→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Білі візитки – просто, але стильно

5

Оцінили: 1

Зміст:
Розмір шрифту:

Білі візитки – просто, але стильно

Візитка є ефективним інструментом просування товарів чи послуг. Причому важливо не лише грамотно розмістити на ній текст, а й презентабельно оформити її. У дизайні особливе місце займає колір, адже за його допомогою можна викликати певні емоції, сформувати потрібний образ у свідомості споживачів, підвищити лояльність.

Деякі компанії віддають перевагу різнобарвним та яскравим бізнес-атрибутам, оскільки білі візитки вважають простими. Але це не так. При грамотному розміщенні акцентів і правильному поєднанні графічних елементів візитні картки білого кольору виглядають елегантно та привабливо. 

Переваги та особливості білих візиток

Люди приймають рішення про купівлю свідомо та несвідомо. Вони звертають увагу на вартість товару, його технічні характеристики, марку, але на їх вибір впливають також емоції. Викликати у покупців той чи інший відгук допомагає колір. Причому відбувається це несвідомо. Тобто кожен відтінок впливає на підсвідомість людини певним чином, що дозволяє бізнесам формувати потрібний їм образ і підштовхувати споживачів до покупки, викликаючи у них ті чи інші емоції. Саме тому при створенні візиток особлива роль відводиться кольору. 

white-businesscards

Білі візитки часто використовуються різними компаніями, яким необхідно відобразити чистоту, ніжність, умиротворення. До того ж застосування білого кольору дозволяє отримати лаконічний стильний дизайн. 

Особливості білих візиток

Білий колір – двоїстий. З одного боку він відображає легкість та бездоганність, а з іншого може викликати відчуття холоду та самотності. Відрізняється його значення й у різних культурах. Так, у країнах Західної Європи та США він асоціюється з чистотою, ясністю, невинністю. Саме у білому найчастіше дівчата виходять заміж. А ось у східних країнах – це колір жалоби, тому його застосовують при оформленні похоронних заходів та поминок. 

При цьому білий колір часто використовують у дизайні, адже він викликає приємні асоціації, не тисне і не напружує, а ще вважається універсальним. 

Властивості білих візиток:


white-businesscardsдоброта – білий завжди був уособленням добрих сил, що протистоять злу, тому за його допомогою можна створити образ благородної та надійної компанії;


white-businesscardsелегантність – м'яке поєднання елементів на білому тлі виглядає привабливо, а додавання невеликого яскравого акценту дозволить отримати стильне оформлення;


white-businesscardsлаконічність – стриманість і легкість, властиві кольору, допомагають отримати дизайн, що не викликає відчуття тиску та роздратування;


white-businesscardsніжність – використання білого дозволяє підкреслити делікатність та м'якість, що особливо важливо під час роботи з жіночою аудиторією.

Білі візитки не викликають неприємних емоцій, адже цей колір приносить спокій та рівновагу, почуття безпеки. З його допомогою створюється нейтральний акцент, що дозволяє аудиторії легко сприйняти вказану інформацію. 

Такі візитні картки підходять для багатьох бізнесів, а для компаній, які працюють із людьми з порушеннями зору, взагалі стануть чудовим рішенням.

Для якої сфери діяльності підходять білі візитки

Білий колір органічно виглядає на візитівках. Він хоч і вважається універсальним, але підходить не всім бізнесам. При цьому компанії з багатьох сфер діяльності можуть використовувати його в маркетингу.

Білі візитки підходять для:


white-businesscardsмедичних працівників та представників сфери охорони здоров'я;


white-businesscardsклінінгових компаній та окремих підприємців, які займаються прибиранням приміщень та територій;


white-businesscardsпредставників фінансової сфери та банків;


white-businesscardsспівробітників транспортних компаній та автомайстерень;


white-businesscardsвиробників побутової техніки: холодильників, пральних машин, кондиціонерів (тобто тих приладів, котрим білий колір є традиційним);


white-businesscardsмеблевих салонів, особливо якщо спеціалізація – вироби зі скла;


white-businesscardsвесільних салонів та магазинів весільної атрибутики;


white-businesscardsсалонів краси;


white-businesscardsтанцювальних та фітнес-студій;


white-businesscardsнавчальних центрів та коучів;


white-businesscardsбутіків одягу.

