→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Кольори для логотипу: найкращі відтінки та вдалі поєднання

10

Оцінили: 2

Зміст:
Розмір шрифту:

Кольори для логотипу: найкращі відтінки та вдалі поєднання

Чи знаєте ви, на що насамперед звертають увагу потенційні клієнти? На ваш імідж. А імідж насамперед складає вдало оформлений логотип. Адже, як не намагайся, зустрічають по одязі. Тож "з'їхати" зі створення крутого лого не вийде.

 

Як спонукати людину до покупки за допомогою логотипу?

Без логотипу іміджу компанії буде досить складно. Без нього ні круту вивіску не зробиш, ні сайт не оформиш. Навіть обліковий запис в Інстаграмі виглядатиме підозріло.

І ось, уявіть, ми вас таки переконали зробити лого. І ви створили заповітну емблему. Але покупців більше не стає. В чому причина? Давайте розберемо найпоширеніші помилки.

Логотип надто складний

Ви намагаєтеся вмістити в свою емблему максимум інформацію про себе і "заправляєте" її безліччю відтінків, що не поєднуються. В результаті виходить дивна "каша", яку складно сприймати. А якщо ви і чи не всі кольори пантри Пантон туди додали, поспішайте міняти логотип.

Нічим не виділяється серед інших

Середньостатистичний споживач за день може бачити десятки чи навіть сотні логотипів. І ваше завдання — зачепити. Тому стандартні шаблонні лого відкидайте убік. Максимум креативу.

Неправильно підібраний колір

Неправильно вибраний колір у лого – одна з найпоширеніших проблем серед компаній. Адже колір це те, що впливає на сприйняття вашого логотипу, а відповідно, і всієї фірми. Можна сміливо сказати, що колір "вирішує".

Не розповідає про вашу компанію

Однією з головних завдань лого є презентація компанії. Людина, дивлячись на неї, має відразу розуміти, з чим пов'язана ваша діяльність. До речі, не радимо брати для логотипу просто літери — ринок ними переповнений.

А щоб ваша символіка запам'яталася потенційному покупцю, слід звернути увагу на його забарвлення. Тому що кожен колір викликає в людини певну емоцію. І ті дизайнери, які користуються цією зброєю, зазвичай створюють круті лого. Як правильно підібрати потрібний тон і з чим його взагалі їдять? Читайте далі.

Чому важливо вибрати правильний колір для логотипу?

Давайте з прикладу. Кожна людина має колір, який іде їй більше і найменше. Це залежить від відтінку волосся, шкіри, віку тощо. І якщо він одягне річ невідповідного тону, то почуватиметься невпевнено і виглядатиме менш привабливо.

Так і з логотипами для різних галузей бізнесу. Якщо певний колір для логотипу не підходить вашій галузі, то логотип відштовхуватиме потенційних клієнтів. Тому що всі тони впливають на підсвідомість людини по-своєму. Звертайте увагу не лише на те, наскільки приємний вашому оку той чи інший відтінок, а й його психологічне значення. Тоді ваш бренд запам'ятають краще та асоціації будуть лише позитивними.

Також має вагу та актуальність кольору для логотипу. Існують тренди на різні тони. Які кольори найпопулярніші на даний момент? Читайте далі.

Як підібрати поєднання кольорів для логотипу

Якщо ви хочете, щоб ваш майбутній логотип був створений на базі кількох кольорів або відтінків, вони мають бути візуально збалансовані. Підбирати поєднання кольорів для логотипу можна кількома способами:

