Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Не всі люди вважають бежевим самостійним кольором, називаючи його світлим відтінком коричневого. При цьому він має свої грані та емоційні смисли, а значить може розглядатися як унікальний колір, здатний впливати на свідомість та стан людини. А ті асоціації, які він викликає, можна ефективно використовувати в рекламі та маркетингу для просування продукції.
Як за допомогою натурального та м'якого бежевого покращити сприйняття бренду, створити привабливий візуальний образ та залучити цільову аудиторію, розповідають фахівці студії WeLoveBrands.
Бежевий колір багатогранний. Він утворений шляхом змішування коричневого, жовтого та сірого відтінків. Це світлий тілесний тон, який наповнює простір затишком та теплом.
Бежевий походить від французького слова beige. Цей колір має унікальну нейтральну природу, нагадуючи відтінок натуральної вовни та людської шкіри.
Приблизна довжина бежевого хвилі – 570.47 нм. Він може бути як світлим, наближаючись до кремового відтінку, так і темним, з глибшими вкрапленнями коричневого.
Унікальність бежевого в тому, що жоден його тон не може бути яскравим. Тому він є нейтральним та універсальним, придатним для будь-якої обстановки та стилю. Він відмінно поєднується з іншими кольорами, доповнюючи та пом'якшуючи їх, а також роблячи деталі виразнішими.
Сьогодні багато хто вибирає бежевий для створення елегантних образів. Цей колір символізує класику та природність, тому завжди буде актуальним. Незважаючи на свою нейтральність, викликає різні асоціації – ніжність, надійність, умиротворення, застій і невпевненість.
Позитивні асоціації з бежевим:
Негативні асоціації з бежевим:
Бежевий колір заспокоює, пом'якшує, налаштовує на тихий вечір у колі близьких людей, а ще нагадує про теплі сонячні промені та затишок домашнього вогнища. Але може також перешкоджати творчому мисленню, уповільнювати мозкову активність та розвиток.
Бежевий колір присутній у природі: наприклад, пісок, осіннє листя, колосся пшениці, хрумка скоринка свіжоспеченого хліба та ін. Звідси його зв'язок з натуральністю, спокоєм, гармонією та надійністю.
Характеристики бежевого дозволяють створювати цікаві, теплі та емоційно заряджені образи. Це можна використовувати у брендингу для формування потрібного враження та вибудовування довірчих відносин із споживачами.
Таким чином, різноманітність та гнучкість цього кольору роблять його універсальним інструментом для реалізації різних дизайнерських та маркетингових концепцій. Він є одним із найпопулярніших і затребуваних у світі дизайну.
У різних культурах бежевий колір сприймається як щось природне, буденне та просте. Тому часто йому не надають якогось особливого значення. При цьому від первісних племен до сучасності цей колір активно використовувався і мав різні значення.
У доісторичні часи, коли людство тільки починало вивчати та освоювати світ навколо себе, бежевий колір мав величезне значення. Він часто зустрічався у природі і був одним із перших, який привернув увагу людей.
Бежевий пігмент, який застосовувався у мистецтві та ремеслах, видобувався з різних природних матеріалів. Серед них:
Стародавні мисливці та збирачі теж використовували бежевий у різних аспектах свого життя. Вони застосовували його для фарбування тіла та одягу, малювання на стінах печер, створення прикрас та предметів побуту. Наприклад, у стародавньому Єгипті бежевим прикрашали фігурки богів, африканські племена використовували глину для створення посуду та скульптур, а древні індіанці Північної Америки застосовували рослинні барвники для створення бежевих візерунків на одязі та килимах вігвамів.
У XVIII столітті бежевий широко використовувався в архітектурі, живописі та скульптурі. Тоді він був одним із найбільш затребуваних квітів.
У світі бежевий колір зберігає свою значимість. Однак він належить до класики. Може застосовуватись у різних сферах діяльності, включаючи геральдику, мистецтво, дизайн та рекламу.
У релігійних обрядах та святах бежеві тони мають глибокі символічні значення. Наприклад, у християнстві цей колір асоціюється з чистотою, смиренністю та благочестям. Багато святих зображуються в одязі бежевого кольору, що підкреслює їхню духовну святість. Одним із прикладів є Франциск Ассизький. Засновник францисканського ордену часто зображувався в одязі із простих матеріалів бежевих відтінків. Ряса «бідняків» символізувала простоту, скромність та зречення матеріальних благ.