Використовувати можна як стандартний лаконічний варіант – чорний текст на білому тлі, так і білі візитки з додаванням яскравих фарб для акценту та підігріву емоцій. При цьому пам'ятайте, що додаткові відтінки не повинні перекривати основний, інакше це буде різнокольоровий дизайн. 

Кому не варто вибирати білі візитки

Існують сфери, у яких використання білого кольору у дизайні візитних карток буде виглядати недоречно.

По-перше, це ритуальні послуги та магазини, що продають все необхідне для похорону.

white-businesscards

По-друге, розважальний бізнес та магазини іграшок. Вони передбачають використання яскравих фарб для оформлення своєї рекламної продукції, щоб передати відчуття свята.

white-businesscards

По-третє, це творча сфера: фотографія, кулінарія, мода, шоу-бізнес. Тут потрібно створювати оригінальні візитки, що підкреслюють креативність та професіоналізм фахівця.

white-businesscards

По-четверте, промислові підприємства, включаючи ті, що займаються видобутком вугілля, нафти та інших енергетичних ресурсів, а також переробкою нафтопродуктів. Сюди належить вся хімічна промисловість.

white-businesscards

У п'ятих, такі сфери, як ЗМІ, інтернет, телебачення, реклама, маркетинг, а також будівництво, вирощування рослин та тваринництво. Тут білий колір не передаватиме потрібне посилання.

white-businesscards

Крім того, білий колір не підійде всім тим компаніям, які мають фірмовий стиль. Якщо для бізнесу розроблено ту чи іншу корпоративну кольорову гаму, то логічно використовувати саме ці відтінки, щоб підвищити впізнаваність бренду та збільшити лояльність аудиторії.

Дизайн білих візиток: вибір форм та стилів

Біла візитівка хоч і проста, але має правила для оформлення. Щоб залучити аудиторію, викликати позитивні емоції та спростити сприйняття інформації, необхідно грамотно розмістити всі елементи, підібрати відповідні форму та стиль. 

Найкраще використовувати горизонтальне оформлення. Воно звичніше. Однак у деяких випадках вертикальне розміщення може привернути більше уваги, хоч і зменшить місце для даних.

В якому стилі оформити білу візитку:

  1. Мінімалізм. Розмістіть мінімум важливої ​​інформації та залиште великий незаповнений білий простір. Так ви збільшите силу сприйняття тексту та візуальної складової, а також отримаєте стильний лаконічний дизайн.

    white-businesscards

  2. Геометрія. Використання абстрактних геометричних фігур та ліній дозволяє передати чітке посилання аудиторії через прості форми. Підходить для компаній, для яких важлива точність та ясність. 

    white-businesscards

  3. Типографіка. Тут акцент робиться на шрифтах та тексті. Погравшись з літерами та накресленням, дизайнер може створити цікаву візитку, що одночасно привертає увагу споживачів і не відволікає від головного.

    white-businesscards

  4. Негативний простір. Це ще один чудовий прийом для створення ефектної візитки. При обіграванні порожнього простору між різними елементами народжуються цікаві образи, з'являються приховані символи та деталі, що інтригують.

    white-businesscards

При виборі стилю враховуйте свій напрямок діяльності та особливості цільової аудиторії.

Важливо, щоб дизайн візитки знаходив відгук у ваших потенційних клієнтів, тоді вона буде ефективною. 

Стандартна форма 50х90 мм – оптимальне рішення для білих візитних карток. Її зручно зберігати у гаманці чи візитниці, на відміну від нестандартних візиток у вигляді кола чи багатокутника. Але якщо ви проти звичайних варіантів, трохи обіграйте стандарт, наприклад округлить кути або зробіть вирізний контур.

При цьому для відбудови від конкурентів, самовираження, привернення уваги чи провокації можна вибрати будь-яку форму, включаючи навіть конструктор. 

Яким кольором доповнити білу візитку: найкращі поєднання кольорів

Білий колір – універсальний. Він добре поєднується з будь-яким іншим відтінком, дозволяючи йому виділятись на своєму тлі. При виборі додаткового кольору слід відштовхуватися від виду діяльності, цільової аудиторії та враження, яке потрібно сформувати. 