  1. Монохромні кольори. В основі цього витонченого та консервативного методу лежить використання різних відтінків, тонів одного кольору (наприклад, спектр червоного, починаючи від світлого до темного).
  2. Аналогічні кольори. При такому універсальному способі використовуються відтінки, які розташовані поряд на колірному колі.
  3. Компліментарні (додаткові) кольори. Дана схема передбачає використання кольорів, які знаходяться навпроти одного на колірному колі (наприклад, фіолетового та жовтого, червоного та зеленого, помаранчевого та синього). Через високу контрастність і високу інтенсивність їх може бути складно гармонійно застосувати, особливо в чистому вигляді.
  4. Окремо-компліментарні кольори. Цей метод полягає в тому, що вибирається будь-який колір на колірному колі, а на додаток йому - два флангові кольори. У цьому випадку контраст такий самий сильний, як і комплементарної композиції, але менш різкий.
  5. Тріадний. У рамках такого способу вибір падає на будь-які три кольори, що знаходяться на однаковій відстані один від одного (наприклад, жовто-жовтогарячий, червоно-фіолетовий та синьо-зелений).
  6. Зошитний (двічі компліментарний). Суть схеми в тому, що підбираються дві пари кольорів, що доповнюють одна одну. При використанні цього способу з чотирьох кольорів спочатку вибирається один домінуючий, а потім регулюється насиченість деяких або всіх кольорів.

Колір та дизайн-стратегія бренду

Основне завдання упаковки полягає в тому, щоб продукт (якщо йдеться про їжу та напої) здавався якомога апетитнішим. Домогтися цього можна, посилюючи різні враження:

  • Зорові. Для цього продукт повинен мати привабливий на вигляд барвистий образ.
  • Слухові. У рекламі важливе значення приділяється емоційним звукам (наприклад, похрустування продукту, шипіння напою, шарудіння упаковки тощо).
  • Дотичні. Тут у ролі помічників виступають особливі форми, обсяги, матеріали, що викликають певні відчуття.

Гармонійно переплітаючи між собою емоційну, візуальну та раціональну складові дизайну, можна захопити увагу потенційного покупця, і сегмент певного ринку. При цьому майте на увазі, що успіх бізнесу залежить не тільки від успішного дизайну, але і від успішного управління ним. Це добре простежується на прикладі процвітаючих компаній, де дизайнерське мислення відіграє важливу роль у всіх сферах діяльності.

Найкращі кольори для логотипу

Сучасні тренди диктують свої порядки не лише для одягу чи інтер'єрів, та й для оформлення логотипів компаній. На кольори, які ми бачимо на вивісках та головних сторінках інтернет-магазинів, найчастіше теж є певна мода. Які тони зараз найбільш популярні?

  • синій. Цей холодний колір і всі його відтінки здебільшого асоціюються з кольором неба та води. Він заспокоює та допомагає зосередитися. Синій особливо люблять ІТ-компанії, виробники продуктів харчування.

  • червоний. Найбільш агресивний та емоційний. Цей колір несе провокаційні та енергійні посилання, які зазвичай привертають увагу. Він частішає серцеві ритми та дихання, активізує гіпофіз. Часто його можна побачити у “їстівній”, медичній та інших галузях, пов'язаних із спонуканням до дії.

  • жовтий. Радісний та оптимістичний відтінок! Викликає лише позитивні емоції. Також асоціюється із сонцем. Напевно, тому він залишає теплий осад на душі. Найактивніше цим користуються компанії з виробництва товарів для дому, техніки. Також його люблять власники продуктової галузі.

  • зелений. Його пов'язують зі свіжістю, спокоєм, міцним здоров'ям. Цей колір найбільше віддають перевагу IT-компаніям, виробникам напоїв.

  • фіолетовий. Один із найтаємничіших тонів. Шляхетний та витончений. Одним словом, королівський. Особливо часто його обирають фінансові компанії та виробники солодощів.

  • чорний. Дорогий колір. У ньому немає нічого зайвого. Престижний, вічний та вишуканий. Найбільше його люблять фірми, що продають дорогі товари. І не дарма. Адже колір виглядає надто дорого.

Також користуються популярністю білий, помаранчевий, золотий та рожевий. Але важливо визначитися, який із них стане вашим фірмовим кольором логотипу. Для цього враховуйте сферу свого бізнесу та переваги цільової аудиторії. А як це зробити, ми розповімо в наступному пункті.

Як вибрати фірмові кольори логотипу?

Ми не втомимося повторювати, що правильно вибраний колір - запорука вдалого логотипу. І до того ж для кожної фірми відтінок буде індивідуальним. Так як він залежить від того, в якій галузі ви розвиваєте свій бізнес і залучення якої аудиторії розраховуєте. Якщо підібрати ідеальний відтінок, виходячи з цих особливостей, то ви обов'язково розширите свою аудиторію.