Також у православних під час хрещення часто використовуються рушники, крижма та одяг бежевого кольору, що символізує духовну чистоту. Крім того, деякі церковні шати, такі як ряса або мантія, можуть мати бежеві елементи, що підкреслює благородство та благочестя носія.
Незважаючи на те, що значення бежевого кольору може відрізнятись у різних культурах та країнах, він скрізь однаково сприймається як символ простоти, ніжності та елегантності. Є сполучною ланкою між людьми, які цінують красу та естетику.
Бежевий уособлює природну красу, спокій та гармонію, що робить його універсальним вибором у моді, дизайні та мистецтві.
Кожен колір несе в собі певну енергію та певним чином впливає на психіку людини. Бежевий завдяки своїй легкості та теплоті здатний створювати атмосферу гармонії, розслаблення та затишку.
Дослідження М. Люшера та Г. Клара говорять про те, що кожен колір впливає на людину по-своєму. При цьому одні відтінки він любить, а інші відкидає. Чому так відбувається? Вся справа в тому, що внутрішні органи людини мають вібрацію і якщо частота їх коливань відповідає довжині хвилі будь-якого кольору, вона подобається. Але переваги можуть змінюватись в залежності від поточного емоційного та фізичного стану людини.
Люди, які віддають перевагу бежевому кольору, часто знаходяться на шляху самопізнання та пошуку істинного «Я». Вони задоволені собою, прагнуть умиротворення, вибирають замість епатажу елегантність.
Що бежевий говорить про людину:
Бежевий колір впливає як у емоційний стан людини, і його фізичне здоров'я. Цьому відтінку приписують здатність погашати агресію та знімати стрес, створювати емоційну рівновагу та стабільність. Це допомагає людям почуватися впевнено та комфортно. Також він допомагає зняти хронічну втому, стабілізувати серцевий ритм та підвищити імунітет.
Нюдовий символізує спокій та надійність, що сприяє гарному відпочинку та розслабленню. Він допомагає позбутися безпричинної тривоги та нав'язливих страхів.
Коли люди одягнені у бежевий, вони викликають почуття довіри. Жінки можуть сприйматися як безневинні та тендітні створіння, виглядати спокусливо чи благородно – залежно від відтінку. А чоловіки часто сприймаються у бежевому як експерти.
Негативний вплив бежевого пов'язані з його здатністю викликати почуття одноманітності чи незмінності. У певних ситуаціях, особливо якщо цього кольору занадто багато, він може призводити до апатії чи навіть депресії. Також, незважаючи на асоціації зі спокоєм, його можуть пов'язувати з безособливістю або відсутністю індивідуальності, що може викликати почуття особи в деяких людей. Втім, негативний вплив бежевого кольору на людину зазвичай обмежений індивідуальними уподобаннями та контекстом її використання. Та й у більшості випадків цей вплив буде незначним.
Бежевий колір - не просто відтінок, яким заповнюють порожній простір. Це стан душі. Здатність створювати атмосферу затишку та спокою робить його ефективним засобом для підтримки психологічної рівноваги та фізичного здоров'я. А з огляду на асоціації з натуральністю, простотою, комфортом і ніжністю, бежевий буде корисним при створенні позитивного образу бренду.
Бежевий колір привертає увагу потенційних клієнтів, зачаровує, формує приємну атмосферу та допомагає вибудовувати довірчі стосунки з аудиторією. Однак його використання вимагає тонкого підходу та розуміння особливостей сприйняття кольору людиною.
Оскільки бежевий дарує тепло, символізує натуральність, чистоту та спокій, він може активно застосовуватись у маркетингу для просування низки товарів та послуг.
Для яких сфер бежевий буде ефективним:
При цьому не рекомендується використовувати тільки бежевий колір, оскільки він сприймається швидше як фоновий. Для досягнення бажаного ефекту слід комбінувати його з іншими відтінками, але так, щоби палітра виглядало гармонійно. Для фону краще взяти насичені теплі бежеві відтінки, оскільки світлі можуть «загубитися».
З одного боку, бежевий вважається кольором застою, позбавленим яскраво вираженого емоційного забарвлення, а з іншого – має теплу і спокійну енергетику, здатну створювати відчуття затишку. Тому при виборі відтінків бежевого слід враховувати особливості цільової аудиторії та специфіку діяльності. Це допоможе досягти балансу та не заплутати споживачів.
