найбільше йдуть синій, червоний та чорний. А чорному — червоний, бузковий, жовтий та помаранчевий.
Найвдаліші поєднання:
Жовтий+ліловий | Золотий+оливковий | Рожевий+колір зеленої м'яти | ||||||||
Фіолетовий+сірий | Сірий+колір фуксії | Зелений+вершково-білий | ||||||||
Лимонний+вишнево-червоний | Блакитний+рожевий | Червоний+бурий | ||||||||
Бежевий+смарагдовий |
Як бачите, підбирати гідні кольори для логотипу потрібно ретельно. Дослідіть цільову аудиторію, свою сферу діяльності тощо. Ну і обов'язково вивчіть психологічну дію кожного кольору на людину. Тим більше, у нашому блозі ви можете знайти ознайомлювальні статті щодо кожного кольору.
Ну а якщо ви не впевнені, що зможете створити логотип і пофарбувати його в відповідний колір, то радимо звернутися до професіоналів. Таким як дизайнери WeLoveBrands. Вони можуть підібрати для вашого логотипу ідеальний відтінок. Підкажуть, що найбільше сподобається цільовій аудиторії. І створять таке лого, про яке ваші конкуренти тільки мріятимуть. Ви тільки подивіться, які шедеври створив WeLoveBrands.
Напевно, ви подумали зараз, що це якесь диво. Тому що такі творіння просто неможливо створити за допомогою спеціальних програм для дизайну. Але в руках дизайнерів WeLoveBrands можливо все! Адже ми буквально вкладаємо душу у свої роботи. І саме завдяки цьому вони відрізняються від робіт інших компаній.
Так що якщо ви шукаєте ідеального лого — ви знаєте що робити!