Кожен колір має певний посил. Людина відчуває її на підсвідомому рівні. Отже, щоб зробити свій бренд впізнаваним, потрібно вибирати ті кольори, які викликатимуть певні асоціації.

Насамперед, звертайте увагу на те, які почуття пробуджує в людині той чи інший відтінок. Наприклад, червоний збуджуватиме нервову систему. І тому він здатний спонукати потенційного покупця до рішучих дій. А ось колір апельсина викличе на душі відчуття тепла та домашнього затишку. А як щодо інших кольорів?

  • Білий. Незважаючи на свою нейтральність, він живить людину енергією. Він проганяє страхи та морок, прибирає негатив. Також він зарядить бадьорістю та мотивує на нові перемоги. З іншого боку, цей колір символізує порожнечу та чистоту. У логотипах його найчастіше вибирають як фоновий, оскільки сам по собі він існувати не може

  • Чорний. Найзагадковіший колір. Він спокійний. Затягує та розслаблює. У логотипах він найчастіше символізує стабільність та впевненість у своїх силах. Багатий досвід та непохитність допоможе висловити саме він. Його найчастіше вибирають серйозні організації зі світовим ім'ям. Використовується там, де вже не потрібно привертати увагу клієнтів, адже вони йдуть самі.

  • Фіолетовий. Через те, що він є сумішшю найтеплішого і найхолоднішого відтінків, він має подвійну репутацію. Одночасно збуджує та заспокоює, притягує та відштовхує. Він вважається королівським кольором. Несе у собі щось вишукане та містичне. Його особливо люблять виробники товарів класу люкс. Фіолетовий - це шляхетність, духовність, містика, граціозність та дорожнеча. У лого він наголошує на тому, що ви створюєте продукт "королівських кровей".

  • Синій. Глибина, спокій і холод. Саме ці асоціації спадають на думку при погляді на синій колір. Він одухотворює, дає відчуття миролюбності та вічності. У бізнес-палітрі є найпопулярнішим. Адже, крім спокою, він ще й заряджає на успіх. У логотипах він означатиме впевненість, лояльність, визнаність. Однак, через те, що його розбирають на логотипи найчастіше, потрібно підходити до його використання з оригінальністю. Прості букви не прокотять. Потрібно, щоб запам'яталося.

  • Зелений. Колір природи позитивно впливає нервову систему. Зелений = процвітання та саме життя. Він означає повагу та спокій. Щоправда його надлишок може означати недосвідченість і заздрість. Але у логотипах він символізує функціональність, новизну, фінансове процвітання. Означає природну свіжість та оптимізм.

  • Жовтий. Яскравий та життєрадісний колір! Що вже сказати, справжнє сонце! Він дарує позитивні емоції і в логотипах виглядає незвично. Але краще відтінки жовтого у чистому вигляді не використовувати. Щоправда, якщо з ним перебрати, він може нести тривожний посил.

  • Рожевий. Наївність і м'якість, своєрідна невинність та жіночність – саме так можна охарактеризувати рожевий колір. Якщо ви хочете показати через свій логотип, що ви – дбайлива компанія, то вибирайте цей тон.

Тепер ви знаєте, який колір вибирати для логотипу, щоб донести бажане повідомлення для покупця. Однак, важливо підбирати такий тон, який підходитиме саме вашій сфері бізнесу.

Вибираємо колір логотипу у сфері діяльності

Дослідження показують, що колір логотипу впливає ухвалення рішення про купівлю у 60-80% споживачів. Це означає, що колір може підняти ваші продажі, так і звести на "ні". Тому одним із найважливіших факторів при виборі кольору є галузь, у якій ви створюєте фірму.

Який колір найбільше і найменше підходить кожній сфері бізнесу?