Які групи ЦА оцінять бежевий образ бренду:
Бежевий колір при правильному використанні створює атмосферу комфорту, спокою та легкості. З його допомогою можна привернути увагу різноманітних груп споживачів та зміцнити імідж бренду.
Бежеві відтінки завжди виглядають елегантно та стильно. Вони не впадають у вічі, викликають відчуття спокою, м'якості, легкості та ніжності. Це нейтральний та універсальний колір, який не провокує негативні асоціації та відмінно комбінується з іншими кольорами. Це дозволяє створювати привабливі образи для реклами та просування.
Які властивості бежевого допомагають продавати:
При цьому бежевий може створювати труднощі при просуванні бренду.
Таке відбувається з двох причин:
По-перше , відсутність виразності може призвести до того, що продукт залишиться непоміченим. Це ускладнює завдання привернення уваги споживачів і може знизити конверсію.
По-друге , через свою універсальність бежевий може призвести до того, що бренд зливатиметься серед конкурентів, не залишаючи яскравого враження у споживачів. Це ускладнює завдання диференціації та створення унікального іміджу.
Тому потрібно використовувати сильні сторони бежевого кольору.
Що для цього потрібно:
Бежевий допомагає просувати бренди та продукти, але щоб отримати максимальну вигоду від його застосування, необхідно враховувати особливості впливу цього кольору на людину. Для розробки ефективної стратегії можна залучити фахівців, які розуміються на психології бежевого кольору і знають, як грамотно його використовувати в дизайні та рекламі.
Бежевий колір, незважаючи на свою нейтральність та м'якість, є потужним інструментом у руках професійного дизайнера. Він допомагає створювати різні ефекти та впливати на стан аудиторії.
При цьому є деякі помилки щодо цього кольору, які змушують відмовитися від його використання. А дарма.
Міф перший: бежевий – безликий колір. Дехто вважає, що нюдовий позбавлений індивідуальності та характеру. Однак він ідеально підійде для створення теплої та невимушеної атмосфери.
Міф другий: бежевий – надто тілесний. Бежевий асоціюється з кольором шкіри і може спричинити непорозуміння. Але у певних контекстах це може стати перевагою. Наприклад, при розробці дизайну для салонів краси, косметологів та косметичних засобів, де нюдовий підкреслює красу та природність.
Міф третій: бежевий – нудний візуальної реклами. Оскільки він нейтральний, Дехто вважає, що з його допомогою не можна привернути увагу. Однак у поєднанні з іншими яскравими кольорами він дозволяє створити унікальний образ, що запам'ятовується.
Міф четвертий: бежевий – невдалий вибір брендінгу. З одного боку, він не яскравий, а значить не такий, що вже запам'ятовується, але з іншого – додає образу витонченості і підкреслює шляхетність, що може бути актуально для низки компаній.
Міф п'ятий: бежевий не підходить молодіжному ринку. Деякі вважають, що цей колір не відповідає смакам та перевагам молоді. Однак він може стати частиною стильного та сучасного дизайну, що приверне увагу як молодих споживачів, так і людей старшого віку.
Незважаючи на нейтральність і м'якість бежевих відтінків, вони ніколи не втратить актуальності - незалежно від того, чи використовуються як фон або як акцент, чи є самостійними або додатковими кольорами.
Бежевий колір у графічному дизайні застосовують для наступних цілей:
Бежевий колір допомагає передати цінності та підкреслити індивідуальність бренду через створення приємних емоцій та формування сприятливої атмосфери. Це сприяє досягненню поставленої мети.
Використовувати для фону, щоб створити теплий, дружній та м'який дизайн.
Бежевий можна використовувати для виділення ключових елементів дизайну. З його допомогою можна зіграти на контрасті та привернути увагу аудиторії до важливого.
Бежевий можна ефектно комбінувати з іншими нейтральними кольорами, такими як сірий, білий та чорний. Це дозволяє отримувати збалансовані та стильні дизайни, які приємні для ока.
Бежевий колір стає важливим інструментом в арсеналі графічних дизайнерів, дозволяючи їм створювати привабливі роботи. Правильне його використання здатне посилити вплив дизайну на аудиторію, а також допомагає передавати потрібні повідомлення та викликати певні емоції.