Інші відтінки застосовуються найчастіше для контрасту, яскравого акценту чи посилення емоцій. З їх допомогою можна освіжити дизайн візитної картки, зробити її помітнішою та цікавішою.

Найбільш гармонійні поєднання кольорів

Білий та чорний

Чорно-біла візитка – це класика. Вона має елегантний, презентабельний зовнішній вигляд, підкреслює статус. Використання чорного та білого дозволяє досягти максимального розмаїття, зробити виразний акцент, а при необхідності створити несподівані образи. 

white-businesscards

Білий та рожевий

Білий у парі з ніжно-рожевим створює атмосферу романтичності та легкості. Більш насичені тони привнесуть нотки жіночності та чарівності. На візитівці можна поєднувати з білим такі відтінки: блідо-рожевий, королівський рожевий, Барбі, Маджент.

white-businesscards

Білий та червоний

Червоний колір символізує владу, енергію, пристрасть, а білий, навпаки, заспокоює. Ці відтінки доповнюють одне одного, створюють гармонійну композицію із яскравим акцентом. Таке поєднання дуже популярне не тільки в дизайні – Зауважте, без нього не проходять жодні новорічні свята. Білий можна комбінувати з класичним червоним, червоно-оранжевим, червоно-деревним, бордо та іншими відтінками.

white-businesscards

Білий та помаранчевий/ жовтий

Оскільки білий може відбивати зарозумілість, холодність та байдужість, його можна розбавити теплими доброзичливими відтінками жовтої або помаранчевої палітри. Помаранчевий є життєрадісним, енергійним кольором, а жовтий навіює оптимізм та щастя. Використовувати можна персикові, коралові, мандаринові, червоно-жовтогарячі, золотисті, кремові відтінки. 

white-businesscards

Білий та зелений

З білим добре поєднуються як теплі, і холодні відтінки зеленого. Загалом цей колір символізує здоров'я, екологічність, надію, добробут. Щоб освіжити композицію, вибирайте фісташковий, салатовий, яскраво-зелений колір зеленого горошку, а для створення благородного дизайну використовуйте м'ятний або смарагдовий. Для молодіжної аудиторії можна додати нотки неонового зеленого.

white-businesscards

Білий та синій

Білий у поєднанні з відтінками синього передає відчуття спокою, надійності та безпеки. Для більш м'якого дизайну слід вибирати світлі та приглушені тони (блакитний, бірюзовий), а для яскравості – волошковий, індиго, електрик.

white-businesscards

Білий та фіолетовий

Щоб отримати м'який дизайн візитки, поєднуйте білий із блідим фіолетовим, для стилізованого оформлення використовуйте пурпурний, а для створення розкішного акценту вибирайте насичені тони. В цілому, фіолетовий асоціюється з витонченістю, мудрістю, духовністю та чаклунством. 

white-businesscards

Білий та коричневий

У поєднанні білого та коричневого останній має бути виразним, щоб надати ефекту освітленості, проникнення денного світла, передати відчуття приземленості та надійності. Але будьте обережні із застосуванням цього кольору, адже він може також навівати смуток і створювати "грязь". Вигідні комбінації з такими відтінками – дубовий, світло-каштановий, шоколадний.

white-businesscards

Білий та сірий

Таке поєднання називають нейтральним. З його допомогою вдається передати обсяг та чіткість форм на візитці. Сірий вважається формальним, але при грамотному використанні може виглядати сучасно та витончено. З білим можна комбінувати різні відтінки – свинцевий, маренго, мокрий асфальт, чорно-сірий.

Білий колір чудово виглядає у зв'язці з різними відтінками, як холодними, так і теплими, і навіть нейтральними. Різні комбінації дозволяють створювати цікаві акценти, грати на контрасті, викликати позитивні емоції, посилювати імідж компанії. Але використовувати їх треба акуратно, дозовано, щоби не перевантажувати візитку. 

white-businesscards

 

Топ-5 креативних візиток білого кольору

Білі візитки також можуть бути креативними. Оригінальний дизайн привертає увагу, викликає інтерес до послуг чи продукту, швидко запам'ятовується. 