Червоний колір

колір логотипу підійде

колір логотипу не підійде

Відмінно підійде:

  • Цифровим технологіям та ЗМІ = сміливі рішення
  • Ресторанам , особливо швидкого харчування = голод, бажання
  • Брендам одягу = впевненість у собі
  • Товарам для чоловіків = мужність
  • Автомобілям = сила, міць
  • Сайтам знайомств = пристрасть, кохання

Не підійде:

  • Соціальним мережам
  • Авіалініям
  • Засобам гігієни
  • Науковим компаніям
  • Виробникам питної води

Жовтий колір

колір логотипу підійде

колір логотипу не підійде

Відмінно підійде:

  • Енергетичної промисловості = динаміка, розвиток
  • Фастфуду = хороший апетит
  • Розвагам та товарам для дітей = дружелюбність, радість
  • Сільському господарству = урожай, достаток
  • Автомобілебудівним компаніям = якість, уміння

Не підійде:

  • Медиці
  • Авіалініям
  • Інформаційним технологіям

Зелений колір

колір логотипу підійде

колір логотипу не підійде

Відмінно підійде:

  • Виробникам продуктів харчування та напоїв = натуральність, свіжість
  • Фінансовим компаніям = надійність, процвітання
  • Клінінговим компаніям = чистота
  • Медицина = здоров'я, безпека
  • Туристичним фірмам = розслаблення, легкість

Не підійде:

  • Виробникам солодощів
  • Фастфуду
  • Автомобільним компаніям
  • Брендам одягу

Синій колір

колір логотипу підійде

колір логотипу не підійде

Відмінно підійде:

  • Медиці = довіра, спокій
  • Соціальним мережам = спілкування, дружелюбність
  • Науковим корпораціям = "холодний розум", інтелект
  • Авіаліній = безпека, якість
  • Виробникам засобів гігієни = охайність, естетика
  • Виробникам питної води = свіжість, чистота

Не підійде:

  • Сфері харчування
  • Організації свят
  • Товарам для дітей
  • Енергетичним компаніям

Фіолетовий колір

колір логотипу підійде

колір логотипу не підійде

Відмінно підійде:

Не підійде:

  • Весільні салони
  • Сільськогосподарським компаніям
  • Агентствам нерухомості

Чорний колір

колір логотипу підійде

колір логотипу не підійде

Відмінно підійде:

  • Косметична промисловість = краса, стиль
  • Автомобілям = якість, статус
  • Елітному алкоголю = дорожнеча, висока якість
  • Одяг, взуття = винятковість, ексклюзив
  • Фінансам = надійність, впевненість

Не підійде:

  • Товарам для дітей
  • Медиці
  • Авіалініям
  • Продуктам харчування
  • Розвагам

Рожевий колір

колір логотипу підійде

колір логотипу не підійде

Відмінно підійде:

  • Брендам одягу = стиль, актуальність
  • Салонам краси = краса, естетика
  • Доставка квітів = романтика, свіжість
  • Весільні салони = ніжність, трепет.

Не підійде:

  • Сільському господарству
  • Агентствам з нерухомості
  • Фінансовим компаніям
  • Магазинам техніки

Підбір кольору для логотипу онлайн

Щоб підібрати колір для логотипу онлайн, допоможе дизайнерам розроблені спеціальні сервіси. Ось 15 найкращих з них:

  1. Adobe Colour CC. Цей інструмент доступний у браузерній та настільній версіях і дозволяє пробувати, створювати та зберігати різні колірні композиції у наборі з 5-ти кольорів кожна. Якщо ви використовуєте настільний варіант, колірну схему можна експортувати безпосередньо до Photoshop, InDesign або Illustrator.
  2. ColourCode. З використанням даного веб-ресурсу створювати палітру можна як вручну, так і за допомогою систем кольору на основі одного базового кольору, і зберегти набір в 3-х форматах.
  3. Mudcube Colour Sphere. Цей онлайн-сервіс зручний для тих, хто не визначився з колірною схемою, адже він пропонує вибрати бажану тему з меню.
  4. Колір Palette Generator. За допомогою такого безкоштовного онлайн-інструменту можна згенерувати палітру кольорів на базі завантаженого файлу в будь-якому з форматів JPG, PNG або GIF.
  5. Логомак. Ресурс цікавий тим, що дозволяє підібрати з кількох варіантів палітру кольорів, залежно від сфери бізнесу.
  6. Colrd. У цій галереї зібрані готові палітри, градієнти, картинки з кольоровими схемами, що їм відповідають.
  7. Матеріал Palette. Завдяки застосуванню цього зручного генератора колірних схем можна створити палітру в два кліки і зберегти набір в одному з 7 форматів.
  8. Coolors. Цей онлайн-інструмент із зручним інтерфейсом і великою кількістю налаштувань вважається одним з найкращих для створення палітри кольорів. Дозволяє вибрати кольори із завантаженого зображення, а також зберегти готову палітру у кількох форматах.
  9. Material UI Colors. Сервіс містить палітру кольорів для Android, iOS та веб у стилі матеріального дизайну.
  10. ColorZilla. Це професійний веб-інструмент, який дає дизайнерам можливість визначити номер кольору, взявши піпеткою з будь-якої точки браузера.
  11. ColorHexa. Корисний ресурс вміщує великий обсяг інформації за будь-яким кольором (відтінки, палітри, тони), знайти який можна шляхом введення в пошуковому рядку англійської назви або HEX- або RGB-коду.
  12. Brand Colors. Використання цього онлайн-сервісу допомагає з підбором кольорів, які використовують у дизайні логотипів відомі бренди.
  13. COLOURlovers. У бібліотеці цього веб-сервісу — понад 2 млн готових колірних рішень, доступних для сортування за кількістю переглядів, рейтингом та датою створення.
  14. Colorscheme. Даний російськомовний інструмент призначений для генерації колірної схеми на базі 6 різних колірних систем відповідно до правил колористики колірного кола.
  15. 0 to 255. Цей сервіс призначений для перегляду всіх можливих відтінків для того, щоб знайти серед них відповідний.

Найвдаліші поєднання кольорів для логотипу

Як відомо, однотонних логотипів немає. І в них обов'язково використовуються хоча б два чи три кольори. Тому в дует до вашого ідеального відтінку дуже важливо підібрати не менш ідеального союзника. Нижче ми наведемо список найкрутіших комбінацій. Сподіваємось, ви знайдете своє поєднання для логотипів.

Відразу хочемо сказати, що практично всі кольори чудово виглядають з чорним або білим кольором. Хоча білому найбільше йдуть синій, червоний та чорний. А чорному — червоний, бузковий, жовтий та помаранчевий.

Найвдаліші поєднання:

  Жовтий+ліловий     Золотий+оливковий     Рожевий+колір зеленої м'яти
                     
  Фіолетовий+сірий     Сірий+колір фуксії  

  Зелений+вершково-білий
                     
  Лимонний+вишнево-червоний     Блакитний+рожевий     Червоний+бурий
                     
  Бежевий+смарагдовий                

 

Як бачите, підбирати гідні кольори для логотипу потрібно ретельно. Дослідіть цільову аудиторію, свою сферу діяльності тощо. Ну і обов'язково вивчіть психологічну дію кожного кольору на людину. Тим більше, у нашому блозі ви можете знайти ознайомлювальні статті щодо кожного кольору. 

Ну а якщо ви не впевнені, що зможете створити логотип і пофарбувати його в відповідний колір, то радимо звернутися до професіоналів. Таким як дизайнери WeLoveBrands. Вони можуть підібрати для вашого логотипу ідеальний відтінок. Підкажуть, що найбільше сподобається цільовій аудиторії. І створять таке лого, про яке ваші конкуренти тільки мріятимуть. Ви тільки подивіться, які шедеври створив WeLoveBrands.

Напевно, ви подумали зараз, що це якесь диво. Тому що такі творіння просто неможливо створити за допомогою спеціальних програм для дизайну. Але в руках дизайнерів WeLoveBrands можливо все! Адже ми буквально вкладаємо душу у свої роботи. І саме завдяки цьому вони відрізняються від робіт інших компаній.

Так що якщо ви шукаєте ідеального лого — ви знаєте що робити!

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 2

Середня оцінка 5 / 5