Бежевий колір часто асоціюється з теплотою, натуральністю, умиротворенням та надійністю, що робить його ідеальним вибором для компаній, які бажають підкреслити естетику та підвищити довіру споживачів.
Цей колір вибирають для створення гармонійного та привабливого фірмового стилю з нотками м'якості та вишуканості. Він може бути основним або додатковим – залежно від специфіки бізнесу та поставленої мети. Допомагає сформувати як ніжний та романтичний образ, так і наголосити на преміальності. Підходить для різних стилів, включаючи мінімалізм, класичний та модерн.
Бежевий може використовуватися для розробки логотипу, корпоративної палітри, упаковки товарів, дизайну рекламних матеріалів, візиток, уніформи, сувенірної продукції, сайту та ін.
Щоб дізнатися більше про ефективне використання бежевого кольору в айдентиці, читайте нашу статтю .
Бежевий колір допомагає розробляти приємні і функціональні інтерфейси користувача. Через свою нейтральність, він сприяє поліпшенню сприйняття інформації та досвіду користувачів. Підходить для оформлення сайтів різного типу, зокрема інтернет-магазинів, лендингів та сайтів-візиток. Дозволяє сформувати атмосферу легкості та м'якості.
Правило 60-30-10, також відоме як «правило трьох», є основним принципом кольорового дизайну. Згідно з ним, 60% займає фон і великі блоки, 30% – другорядні елементи, такі як текст та кнопки, а 10% – це акцентні деталі, які покликані привернути увагу користувача.
Бежевий колір може бути як основним, так і додатковим. Тому підбираються необхідні пропорції. В цілому цей колір забезпечує баланс і гармонію на сторінках веб-проекту, роблячи його ненав'язливим, легким і спокійним. Докладніше про правила використання бежевого кольору в дизайні сайтів та додатків читайте тут .
Бежевий – це спокійний колір, що символізує стабільність та умиротворення. Нейтральність та універсальність дозволяють успішно інтегрувати його в різні інтер'єри.
В Україні бежевий є одним із найпопулярніших кольорів для оформлення квартир, приватних будинків та офісів. Однак, щоб уникнути монотонності, важливо вміло впроваджувати його в обстановку.
Відтінки бежевого можуть варіюватися від темних, що нагадують капучіно і какао, до світлих, подібних до вершкового і пшеничного. Від насиченості кольору залежить візуальний ефект. Наприклад, світлі тони візуально розширюють простір, тоді як темні створюють відчуття затишку, але зменшують приміщення. Тобто при виборі відтінку важливо враховувати розміри кімнати та особливості освітлення. Якщо приміщення невелике або погано освітлюється, краще використати світлі відтінки. Вони допоможуть зробити його світлішим і просторішим. А ось у дуже світлій та великій кімнаті можна створити атмосферу затишку та інтимності, якщо додати темні відтінки бежевого.
Бежевий можна доповнити іншими, яскравішими кольорами, наприклад:
Грамотне поєднання бежевого з іншими відтінками дозволяє створювати елегантні та розкішні інтер'єри зі сприятливою енергетикою.
Бежевий гармонійно вписується в обстановку у різних стилях. В інтер'єрах у стилі ампір, прованс, класичний, скандинавський чи бароко він додає вишуканості та розкоші, а у стилі модерн, хай-тек, мінімалізм чи авангард при поєднанні з червоним чи глибоким синім відображає сучасність та надає оригінальності.
Важливо, щоб відтінок бежевого органічно вписувався у загальну концепцію та створював бажану атмосферу у приміщенні.
Бежевий колір також ідеально підходить для оформлення магазинів, ресторанів, салонів краси та медичних закладів, створюючи професійну та умиротворену обстановку. Однак у спортивних залах, розважальних центрах та креативних просторах від нього краще відмовитися, оскільки яскравіші кольори краще для стимулювання активності та емоцій.
Бежевий колір недарма є одним із найпопулярніших в дизайні інтер'єрів. Він завжди буде у тренді для тих, хто цінує комфорт, елегантність, спокій та практичність.
Бежевий колір вважається класикою одягу. Він може використовуватися для створення монохромного, так і яскравого образу. Завдяки своїй спокійній та теплій енергетиці підходить для ділового, повсякденного та романтичного стилів.