Приклади креативного оформлення візиток:

  1. Особиста візитка головного лікаря медичного центру «Спадкоємці» Гурської Тетяни Юріївни є односторонньою. Вона виконана з матеріалу, стилізованого під текстиль, а текст і логотип у вигляді схематичного малюнку трикутників різних розмірів, накладених один на одного у довільному порядку, на ньому виділено тисненням. Усього використовується два кольори на білому тлі: чорний – для тексту та зелений – для назви центру. 

    white-businesscards

  2. Двостороння візитка клінінгової компанії «Армія чистоти» створена на щільному картоні. Для тексту та графічних елементів використовуються пастельні зелені тони. Зберігається вільний простір, незважаючи на те, що на візитівці перераховуються всі види прибирання. Є також слоган «На варті вашого порядку» та блідо-зелений логотип у вигляді пульверизатора. 

    white-businesscards

  3. Особиста візитка віце-президента «Альфа-Банку» Олександра Гришина виконана в мінімалістичному стилі. На білому тлі розміщено червоний логотип та чорний текст (ім'я та контакти). Більше інформації немає, тому є багато вільного простору. Візитна картка виглядає стильно та лаконічно.

    white-businesscards

  4. На білій двосторонній візитці мобільної мийки «Carbside» використовується червоне та синє чорнило для розміщення логотипу, графічних елементів та тексту (ім'я та прізвище представника Джеррода Фланагана, його телефон та сайт). Лицьова сторона – це фото пінистої води синього кольору з логотипом поверх неї. За рахунок використання додаткових контрастних кольорів візитна картка виглядає свіжо та бадьоро.

    white-businesscards

  5. Проста біла візитка весільного салону доповнена сірим кольором. Тут є зображення пари – нареченого і нареченої. Сукня останньої прикрашена рослинним орнаментом. Збоку напис «Весільний салон» та адреса з телефонами. Зберігається порожній простір, що надається ефекту легкості.

    white-businesscards

Щоб отримати натхнення та знайти оптимальне рішення для свого бізнесу, перегляньте роботи інших компаній. Які прийоми та тренди вони використовують? У якому стилі оформляють візитки? Чим привертають увагу споживачів? Відповіді на подібні запитання допоможуть вам зрозуміти, в якому напрямку рухатись, що застосувати у дизайні.

Сучасні технології друку та матеріали для білих візиток

Білі візитки зазвичай створюють із картону. Тут важливо підібрати щільний крейдований папір, щоб продемонструвати надійність. Глянцева поверхня виглядає ефектніше матової, але на менш блискучому папері менше видно забруднення. Білі візитки можна робити з інших матеріалів, таких як пластик, грифель, дерево або текстиль.

Друк білих візиток здійснюється такими способами:


white-businesscardsофсетний друк для великих партій;


white-businesscardsцифровий друк для швидкої підготовки невеликих тиражів з оперативним коригуванням;


white-businesscardsультрафіолетовий друк із затверділим чорнилом під дією УФ-випромінювання;


white-businesscardsшовкографія з вдавлюванням фарб у матеріал за допомогою трафаретів;


white-businesscardsфольгування та тиснення з поміщенням клейкої фольги в виїмки, що утворилися.

Для білих візиток дуже важлива якість паперу. Від цього залежить термін служби виробу. Вона повинна бути не менше 250 г/м. Крейдований папір може бути як глянцевим, так і матовим. Крім того, застосовується фактурний матеріал, що імітує, наприклад лляну тканину або сатин. Ще один вдалий варіант – шорсткий перламутр: «Маджестик», «Стардрим», «Комет діамант». Цей матеріал чудово підійде для створення елітних візитних карток. Touch Cover можна використовувати в тому випадку, якщо білу фарбу наносити поверх гладкого матеріалу. Він коштує дорожче за інших, але довговічний і приємний на дотик.

Де замовити дизайн білих візиток

Якщо ви хочете створити білу візитку для себе або компанії за всіма правилами, довірте спеціалістам. Дизайнери студії WeLoveBrands розроблять макет інформативної та унікальної візитної картки з урахуванням ваших побажань та переваг цільової аудиторії. Щоб дізнатися про етапи роботи, переваги замовлення в студії, ціну та терміни, клікніть по ссылке, а щоб поставити запитання фахівцеві щодо оформлення візиток та замовити послугу, зв'яжіться з нами по телефону або через месенджери.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 1

Середня оцінка 5 / 5