Одягаючи бежевий одяг, ви можете створити різноманітні образи – від класичних до сучасних, наголошуючи на індивідуальному стилі. Це особливо важливо під час просування особистого бренду.
Приклади образів із використанням бежевого кольору:
Бежевий колір має здатність надавати образу нотки розкоші та витонченості, не привертаючи до себе зайвої уваги. В результаті такий образ може викликати довіру та повагу з боку оточуючих, роблячи вас взірцем стилю та гарного смаку.
Але якщо ви будуєте власний бренд, важливо уникати помилок при виборі одягу, щоб не відштовхнути аудиторію. Для цього не використовуйте занадто багато бежевого – додайте яскраві акценти та текстурні деталі (мереживо, шкіра тощо). Також, звертайте увагу, чи не зливається ваш одяг зі шкірою, створюючи ефект голого тіла. Це неприйнятно, особливо на формальних чи офіційних заходах.
Ще однією помилкою є неправильний вибір крою та фасону, тобто не відповідають вашому типу фігури. Наприклад, надто вільна річ може надати зайвого обсягу. А надмірно обтягуючий або тісний одяг виглядатимуть безглуздо і вульгарно. Також непридатні вбрання здатні приховати переваги фігури. Важливо вибирати такі моделі, які підкреслюють силует, надають образу гармонії та збалансованості.
Враховуючи особливості своєї зовнішності та асоціації, які викликає бежевий колір, ви зможете створити ефектний і впізнаваний особистий бренд, а також справлятимете позитивне враження на аудиторію.
У світі дизайну колір відіграє ключову роль у формуванні візуальної та емоційної привабливості. Бежевий, наприклад, є класикою, яка ніколи не вийде із моди. Це приємні оку м'які тони, що відбивають ніжність, елегантність та тепло. Нюдові відтінки допомагають не тільки створити привабливий вигляд, але і вплинути на сприйняття бренду та поведінку споживачів.
Існує безліч відтінків бежевого – від світлих до насичених, від нейтральних пастельних до складних із вкрапленнями рожевого, зеленого, сірого або жовтого кольору. Кожен із них несе свій емоційний посил.
Розрізняють такі групи бежевих відтінків:
Серед найпопулярніших бежевих відтінків – пісочний, пшеничний, кремовий, кавовий, карамельний, опал. Це гармонійні м'які кольори, які можна поєднувати з будь-якими відтінками.
В цілому, нюдові відтінки надають широкий спектр можливостей для створення унікального образу бренду, що запам'ятовується. Розуміння ступеня впливу кожного кольору на споживача стане у нагоді для того, щоб зрозуміти, як залучити та зацікавити аудиторію.
Нейтральність, м'якість та шляхетність бежевого роблять його ідеальним тлом для цікавих експериментів із кольором. Комбінуючи його з іншими відтінками, можна створити як ніжний, так і помітний образ. Тут все залежить від вашої фантазії, переваг та специфіки діяльності.
Виграшні колірні схеми з бежевим:
Комбінація створює вражаючий контраст, надає динамічності та енергії. Бежевий додає тепла, а червоний – яскравості. А якщо використовувати темні відтінки червоного, наприклад, бордовий, можна підкреслити урочистість та розкіш. Такі поєднання ідеально підходять для ресторанів, кафе та бутіків.
Це яскрава та життєствердна комбінація. Світлі відтінки бежевого пом'якшують помаранчевий, а темні – додають інтриги. Підходить для динамічних та сміливих брендів у світі моди, а також кафе.
Таке поєднання формує веселу, енергійну та теплу атмосферу. Бежевий додає шику та врівноважує інтенсивність жовтого. Це поєднання підходить для компаній, орієнтованих на стиль та розкіш, таких як ювелірні магазини або бутіки модного одягу.
Гармонійне поєднання, що нагадує про природу. Може використовуватися бізнесами, пов'язаними з екологією чи органічними продуктами, наприклад аграрними компаніями, фермерськими магазинами, а також косметичними брендами та SPA-салонами.
Створює ніжну та жіночну атмосферу, ідеальну для бізнесів, орієнтованих на жіночу аудиторію, таких як салони краси, магазини жіночого одягу чи кафе.
Ніжне поєднання, що додає шику та елегантності. Підходить для компаній, що прагнуть стриманої розкоші та витонченості, наприклад, для ресторанів високої кухні або бутіків.
Бежевий підкреслює вишуканість та насиченість синього. Ця пара бере участь у створенні глибоких та таємничих образів, що поєднують у собі м'якість та спокій. Підходить для дизайнерських студій, магазинів, фінансових компаній.
Глибокі та стримані відтінки фіолетового ідеально доповнюють бежевий, створюючи цікавий та елегантний образ. Це поєднання підходить для всіх, хто прагне неповторності та творчості, зокрема підходить галереям мистецтв або магазинам дизайнерських прикрас.
Таке поєднання має елегантний вигляд. Причому що темніший і насичений коричневий, то більш вишукано виглядає композиція. Це ідеальний вибір для бізнесів, які прагнуть високої якості та стилю, наприклад для розкішних готелів, виробників авторських меблів.
Це елегантна та стримана композиція. Її можна назвати консервативною. Стане гарним варіантом для будь-яких компаній, орієнтованих на класику, традиції та мінімалізм, включаючи ювелірні бренди, готелі, ресторани та ін.
Поєднання бежевого з чорним виглядає контрастним. Це рішення буде вдалим для тих, хто хоче створити лаконічний образ, який відображатиме статус і владу. Підходить як фешн-бутікам, так і дизайнерським студіям.
Вважається класикою. Підходить для створення суворих та витончених образів. Залежно від відтінку бежевого можна отримати м'яке та ніжне поєднання або більш виразне та тепле. Така комбінація підходить для кафе, магазинів, медичних та косметологічних центрів, де важливі свіжість, чистота та комфорт.
Різні поєднання бежевого з іншими кольорами відкривають шлях до унікального стилю вашої компанії. Використовуйте їх як основу для створення неповторного образу, який відображатиме цінності, підкреслюватиме статус та естетику. Так ви зможете встановити міцний зв'язок із цільовою аудиторією, передати потрібні емоції, зробити бренд впізнаваним.
Якщо вам потрібний витончений фірмовий стиль або унікальний дизайн логотипу, рекламних матеріалів, візиток, сувенірної продукції або сайту в бежевих тонах, зв'яжіться зі спеціалістами студії WeLoveBrands. Дизайнери розроблять для вас оригінальну концепцію і допоможуть реалізувати навіть найсміливішу ідею, щоб ви отримали цікавий візуальний образ, що запам'ятовується. Для консультації та замовлення послуги зателефонуйте, напишіть у месенджер або залиште онлайн-запит.
Бежевий колір зустрічається у різних аспектах життя і може мати різні значення, залежно від контексту.
Бежевий колір має широке застосування. Він актуальний у різних сферах, включаючи меблі та декор, медицину, харчову промисловість, фотографію та мистецтво, дизайн, рекламу та ін.
Любов до бежевого кольору може відображати помірність та спокій. Люди, які обирають цей колір, цінують гармонію та стабільність, воліють уникати крайніх проявів та яскравих емоцій. Вони можуть бути елегантними, мають тонке почуття стилю і цінують красу в простих речах.
Крім цього, вибір бежевого свідчить про практичність. Його віддають перевагу людям, які люблять комфорт і затишок. Як правило, вони надійні та впевнені в собі.
Бежевий колір надає заспокійливий вплив на психіку людини і впливає на його психофізіологічний стан.
Використання бежевого кольору в інтер'єрі чи одязі дозволяє створити відчуття добробуту та підтримувати психічне здоров'я.
Бежевий колір може викликати різноманітні емоції та асоціації. Він приносить відчуття умиротворення, спокою та безтурботності, створюючи атмосферу комфорту та затишку. Також, асоціюється з натуральністю та природою, дарує відчуття свіжості та гармонії.
Бежевий викликає почуття стабільності та надійності, підтримуючи людину у прагненні до врівноваженого та спокійного життя. Однак у деяких випадках він може викликати апатію та нудьгу, особливо якщо використовується повсюдно та без контрастного кольору.
Бежевий може викликати як позитивні, і негативні асоціації. Але загалом він створює сприятливе враження.
З основних асоціацій можна назвати такі:
При цьому асоціації можуть змінюватися в залежності від відтінку бежевого. Наприклад, світлі символізують ніжність, м’якість та романтичність, а темні – тепло та затишок.